Зараз просування сайтів Житомир стала дуже затребувана для багатьох компаній, що розвиваються, які шукають нових клієнтів за допомогою інтернету. Завдяки досить високій довірі до різних пошукових систем з боку кінцевого споживача, по суті – перша десятка онлайн ресурсів показаних по тому або іншому ключовому запиту має найбільші шанси для того, щоб просто перетворитися в саму першу десятку лідерів з продажу.

Наша компанія вже тривалий час займається наданням послуг з просування самих різних за тематикою та змістом сучасних сайтів – починаючи від найпростіших сайтів-візиток, закінчуючи досить структурованими і складними корпоративними рішеннями для відомих компаній і брендів. За час своєї роботи ми встигли накопичити достатньо практичного досвіду в даній сфері, і можемо допомогти навіть у найскладніших ситуаціях.

Основні переваги просування сайтів за допомогою інтернету можна оцінити тільки в тій ситуації, якщо Ви довірите таку роботу нашим досвідченим фахівцям, які володіють досить високою компетенцією в даній області. З нашою допомогою розкрутка сайту буде максимально ефективною.

Ми зможемо підібрати для вас необхідні ключові запити – спеціальні слова, за якими споживач не просто відвідає Ваш сайт c тієї чи іншої пошукової системи, а й ще і зацікавиться товарами або послугами, представленими на ньому. Через короткий час Ви зможете побачити реальний приріст загального числа продажів. З нашою допомогою, ваша компанія стане впізнаваною і популярною в сучасному інтернеті. Репутація для нас понад усе – в ситуації, коли проект не прийнятий замовником з об’єктивних причин, ми завжди повертаємо гроші.

Ми використовуємо спеціальні методи просування сайтів Житомир, які спрямовані на отримання максимальної ефективності протягом тривалого часу, що дозволить звести до розумного мінімуму наслідки всіх можливих змін алгоритмів – роботи сучасних пошукових систем. У своїй щоденній роботі ми використовуємо виключно «білі» і високоефективні методи, які гарантовано призводять до позитивного результату.

Розкрутка сайту з нашою допомогою це:

  • невисока вартість;
  • довготривалий ефект;
  • суворе цільове витрачання фінансових коштів;
  • гарантія якості;

Ми з радістю візьмемося як за малі, так і за великі проекти.

Замовити у нас послугу іменовану, як розкрутка сайту – гранично просто. Для цього необхідно заповнити спеціальну найпростішу форму на нашому сайті або просто зв’язавшись за телефоном. Ми завжди відкриті для новітніх ділових контактів і готові розглянути будь-які пропозиції. Чекаємо ваших замовлень і пропозицій.

Як просувати сайти в регіонах

Просування сайту в регіональній видачі в даний час простіше через відносно низьку конкуренцію. Звичайно, загальні тенденції зберігаються. Наприклад, в Житомирі вийти в ТОП видачі Яндекса за запитом «оренда квартири» складно, але не так, як в Києві чи Київській області. Витрати на просування можуть відрізнятися в десятки разів.

Вважається, що просувати сайт в регіональній видачі легше, якщо у домена немає історії. Тобто недавно зареєстрований сайт швидше увійде в ТОП Яндекса, ніж той, який вже просувався раніше.

Отже, для досягнення перших позицій по геозалежним запитам створюється сайт на новому домені. Не має значення, яку саме CMS для свого сайту ви виберете – головне, щоб була виконана робота по внутрішній оптимізації сайту і контенту.

Під висококонкурентні запити виділяється головна сторінка. Сторінки зі среднеконкурентними запитами повинні розташовуватися в одному кліці від головної.

Оптимізуються по ключових запитах заголовки сторінок, тег:

<Title>

І заголовки текстів. На сторінці повинен бути один заголовок першого рівня, тег:

<H1 />

І вистачить двох-трьох заголовків другого рівня, тег:

<H2 />

Головну сторінку не варто просувати відразу по декільком різним запитам, щоб в пошуковій видачі вони не забирали одне в одного позиції. Можливі «вкладені» запити «оренда квартир» «оренда квартир в Житомирі», «оренда елітних квартир в Житомирі».

 

Час переоптімізованих текстів завершився. Не потрібно прагнути до великої кількості входжень ключового запиту. 2-3% буде достатньо. Намагайтеся, щоб статті на сайті були написані живою мовою, щоб читалися легко і були зручні для сприйняття. Відформатуйте статті, додайте зображення. Такі тексти будуть коштувати дорожче, але це одноразове вкладення, яке незабаром окупиться.

Після того, як сайт буде готовий, додаємо його в панель Вебмастер.Яндекс і присвоюємо потрібний регіон, тут же вказуємо адресу XML карти сайту.

Тепер настав час зовнішньої оптимізації сайту. Не потрібно проганяти молодий сайт по базі сумнівних рейтингів сайтів. Перших посилань не повинно бути занадто багато, щоб сайт не запідозрили в спробі маніпулювати пошуковою видачею. Бажано почати купувати в невеликих кількостях посилання з «жирних» трастових сайтів.

Далі чекаємо індексації сайту, після чого перевіряємо позиції, які зайняв молодий сайт.

Далі продовжуємо закуповувати посилання на головні і другорядні сторінки, періодично перевіряючи позиції сайту і коригуючи контрольний бюджет.

При просуванні регіональних сайтів не має значення, з яких джерел ви купуєте посилання. Сайти-донори можуть належати різним регіонам. Їх тематика також не принципова. Головне – посилальна маса.

 

Просування по низькочастотних запитах

Багато хто складаючи семантичне ядро ​​сайту, намагаються відібрати найбільш популярні запити. При цьому вони забувають, що просування по популярним (і, як правило, конкурентним) запитам вимагає великих вкладень і часу. Здавалося б, мета – трафік – виправдовує ці кошти.

Але варто придивитися до низькочастотних запитів, як починаєш розуміти, що саме вони привертають левову частку відвідувачів на наші сайти.

Згідно неодноразово проведеним дослідженням в 70 (а за деякими даними в 80) відсотках випадків користувачі вводять в пошуковий рядок довгі запити (такі запити називають «довгий хвіст пошуку»). Однакові запити зустрічаються відносно рідко, може, пару десятків раз в місяць, але варіанти їх незліченні, що, власне і робить їх привабливими з точки зору залучення трафіку.

300-600 сторінок, кожна з яких оптимізована під різні низькочастотні запити, швидше просуваються і часто не вимагають зовнішньої оптимізації. Втім, у просуванні по низькочастотних запитах є істотний мінус – вони вимагають великого обсягу робіт і контенту.

На першому етапі необхідно зібрати всі низькочастотні запити, які стосуються тематики майбутнього сайту. Для цього можна скористатися такими джерелами:

  • платні бази низькочастотних запитів.
  • подивитися статистику запитів сайтів-конкурентів. Для цього є спеціальні сервіси або ж можна скористатися рейтингами сайтів (top.mail, liveinternet). У деяких сайтів в таких рейтингах статистика відкрита для перегляду.
  • скористатися сервісами статистики самих пошукових систем Adwords в Google і Wordstat в Яндексі.
  • за допомогою сервісу Yazzle вивчити зворотні посилання, якими просуваються сайти.

Після того, як запити будуть зібрані, слід розподілити запити між сторінками сайту.

Тепер потрібно оптимізувати контент. На одній сторінці краще розміщувати не більше трьох ключових запитів. Ключові слова повинні бути в тегах title, keywords, description, а також в заголовку до статті.

Текстів буде потрібна велика кількість. Краще, якщо вони будуть з’являтися поступово, наприклад, по 5-10 статей в день. Для кращої індексації таких обсягів можна проганяти статті по сайтам соціальних закладок.

Після того, як сайт проіндексується, слід з’ясувати, які місця займають наші сторінки за відібраними низькочастотними запитами. При необхідності, можна проставити зовнішні посилання. Їх можна придбати на біржах посилань або купити постові з блогів.

Купувати посилання краще сайтам комерційної тематики – у них є можливість компенсувати витрати на зовнішнє просування. Інформаційні сайти краще просувати безкоштовними посиланнями.