В мережі є велика кількість ресурсів присвячених самостійному просуванню сайтів. Але велика частина з цих сайтів «носять в собі» застарілу інформацію. Так що актуально зараз?

Сучасні методи розкрутки сайту це зворотна похідна поточної обстановки в середовищі інтернет. Пошукові системи змінюються і разом з ними повинен змінюватися і сайт. Звичайно, нерозумно цілими днями вивчати поведінку пошукового бота, нерозумно для тих, хто займається самостійним просуванням своїх сайтів Рівне.

На сьогоднішній день багато хто люто заявляють, що метод нарощування посилальної маси в каталогах, блогах, форумах і соціальних закладках – це застарілий метод, і ставлення ресурсу причетності до соціальних мереж з метою отримання так званих переходів, також не є ефективним способом розкрутки сайтів.

У зворотному співвідношенні багато хто вважає, що вічні посилання, постійно наповнюється контент, соціальні мережі допоможуть вивести сайт в ТОП пошукових систем. Так, це один з шляхів розкрутки сайтів, але він малоефективний, при цьому в сучасних реаліях це практично не дає швидкого результату, а лише забирає у Вас досить багато часу.

От і постає логічне запитання, так що робити? Для початку необхідно поглянути на свій сайт і поставити перше питання: «Навіщо мені потрібний сайт?». Так, багато хто з усмішкою кажуть, «тю!», ну для того, щоб рекламувати себе, фірму, товари. Добре, відповідь тямуща, що Ви хочете робити те, що роблять всі, при цьому відрізнятися від інших. Відмінність від інших – це і є конкурентний ринок сегмента, в якому знаходиться сайт. Конкурентний ринок сегмента, може бути яким завгодно, питання лише в тому, скільки і які сайти посилаються, як і Ви.

Тепер трохи розширимо кругозір, і підемо від терміна «конкурентний ринок сегменту». Підемо з тією метою, щоб правильно відповісти на перше питання, яке є в попередньому абзаці.

Так от, припустимо, є мета розкрутити сайт, сайт-візитку. Це складна ніша, так як правило, сайти візитки дуже важко розкручувати з причини малої кількості неунікального контенту, поганого юзабіліті, злиденного бюджету, що виділяється, молодого віку і загальним господарським ставленням до існування цього сайту. Ну, взагалі піпец, як нецікаво займатися подібними сайтами. Як бути? Розглянемо далі…

Тепер припустимо, що у нас ділової бізнес-сайт або просто корпоративний сайт. Так, такий сайт роблять компанії, щоб просто був, наприклад для іміджевих поштових адрес або просто, щоб було що написати на корпоративних візитках компанії. Сумним фактом є момент, коли компанія навіть і не підозрює, що може реально залучати нових клієнтів, замовників та ділових партнерів плюс і заробляти на своєму сайті.

Звичайно, зараз багато керівників розуміють, що це можливо, але, так сталося, що системний адмін або менеджер по рекламі підробляє прибиральницею в офісі, так і взагалі, їм і так багато платять – це сумно. Звичайно це реальність нашого «постсовдеповского» життя і «жидівської бізнес ідеології», і якщо ми не будемо змінювати їх будемо в кінцевому підсумку займатися тим, що нам скажуть, при цьому мріяти про наступну зарплату. Ну гаразд, це вже понесло не в те русло…

Тепер упускаючи реальності офісного життя, повернемося до того, що компанія має у себе корпоративний бізнес сайт. Що з ним робити і що з ним не так? Питання не однозначне, так як все йде від керівної ланки і бюджету, який виділяється для досягнення поставленої мети. Якщо керівник «жлоб», і йому все одно, краще взагалі не зв’язуватися з подібним контингентом, так як все одно мета не буде досягнута – повірте досвіду. Якщо керівник адекватний і розуміє, що є мета – залучити нових клієнтів, тоді з’ясовується питання: «А що є на сайті, що може привабити потенційних клієнтів?». Якщо цього немає, тоді це потрібно додати і розкручувати спочатку на корпоративному сайті, потім дивись і пошуковий бот зрозуміє, що це і є, і засуне в видачу. Ось так. І це все? Ні, детальніше розглянемо далі…

Третій варіант-це інтернет магазини. Так, це особливий сегмент, в якому свої правила розкручування і оптимізації, при цьому найчастіше грошей потрібно набагато більше, ніж для всіх інших сайтів. Дуже часто стикаємося з тим, що був зроблений інтернет магазин з метою заробляти гроші, а необхідних вкладень у рекламу, а саме в SEO не вкладено ні копійки, або обсяг, який не пропорційний вкладенням середнього бізнесу.

Нерозумно звичайно дивитися на всі дії, от взятися за рекламу на бордах та сітілайтах. Люди платять за 1,5-2,5 тисяч гривень в місяць за борди та сітілайти, при цьому не розуміють, що це тільки «піар-брен маркетинг», та підсумкового явного результату не дає і не дасть. Вихлоп, може бути, може, перекривши 30% цими бордами і давати рекламу мінімум на 3 місяці (з досвіду цифра у 6 місяців більш правдоподібна). А витрати? Ось про що і йдеться.

Багато людей думають, що зробивши інтернет магазин вже можна почати заробляти, так, це реально, але за умови, що не будемо описувати в даному документі – секрет фірми так сказати, і ніякого секрету немає – вкладати все одно доведеться. Ну, добре, знову втрачаємо всю демагогію і поговоримо про те, що хотіли – що далі? І на це питання вже скоро Ви отримаєте відповідь!

Останні варіанти на розгляд – це форуми, блоги і просто тематичні веб ресурси. До даного сегменту немає особливого методу розкрутки, але одним з аспектів є тематика контенту. Коротше кажучи, будь-які методи хороші, будь-які методи гласні!

І ось ми підійшли до розкриття тематики теми даної статті – сучасні методи розкрутки сайту, що це та з чого розпочати. Ми вже відповідали на запитання: «Навіщо мені потрібний сайт?», відповідь вийшла дуже проста: «Заробляти!». Зрозуміло, є певна послуга або товар. Це головне, повірте, ми визначилися з тим, що ми просуваємо.

Тепер ми повинні перевірити, а входять пошукові запити в ТОП50 сайтів? Входять? Добре, а наш сайт є? Ось тут і настав момент, істинного нерозуміння і легкого ступору. Часом те, що просувається в інтернеті, з допомогою веб сайту у видачі пошукових систем і посилань на даний сайт. Як бути? Бути або не бути, але оптимізувати сайт потрібно. Так, саме оптимізувати.

Оптимізація будь-якого сайту в пошукових системах – це певний технологічний процес поліпшення видимості сайту або окремої його сторінки у видачі безпосередніх або оплачуваних запитів з підсумковою результативною пошуковою видачею.

Нічого в цьому терміні розумного немає, просто мудрі слова, а підсумок один, зробити так, щоб пошукова система почала розуміти, що є на сайті або окремих їх станицях. Так от, пошукова оптимізація ґрунтується на знаннях про алгоритми ранжирування пошукових систем і статистки того, які запити користувачі вбивають в рядок пошуку. Одним із завдань оптимізації є збільшення довіри пошукових систем до сайту.

Оптимізацію часто поділяють на внутрішню і зовнішню оптимізацію. Внутрішня оптимізація сайту передбачає роботи безпосередньо з самим веб сайтом. Тобто зміна та редагування текстового змісту і його коду представлення, редагування дерева сторінок з переходами і схеми внутрішньої перелінковки.

Ці роботи дозволяють підвищити релевантність документу для пошукової системи по заздалегідь вибраним ключовим фразам. Саме внутрішня оптимізація є ключовою в самій оптимізації сайту, так як зовнішня оптимізація сайту полягає в придбанні будь-яких посилань на ресурс, що оптимізується, або його конкретну сторінку, хоча зараз це особливо актуально, повірте.

Багато хто скажуть, що всього лише повноцінний комплекс зовнішньої і внутрішньої пошукової оптимізації сайту дозволяє займати високі позиції в пошукових системах – «фігня» все це, так як це поширюється тільки для сайтів з унікальним контентом.

Добре, ми розібрали момент, що якщо сайт по ключовим запитам не входить в ТОП50 пошукових систем, тоді необхідно почати оптимізувати сайт під ключові запити.

Тепер ми повернемося трохи назад і відповімо на питання «А входять пошукові запити в ТОП50 сайтів?» – «Так!» відповімо по іншому, звичайно входять, адже вже витратили багато сил і часу. Відмінно, потрапляння ключових запитів в ТОП50 пошукачів це дає можливість почати розкручувати сайт і виводити його на перші сторінки.

Як вивести сайт в ТОП? Глобальний питання, на яке важко відповісти п’ятьма сторінками. З чого почати? Так, зрозуміло, почнемо розмову з питання: «Які поведінкові фактори проводяться за Вашими ключовими запитами?» Хороше питання скажете Ви, чи не так. Щоб зрозуміти поведінкові фактори запитів, Ваш сайт повинен мати потужну і велику статистику від «Гугла» і «Яндекса». Підключаємо статистику і оцінюємо результати. Самі результати будуть великі і в більшості випадків показують реальну картину, при цьому Ви самі зможете зрозуміти, на що необхідно робити наголос.

Ну, добре, є статистика сайту, а що далі? А далі приймайте рішення, на що робити наголос, щоб розвинути сайт і вивести його в ТОП. Якщо Ви вважаєте, що ця стаття не описує практичного застосування як розкрутити сайт і вивести його в ТОП, то Ви помиляєтеся, адже універсального інструменту немає. Але, прибираючи всі амбіції, розглянемо деякі сучасні та перевірені варіанти просування сайтів Рівне.

  1. Розкрутка сайтів за допомогою соціальних мереж. Хороший метод вбивання по 4-5 годин на добу тільки лише для того, щоб був трафік. Так, останнім часом цей спосіб придбав величезну популярність, але він ефективний лише для певного кола соціальних людей за віком та поведінкою. Згодні з цією думкою на всі 100% і погоджуємося з тим, що соціальні мережі володіють потужними і ефективними інструментами для залучення потенційних клієнтів лише в певних сегментах.

Використовуючи правильно даний інструмент просування, можна дуже швидко досягти бажаних результатів. Ось до прикладу візьмемо «вірусний маркетинг» – це спосіб, при якому створюється смішний або актуальний відеоролик про товар чи послугу і поширюється по мережі. Так як користувачі починають ділитися один з одним цим роликом, то швидкість його розповсюдження збільшується з кожним днем у багато разів.

Гіперпрогресія поширення інформації в соціальних мережах – це один з козирів у покерной грі. Також в соціальних мережах і різних інтернет спільнотах існують тематичні групи, з допомогою яких можна досягнути чудових результатів у просуванні сайту. Таким способом залучається цільовий трафік і цільова аудиторія. Плюс можна створити власну будь-яку тематичну групу, просунути її і монетизувати.

  1. Розкрутка сайту, через статейне просування інших ресурсів. Даний метод обов’язковий, якщо у Вас сайт містить розділи новин, статей, публікацій і оглядів, що постійно оновлюються.

Для розробників створення якісних сайтів завжди пов’язане саме з цим методом, так як він визначає вагову категорію сайту. Ефект від даного методу проявляє себе, як правило, в довгостроковій перспективі.

Цей метод полягає в розміщенні статті, актуальною новини чи огляду на якому-небудь сторонньому ресурсі, який міститься в тому чи іншому вигляді посилання на Ваш сайт. Таким методом залучаються додаткова аудиторія сайту, та надається вага для конкретної тематики чи сторінці.

  1. Сервіси нагонки трафіку і агрегати, які покращують поведінкові фактори сайту з метою просування в пошукових системах. Дані сервіси можуть виконувати досить великий комплекс корисних і правильних заходів по просуванню в автоматичному режимі.

Але все одно, дані сервіси не можуть дати позитивний глобальний ефект і «ручний» контроль процесів розкручування в будь-якому випадку необхідний, наприклад, за якістю сайтів, де купуються посилання. А якість сайтів, де купуються посилання, бажає кращого, і причина цьому факт динамічних сателітів з перелінковкою і трафіком з забанених веб ресурсів.

  1. Контекстна реклама. Це вид інтернет-реклами, яка показується користувачам на сторінці пошуку пошукових систем, а також на тематичних сайтах-партнерах (медійна мережа сайтів). Оголошення контекстної реклами можуть з’являтися або у відповідь на пошуковий запит, який вводиться на сторінці пошуку або на сторінках тематично схожих з рекламованою послугою або товаром сайтів.

Наприклад, помістити контекстну рекламу на інтернет магазин мобільних телефонів можна на сторінці пошуку за запитом «купити мобільний телефон», а також можна показати оголошення на тематичних сайтах, присвячених продажу мобільних телефонів і гаджетів. І в першому, і в другому випадку оголошення побачить цільова аудиторія.

Загалом, даний метод дуже хороший, але ефективний при вкладенні значних фінансових коштів і на тривалий термін. Давати контекстну рекламу необхідно тільки в пошукові системи, а саме в «Яндекс» і «Гугл», так як на всю частку реклами припадає понад 98% всього трафіку. Крім цього ці пошукові системи надають спеціальні рекламні місця під контекстну рекламу, що дозволяє проводити гнучкий і ефективний маркетинг Вашого сайту.

  1. Блек СЕО іл Black SEO – метод нестандартної розкрутки веб ресурсів, який здатний потягнути не кожен SEO спеціаліст. Цей метод реклами при правильному підході і фінансуванні дає позитивний результат, включаючи в розкрутку один і більше сайтів. Взагалі дане явище дуже актуальне, і кожен сеошник за родом своєї діяльності рано чи пізно стикається з цим.

Взагалі цей вид «чорного SEO» як правильний шлях, який переслідує мету для безпосереднього заробітку (приблизно від 20 до 300$ в день). Мета розкрутки з допомогою блек сео не такий популярний метод з причини потреби постійного тяжіння і технічної освіченості цього напрямку.

Навіщо це потрібно? Насамперед, це актуально для власників та адміністраторів сайтів, що відповідають за безпеку інформації, схоронність електронного ресурсу і доброго імені компанії. А нам потрібно виходячи з нашого покликання.

Невже це тупиковий метод розкрутки без гарантій і варіацій? Ні, не можна розглядати цей метод в одній площині з білим просуванням сайтів Рівне та це не означає, що подібним методом можна розкрутити сайт, можна швидко і ефективно.

Чорна оптимізація або «Black Hat SEO» у свою основу включає оптимізацію під видачу пошукових систем і визначається як техніка використання нових інформаційних технологій, використовуваних для одержання більш високих позицій в результатах видачі пошукових систем, із застосуванням неетичних і нестандартних методів. При неправильному застосуванні методів чорної оптимізації наслідки можуть бути незворотними і руйнівними для всього сайту.

Зараз ми володіємо більш ніж 9-ма технологіями і методами чорної розкрутки сайтів, але з-за дорожнечі і, не розуміючи замовників не кожен готовий погодитися на подібний захід. Принцип включає в себе: порушення правил використання та установок пошукових систем, свідоме створення різного роду незручностей у видачі контенту для користувача, відмінності в контенті, пропонованому користувачеві і пошуковій машині при видачі результатів.

SEO ( search engine optization ) related concepts in word tag cloud

Що краще використовувати для чорного SEO? Сателіти, динамічні сателіти, дорвеї, кіберсквотинг, перенаправлення та генерацію трафіку, клоакінг, свопінг, линкофермерс, мейл редирект або грубий мейл спам бомбер – складні і неоднозначні питання. Багато методів вже застаріли, багато термінів можна записати у підручник з історії, а актуальні методи перейшли межу між публічною інформацією та комерційною.

Отже! Які методи розкрутки не використовувати? Правильне запитання. Поговоримо тепер про помилкові методи розкрутки сайту і деякі особливості наслідків розкрутки.

  1. Системи лінкатори або зробіть зі свого сайту смітник. Дані сервіси обіцяють швидкий підйом сайту і збільшення відвідуваності. Принцип роботи заснований на автоматичному обміні посиланнями з «гівно-сайтами» учасників і Вашим сайтом. Метод був хороший років так 10-15 тому, тепер внаслідок участі в таких системах – ваш домен можуть наглухо і надовго «забанити» в пошукових системах, і це може трапитися дуже швидко, якщо йому менше 3-х місяців. Прискорити процес «бана» також допоможуть Ваші «добрі» конкуренти, написавши в технічну підтримку пошукової системи.
  2. Масові розсилки рекламних листів або просто СПАМ. Метод для нас прийнятний, якщо використовується правильно і розцінюється як «дірект мейл», але дуже часто цей ефект не виправдовує підсумкові очікування. Відгук на такі листи становить 0,01 відсотка. Але при правильному підході з пізнанням соціальної інженерії можна досягти більш як 0,1 відсотка, а вже це високий показник. Не важко порахувати, скільки доведеться відправити листів, щоб отримати 1000 відвідувачів на свій сайт. Крім цього займаючись розсилками, Ви надовго можете зіпсувати репутацію свого сайту. Крім того розсилка спаму заборонена у більшості хостинг компаній.
  3. Прямий обмін посиланнями або тупо перелінковка. Використовувався для розкрутки сайту в пошукових системах. Даний метод зараз взагалі не приносить ніяких результатів, тому що пошукові системи навчилися відстежувати взаімозворотні посилання. Мінімальний ефект можна отримати за рахунок складних схем перелінковки – це перехресний обмін, трикутний обмін, кільцевої обмін і таке інше і тому подібне.
  4. Реєстрація сайту в рейтингах з лічильниками і каталогами. Про ресурси з лічильниками можете відразу забути. Взагалі нічого крім засмічення вашого сайту кнопками рейтингів не дає, ні ну може в цьому є шарм такий, можливо. Для перегляду статистики потрібно обмежитися 1-2 лічильниками або взагалі використовувати потужні сервіси від «Гугла» і «Яндекса». А от реєстрація в каталогах це непоганий етап для виходу в ТОП50. Реєструватися в каталогах має сенс, якщо від Вас не вимагають установки коду і зворотнє посилання на вас буде «пряме» на інше джерело. Знайти правильні каталоги можна самостійно, або придбати готовий список, бажано білий список. Також в інтернеті існують сервіси і люди, які займаються реєстрацією в каталогах за гроші.
  5. Участь сайту в системах активної розкрутки – це метод для рабської юзверскої сили і вбивання корисного часу. Раніше таких ресурсів було багато, зараз потихеньку вимирають. Принцип роботи таких систем – скільки Ви переглянете чужих сайтів, стільки ж відвідувачів переглянуть Ваш, ну і мінус комісія системи. Зміст і основний ефект це штучне підняття вашого сайту в рейтингах самих лічильників. А так само надія отримати відвідувачів з перших сторінок цих рейтингів. Якщо у вас є безкоштовний інтернет і величезна кількість часу можете зайнятися. Замість цього тупого вбивання часу ми пропонуємо просто скручувати зчитувачі і наганяти регіональний трафік за двома технологіями – це показ Вашого сайту в фоні і звичайний прямий перехід (лінкування).

У висновку хочеться сказати, що будь-які вкладення в просування сайту Рівне рекламу не виправдають, якщо цим займається недобросовісна і не фахова людина. Ми зі свого боку готові подумати і порадити, яка ефективна розкрутка буде для Вашого сайту. Крім цього, звертаємо увагу на хостинг, де розміщений Ваш сайт. Недобросовісний хостинг-оператор, або оператор, який не може забезпечити Вам якісний хостинг може тупо все зіпсувати, адже на момент проведення рекламної компанії аптайм сайту повинен бути більше 99,99% – це найвищий показник за який також доведеться платити. Так що крім порад і рекомендацій, які містяться в цій статті, рекомендуємо уважно поставитися до вибору хостера.