SMO

Social Media Optimization (SMO) – комплекс робіт по збільшенню інтересу відвідувачів сайту до контенту, а також поширенню цього контенту (шарінгом) в соціальних мережах самими користувачами.

Основні види SMO

  • Social Media Optimization (SMO)Розробка і створення контенту, який здатний стимулювати появу і збільшення посилальної маси на ресурс з соціальних мереж. Це можуть бути інструкції та огляди, керівництва та дискусії, розважальні та інші цікаві матеріали, що викликають у користувачів бажання ділитися ними з друзями. За рахунок такого контенту сайт заточується під потреби користувачів по максимальній кількості параметрів.
  • Технологічне спрощення процесу публікації корисних матеріалів, розміщених на сайті, в соціальних мережах. Формування тематичних співтовариств, ведення відкритих сторінок, які дублюють найважливішу інформацію, що розміщується на сайті, а також додавання спеціальних (соціальних) кнопок на сайті для шаринга (поширення) контенту.
  • Поширення цікавого і актуального контенту (вірального), що має посилання на джерело, в соціальних мережах. Ділячись цим контентом з друзями, розміщуючи його в групах і на стінах, користувачі мереж активно поширюють посилання на просувний ресурс.
  • Безпосереднє спілкування з користувачами мереж, активний діалог з коментарями, залучення в розмову нових користувачів, підігрівання суперечок і т. д.
  • Розробка дизайну сайту, орієнтованого на SMO, створення більш помітних часто використовуваних елементів сайту, переклад їх в інтерактивний режим, видалення незатребуваних у користувачів елементів.

SMO і SEO

У деяких випадках Social Media Optimization розглядається як хороша альтернатива пошуковому просуванню сайту, однак цей метод може використовуватися і в поєднанні з іншими методами оптимізації. Комплексний підхід до просування приносить значно кращий результат, ніж вузькоспеціалізована оптимізація.

Social Media Optimization (SMO)Трафік, який можна залучити з соціальних мереж, порівняємо з трафіком з пошукових систем. Вибір Search Engine Optimization або Social Media Optimization, якщо він взагалі можливий, залежить, як правило, від конкретного товару або послуги, яка пропонується на сайті, що просувається.

Наприклад, навряд чи вдасться продавати в соціальних мережах квартири або автомобілі, а ось товари народного споживання, дитячі товари і різні консультаційні послуги можуть там знайти  живий відгук. Отже, для кожного конкретного завдання підходить свій метод або кілька методів відразу.