SMM – Social Media Marketing

Social Media Marketing (SMM) – поширений метод залучення на сайт нових користувачів. Цей метод має на увазі використання соціальних мереж: ведення груп в соціальних мережах, розміщення реклами, спілкування з користувачами і т.д. – Відноситься до зовнішніх методів просування сайту.

SMM - Social Media MarketingSMM вважається одним з найефективніших на сьогоднішній день методів просування, оскільки користувачі мережі набагато більше довіряють інформації, яку поширюють люди, а не реклама. Особливо високою довірою користується інформація про товари чи послуги, отримана від знайомих – учасників тієї чи іншої групи, читачів тієї чи іншої підписки (за термінологією соцмереж – від друзів і блогерів).

Social Media Marketing дозволяє впливати на цільову аудиторію, причому, якщо послуги або товари будуть дійсно цікавими і затребуваними, обов’язково запуститься ланцюгова реакція: учасники соціальних мереж почнуть ділитися позитивною інформацією з друзями, в результаті чого трафік значно збільшиться. Особливо зручно використовувати соціальні мережі для просування профільних сайтів – медичних, музичних, літературних та інших аналогічних ресурсів.

Social Media Marketing дає власникам сайту можливість:

  • Організувати пряме спілкування з потенційними клієнтами.
  • Забезпечити ефективне управління репутацією (SERM).
  • Збільшити зростання відвідуваності і цільовий трафік.
  • Відслідковувати дії конкурентів.
  • Підвищити впізнаваність бренду і сайту.

SMM - Social Media MarketingДо просуванню в соцмережах потрібно ставитися дуже уважно і враховувати, що найбільш охоче користувачі діляться негативною, а не позитивною інформацією про товари або послуги, причому своє невдоволення найчастіше вони вихлюпують на сторінках в соціальних мережах. Неправильна стратегія SMM, що сприяє появі надмірної кількості негативних відгуків, може привести до нульового або негативного результату.

Інструменти SMM

Основними інструментами ефективного просування сайтів в соціальних мережах є:

  • Створення в соціальних мережах спільноти бренду або компанії, а також активна робота по залученню до спільноти нових користувачів – публікація цікавого контенту і безпосереднє спілкування з учасниками групи.
  • Розміщення контенту на чужих профільних майданчиках і в співтовариствах з аналогічною тематикою (не плутати зі спамом).
  • Підтримка активності в своїх спільнотах – проведення ігор, конкурсів та акцій.
  • Використання прийомів вірусного маркетингу.
  • Розміщення тематичного відео на YouTube.