Сьогодні стаття буде присвячена заголовку сайту (тегу title), мета тегу description і тегам h1, h2, h3. У статті ми розповімо як правильно їх заповнювати, як аналізувати і для чого вони потрібні.

Як правильно заповнювати заголовок сайту

106Ми впевнені, що кожен з нас користується пошуковими системами (Яндекс і Гугл), але мало хто знає за яким принципом відбувається формування видачі. Одним з ключових чинників – заголовок сайту (тег title).

Наше завдання, як оптимізатора сформувати заголовок таким чином, щоб сподобатися пошуковим системам і відвідувачам.

Ваше завдання в title передати про що буде стаття. Саме по цих запитах і буде вона ранжуватися. Для зручності аналізу можна використовувати Rds бар, щоб не переходити щораз в вихідний код. За допомогою нього, ви зможете ще проаналізувати description, H1-H6.

А тепер розповімо яким чином він формується. В одній зі статей «Як зібрати семантичне ядро», ми писали, що для просування вашого ресурсу потрібно писати оптимізовані статті. Так ось отримані запити і слугуватимуть для формування наших заголовків (title).

Наприклад, ви вирішили дізнатися як правильно вибрати домен для сайту. Для цього вам потрібно дізнатися як запитують відвідувачі в пошукових системах цей запит і потім вже пишіть оптимізовану статтю.

Як правильно заповнювати мета тег description

107Після того, як ви знайшли запити, сформували заголовок, ваше завдання – зробити красивий опис. Ось як виглядає мета тег description для цієї статті:

«Не знаєте, як правильно заповнювати мета тег description і що писати в заголовок сайту (тег title) і теги h1, h2, h3? Тоді ця стаття для Вас ».

Ваше завдання ще раз повторно вказати потрібні ключові слова, але при цьому зацікавити відвідувача. На жаль, ваш description один в один передатися лише в Google (велика ймовірність) і дуже маленька, що його використав  Яндекс. Мета теги keywords – пропускаємо. Так як перестали враховуватися пошуковими системами при ранжуванні.

Що писати в тегах h1, h2, h3

Наступним параметром, який важливий для формування вашої статті-це теги h1, h2, h3. В основному оптимізатори приділяють увагу – H1. Найчастіше він збігається з заголовком, але ми рекомендуємо робити – різними.

108Ваше завдання, щоб там було потрібне вам ключове слово і на сторінці було не більше одного тега h1. Як перевірити ми вже писали, що в цьому випадку добре допоможе Rds bar. У нього до речі багато і інших корисних функцій.

У свою чергу ми намагаємося приділити увагу тегу H2 і H3. А тепер пояснемо чому. Перед вами сформовані запити і ви розумієте, що пошукова система бачить до 70 символів в заголовку і до 160 символів в описі. Але наше завдання максимально розширити семантику статті.

Тому додаткові запити, ми будемо використовувати як підрозділи і реалізовувати у вигляді – h2 і h3. Ось таким способом, ми намагаємося максимально нашу статтю оптимізувати для зручності відвідувачів (у вигляді розділів), а й додатково використовувати потрібні ключові слова.

Якщо раптом у вас виникнуть проблеми з формуванням заголовків або вам потрібно буде провести оптимізацію – пишіть. Обов’язково потрібно буде зібрати ключові слова, щоб у вас були оптимізовані статті.