Майже кожен власник сайту чув про SEO просування. Кого не спитай, всі в основному намагаються просувати сайт в пошукових системах, забуваючи, що є альтернативні джерела трафіку. Так, безумовно, просувати сайт в пошукових системах потрібно і необхідно, проте не варто нехтувати і smm просуванням. Smm просування сайтів Хмельницький  – це розкрутка вашого сайту в соціальних мережах. Сюди включаються вконтакте, facebook, twitter, youtube і більш дрібні соц мережі. Особливо SMM просування актуально для маленьких міст – в пошукових системах товари і послуги можуть практично не шукатися, а в соціальних мережах можна швидко знайти величезну кількість трафіку за смішною ціною.

Чи можна освоїти SMM самостійно? Звичайно, це можливо, однак вам доведеться витратити на це багато часу і сил. В інтернеті дуже мало тямущих матеріалів на дану тему, так що вам доведеться проходити через все це шляхом проб і помилок. Подумайте, чи потрібно вам це чи простіше буде довірити цей процес професійної компанії, що спеціалізується на цьому.

Пошукове просування сайту

Кожен власник сайту просто зобов’язаний усвідомлювати, що постійна активна реклама і просування свого ресурсу практично неможлива, з кількох причин: це грошове питання (адже активна реклама забирає досить багато коштів), зворотна реакція від потенційних відвідувачів (чим частіше вони будуть бачити посилання на ваш ресурс , тим негативніше буде складатися враження) і низький результат після перших двох тижнів (коли основна зацікавлена ​​аудиторія вже встигне перейти по посиланнях). Тому, після двох-трьох тижнів активної реклами, необхідно переходити на пошукове просування сайту Хмельницький, і до цього часу у вас вже повинні бути до нього передумови.

Само по собі просування сайту статтями має на увазі використання якісного, унікального і вірно складеного тексту на сторінках ресурсу. Цей вид можна віднести до пасивної і дієвої рекламі, адже для його наповнення потрібно звертатися до фахівців щотижня, а результат буде стабільно-постійним. Основна тонкість – це саме написання статей, збагачення сухого вузькоспеціалізованого тексту вірними словами, як для потенційного постійного відвідувача-клієнтам, так і для безлічі пошукових машин. Цей текст складається кількома фахівцями – з одного боку майстрами в даній галузі (тематика сайту), з іншого боку це фахівці з просування і налагодження сторінки. Ваше завдання полягає в тому, щоб передати авторам своє бачення контенту, а решту роботи вони виконають самостійно, в повному обсязі. Ціна послуги з написання якісного, готового контенту може коливатися, все залежить від складності тексту, кількості символів і репутації агентства, яке взялося за роботу.

Результат їх старань необхідно перевіряти декількома способами. Більшість клієнтів залишаються задоволеними після того, як дізнаються про високі рейтинги PR сайту від Гугл, і в чомусь вони мають рацію, адже саме цей показник є найточнішим у світі. Але не одним Гуглом варто обмежуватися, в першу чергу зверніть увагу на стилістику роботи, наявність помилок, неточностей і так званої води – відвідувачі повинні бачити професійно написаний текст, який має якомога більше конкретики, написаної зрозумілою мовою. І, вже як додаток, в кінці можете перевірити і ТИЦ сайту через пошукову систему Яндекс – другого за величиною і за популярністю, після Гугла. Якщо всі показники будуть високі і ви залишитеся задоволені від тексту, то можете сміливо, з упевненістю приймати виконану роботу і запускати в хід свій ресурс.

Фактори конкуренції в пошукових системах

1) По ключовому запиту в топ 10 знаходяться сторінки з тегами, архівами і так далі. Якщо ви бачите таке в результатах видачі, то це свідчить про слабку конкуренцію за запитом. Найчастіше для просування сайту за таким запитом досить просто створити хорошу контентну оптимізовану сторінку.

2) У видачі знаходяться тільки головні сторінки. Як відомо, головну сторінку сайту найлегше просунути за потрібним ключовим запитом. Так ось, якщо ви бачите, що на першій сторінці видачі знаходяться тільки головні сторінки, то знайте, що по цьому запиту висока конкуренція.

3) Якщо у деяких сайтів в топ 10 немає входження ключового слова в заголовку або слова знаходяться далеко один від одного (при двухсловному запиті і більше), то знайте, що ви можете зайняти їх місце. Це говорить про те, що сторінка не заточувалася під це ключове слово.

4) Коли під час підрахунку бюджету на просування сайтів Хмельницький в Сеопульте показується значення «0» в графах топ10 витрат конкурентів, то це може також говорити про нульову конкуренцію. Відповідно, чим вище значення бюджету у конкурентів, теми вище конкуренція по даному ключовому запиту.

5) Кількість контекстної реклами на сторінці видачі. Якщо в результатах пошв уку є сайти, що знаходяться на спец. розміщенні, то це з упевненістю може означати високу конкуренцію. Буває і таке, коли нікого немає в спец. розміщенні, але збоку показується багато реклами (+ число поруч з посиланням «всі оголошення»). Також у визначенні сили конкуренції відіграє роль ціни за перехід. Визначити приблизну ціну за клік можна, наприклад, в бігуні або в adwords. Висока ціна свідчить про високу конкуренцію.

6) Вік сайтів у видачі. Якщо в топ 10 присутні молоді сайти (до 3-4 місяців), то це більшою мірою говорить про слабку конкуренцію. Якщо ж на першій сторінці видачі знаходяться всі сайти з 10літніми доменами, то пробитися в десятку буде дуже важко.

7) Наявність сайтів з першої десятки в трастовому каталозі Яндекса і dmoz буде свідчити про те, що в цей топ буде значно важче пробитися. Масово перевірити домени на наявність в yaca або dmoz допоможе програма mChecker.

8) На заході рівень конкуренції за запитами часто визначають, грунтуючись на кількості знайдених документів. Чим більше проіндексованих сторінок у видачі, тим вище конкуренція. У цьому випадку радимо вводити запит в лапках.

9) Частотність запиту. Як правило, якщо запит є високочастотним, то він є і високо конкурентним. Це справедливо і для середньочастотних і низькочастотних запитів. Визначити приблизну частотність допоможе той же wordstat.yandex.ru.

10) Багато про конкуренцію за запитом може сказати безпосередній аналіз контенту конкурентів в топ10. Яка структура контенту на сторінці: коротка чи це замітка з одним входженням запиту або це велика оптимізована стаття? Тут спочатку необхідно візуально оцінити дизайн, сам текст і підрахувати кількість входжень ключового слова. Якщо ключового слова немає в тегах h, strong, то це швидше за все означає, що ця сторінка не була оптимізовано під цей запит.

11) Велика кількість сайтів, що мають підписку «знайдений за посиланням» (НПП) говорить про те, що на видаваній сторінці, пошукова система не змогла знайти запитуваного слово (-а) і тому можна зробити висновок про низьку конкуренцію.

12) Кількість сторінок по посиланнях «ще» (для яндекса) або «схожі» (для google) у видачі топ10. Ми схильні вірити, що так чи інакше додаткову кількість сторінок з сайту, яка має входження запиту впливає на ранжування в пошуковій системі. Якщо, наприклад, за запитом «штори» на одному сайті зустрічається 3 сторінки, а на іншому 1000 сторінок, то за логікою речей пошуковій системі є сенс довіряти саме другий сайт. Безумовно, це спірний момент.

13) Значення ТИЦ і PR на сайтах (сторінках) в першій десятці. З PR для google в принципі все зрозуміло. У цій пошуковій системі він має досить велику вагу при ранжируванні. Тиц для яндекса може бути і не говорить опустити або підняти сайт у видачі, але його значення може дати приблизне уявлення про посилальну масу. Для масової перевірки ТИЦ і PR також можна скористатися програмою mChecker.