Створення сайтів Чернівці

Давайте сьогодні поговоримо про найбільш нагальні і актуальні теми, що цікавлять всіх початківців інтернет-манімейкерів поголовно, а саме про прикладні вміння, а не про якісь суто теоретичні знання, абстрактні і розмиті. Адже без практики і в першу чергу ваших зусиль, всі ваші старання будуть зведені нанівець – не допоможе ні товстий гаманець, ні амбіції, ні що б то не було ще. В інтернеті заробляють інтелектом, але не тільки їм, а ще й довгою копіткою працею, наполегливою працею, запам’ятайте це.

Отже, поговоримо про технології веб-мастерингу, а саме про етапи створення сайту:

  • Перший етап постановка завдання. Так, ви не помилилися – перш ніж взагалі що-небудь робити, необхідно чітко визначити свої цілі, і створення веб-сайту Чернівці не виняток з цього правила, тому що без правильної постановки своїх цілей Ви навряд чи зможете досягти якогось успіху в своїй справі. У випадку з сайтом – постановка цілей буде включати в себе вибір движка (системи управління контентом) для Вашого сайту, а також способів монетизації Вашого сайту. Зокрема, на цьому етапі слід продумати, яку саме рекламу Ви будете розміщувати, чи Ви будете вішати банери, або ж просто торгувати посиланнями на посилальних біржах.
  • Другий етап вибір тематики для Вашого сайту слідує другим кроком. Існує теорія, що від правильного вибору тематики Вашого сайту залежить його успішність, і треба цій теорії дотримуватися. Що значить правильний вибір тематики? Чому не можна просто робити сайт на цікаву Вам тему? Тут все просто – існують ресурси комерційні та авторські. Тут йде розмова саме про комерційні веб-сайти, тобто призначені виключно для заробітку. Існують тематики конкурентні і неконкурентні, широкі і вузькі, їх різноманіття вражає уяву. Для правильного вибору тематики для свого сайту, необхідно ретельно аналізувати пошукову видачу і знаходити золоту середину між конкурентноспроможністю і частотою.

  • Третій етап підбираємо семантичне ядро сайту – один з основних факторів при його створенні. Суть цього етапу полягає в правильному складанні списку ключових запитів, точніше на ваш погляд перспективних з них, за якими ми і будемо просувати сайт. Тобто потрібно скласти ті запити, які на вашу думку будуть приводити на сайт людей. Також слід зайнятися ще однією важливою річчю на цьому етапі – а саме контекстною оптимізацією, річчю абсолютно марною для користувачів, але дуже потрібною з точки зору пошукових систем. Однак про це трохи пізніше.
  • Четвертий етап підбір стилю, з яким ви подаєте користувачеві матеріал на сторінках вашого сайту, повинен бути єдиним, це раз. По друге він повинен відповідати тематиці Вашого сайту. Це правило найбільш дієво, якщо у вас вузько-тематичний сайт. Ви самі, напевно, розумієте, що якщо у вашого сайту досить вузька аудиторія, наприклад, та чи інша соціальна група, стиль буде трохи відрізнятися, наприклад для сайту автолюбителів і фінансових аналітиків. Це дуже важливий нюанс, який необхідно врахувати і продумати.
  • П’ятий етап формування інформаційного наповнення сайту. Інформація на Вашому сайті це головне, намагайтеся писати вкрай просто, навіть про самі складні речі. Якщо сайт у вас комерційний, він не повинен збивати відвідувача з пантелику, повинен в максимально простій формі відповідати на поставлене користувачем питання. Якщо ви продаєте товар або надаєте послуги – максимально детально описуйте всі ваші гарантійні зобов’язання, зобов’язання по доставці, всі дрібниці і нюанси. Намагайтеся, щоб у людини, яка вирішила стати вашим клієнтом виникало якомога менше запитань. Боріться за своїх клієнтів, пам’ятайте – незадоволений клієнт навряд чи купить у Вас щось вдруге.

  • Шостий етап створення сайту, компонування матеріалів сайту, або верстка повинна завжди здійснюватися, виходячи в першу чергу з принципів зручності і комфортності для Вашого відвідувача. Навігація повинна бути вкрай простою, ефективно працюючою і зручною. Пам’ятайте – користувач людина примхлива, тому який би стиль і дизайн Ви не використовували, постарайтеся забезпечити його простою і зрозумілою навігацією.
  • Сьомий етап тестування сайту і подальша його публікація в глобальній павутині. Тут дуже важливо розуміти – що зроблено (або ж не зроблено), на початкових етапах створення сайту Чернівці, так чи інакше надалі позначиться на його роботі. Проводити тестування дуже важливо хоча б тому, що набагато простіше виправити помилки сайту, що знаходиться на локальній машині, ніж на віддаленій. Так що тестування сайту на працездатність, нарівні із звичайними веб-майстрами, проводять також веб-майстри великих компаній.

Сайт компанії, його специфіка

Ні для нікого не секрет, що у кожної поважаючої себе компанії є свій веб-сайт, а відсутність адреси цього веб-сайту на візитці сприймається потенційними клієнтами або партнерами компанії з таким подивом. Мода на інтернет, стрімко зростаюча протягом останніх десяти-п’ятнадцяти років, практично змусила кожну більш-менш пристойну компанію мати свій сайт, однак на шляху власників і менеджерів компаній часто стає наступна проблема. Багато з клієнтів подивившись сайт і знайшовши товар, що цікавить його, не хочуть робити замовлення через сайт, а намагаються скористатися архаїчним способом зв’язку, тобто за допомогою телефону. І знову власник фірми замовляє рекламу в офлайні, а не сайту. Користуючись традиційними методами реклами, так як сайт начебто не приносить прибутку. Сайт нічого не продає, тобто не працює. Працює він на залучення тих клієнтів, які звернулися в офлайні, не завжди легко визначити. Виникає питання, як зробити так, щоб веб-сайт залучав клієнтів і продавав їм ті чи інші товари або послуги? Перш ніж замовляти створення корпоративного веб-сайту, раз і назавжди визначитеся з цілями, для яких ви цей сайт замовляєте, а також з тими завданнями, які він повинен виконувати.

А завдання і цілі можуть бути, наприклад, такими:

  • В першу чергу це звичайно ж залучення нових клієнтів
  • По-друге створення позитивного іміджу компанії
  • Звичайно ж можна здійснювати прямі продажі через Інтернет…
  • … або ж технічну підтримку користувачів
  • А також – вихід на нові, можливо регіональні ринки збуту товару
Яку інформацію розмістити на сайті компанії

Вам необхідно ретельно продумати інформаційне наповнення вашого сайту, тобто його зміст. Легко сказати, подумаєте ви. Однак ніхто краще вас не розбирається в особливостях вашого бізнесу, отже цю роботу ніхто краще вас виконати не зможе, тільки ви уявляєте собі портрет вашого потенційного клієнта чи партнера і зможете визначити, яка інформація і як подана його зацікавить. Вам доведеться визначитися, які розділи будуть присутні на вашому сайті, слід виносити на корпоративний ресурс детальну інформацію про товари і послуги, а також безліч інших речей, які за вас ніхто не зробить так, як треба. Від результату якого ви доб’єтеся на цьому етапі, буде прямо залежати ефективність вашого веб-сайту і той прибуток, який він може вам принести.

Розвиток сайту компанії

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому. Як і в реальному бізнесі, в інтернеті зволікання смерті подібно. Ніколи не задовольняйтеся досягнутим результатом, яким би гарним він не був. Сайт повинен постійно розвиватися і йти вперед, так як стояння на місці схоже, швидше, на гігантські стрибки назад. В інтернеті необхідно оперативно готувати матеріал для розміщення та розміщувати його! Ваші інвестиції не окупляться, якщо ви вклалися в створення сайту, проте не займаєтеся або не вкладаєте в його розвиток. Пам’ятайте, що Інтернет-це середовище досить агресивне, з появою вашого сайту вам необхідно буде постійно вирішувати проблему підготовки інформаційних матеріалів спеціально для мережі.

Актуальна інформація

Підтримуйте актуальність інформації на вашому корпоративному сайті. Ні в якому разі не запускайте розділ «новини», якщо ви не можете подбати про його своєчасне наповнення. Старі новини відлякають відвідувача, він подумає, що і вся інша інформація на сайті давно застаріла. Те ж саме стосується і прайс-листів. На сайті буде не доречний березневий прайс-лист, коли на дворі вересень, пам’ятайте це.

 

Цільові відвідувачі, вкладення в розкрутку сайту

Ніколи не шкодуйте грошей на розкрутку сайту, в межах розумного звичайно. Ваш корпоративний сайт не буде продавати, якщо на нього не будуть заходити відвідувачі, це факт. Навіть якщо на цьому сайті розміщено зверхкорисна і актуальна інформація, а його дизайн блищить оригінальністю і красою. До речі кажучи, вам навряд чи потрібні відвідувачі, які заходять на ваш сайт просто «подивитися». Тобто може звичайно і потрібні, але в таких відвідувачів не варто вкладати гроші, так як вони не конвертуються в прибуток, тобто не принесуть вам вкладені гроші з прибутком. Вам потрібні саме ваші потенційні клієнти, які принесуть вам дохід, а не аби хто. Тому проаналізуйте на яких сайтах в мережі можуть бувати ваші потенційні клієнти і рекламуйте саме там.

Аналіз дій

Аналізуйте ефективність всіх ваших зусиль, благо зараз це так просто зробити за допомогою різних допоміжних служб. Починаючи з сервісів статистики відвідувань. Вони дозволяють відслідковувати інформацію про ваших відвідувачів, від їх географічного розташування і аж до дозволу їх екрана, адреси сторінок з яких було відвідування і багато багато іншого.