При просуванні сайту Івано-Франківськ важливо визначити для себе не тільки якісь конкретні технічні заходи і прийоми, які потрібно застосовувати. Найбільш значущою виявляється загальна стратегія, і саме з нею потрібно визначитися якомога раніше. Тільки в цьому випадку просування сайту перетвориться в логічний і результативний процес.

Зазвичай стратегія спрямована на якусь довгострокову перспективу. Тому просування сайту має ґрунтуватися виключно на «білих», легальних методах, так як на перспективу працюють саме вони. Застосування ж «чорних» і «сірих» методів розкрутки не принесе довгостроковий результат, більш того, підвищується ризик виключення ресурсу з пошукових систем (так званих «бан»), що призведе до втрати часу, коштів, і довіри користувачів до ресурсу взагалі.

Найкращий результат дає комплексне застосування заходів по просуванню сайту. Це і збільшення кількості посилань з інших ресурсів, банерна реклама, просування сайту статтями, банерами і посиланнями з ресурсами схожої тематики. В даний час фахівці в області просування вважають публікацію статей з посиланнями на сторонні ресурси одним з найефективніших методів просування, але це не означає, що сконцентруватися потрібно тільки лише на цьому методі. Сам по собі він хороший, але максимальну ефективність проявляє тільки в комплексі з іншими.

Не менш важливу роль відіграє і «людський» фактор – тобто просування ресурсу на форумах, блогах, тобто там, де є звичайне людське спілкування. Незважаючи на те, що цей аспект просування не такий простий, він ефективний, і якщо мова йде про серйозний і довгостроковий проект, їм ні в якому разі не можна нехтувати.

Не зайве буде і створити мережу природних сайтів-сателітів, які спрямовані на підтримку основного ресурсу. При цьому зв’язок їх з ним не повинен виглядати (і бути) штучним, інакше пошукові машини можуть відреагувати на таке негативно.

Словом, просування сайту та розкрутка контекстною рекламою завдання дуже серйозне, і вимагає до себе професійного підходу. Якщо є можливість – то, звичайно, завдання це краще доручити тим, хто займається цим професійно. Однак власну компетентність в цьому питанні також потрібно постійно підвищувати – це необхідна умова для ведення успішного бізнесу в мережі. Так чи інакше, але тільки компетентний у багатьох (в тому числі і технічних) питаннях бізнесмен може створити дійсно успішний, довготривалий і прибутковий проект, який буде цікавий користувачам.

Якими методами досягається ефективна розкрутка сайту

Залучення максимально можливого числа відвідувачів – це головна мета власника сайту після його створення та початку функціонування в мережі. Кожен сайт має потребу у відвідувачів. І чим більше їх буде – тим вигідніше для сайту, навіть для некомерційного. А якщо це комерційний сайт, то залежність очевидна. Для цього необхідна якісна розкрутка сайту, яка вже давно стала прибутковим бізнесом. Тут використовуються цілі механізми, інструменти, стратегії, методи.

Вибір засобу розкрутки залежить від тематики ресурсу і цілей, поставлених його створенням. Приміром, просування сайтів Івано-Франківськ розважальних використовує в основному банери, новинних – інформери або ілюстровані афіші на сторонніх ресурсах, наукових та інформаційних – прямі посилання з таких сайтів. Але складно посперечатися з тим, що основна кількість відвідувачів потрапляє на всі сайти з систем пошуку, перевершити яку можуть відвідувачі, які потрапляють на ресурс завдяки контекстній рекламі. Саме ці дві стратегії розкручування сайту, їх переваги і негативні моменти розглянемо детальніше.

Контекстна реклама має ряд явних переваг. Той, хто замовляє рекламу, платить за кожен перехід на свій ресурс. Тобто – отримав те число відвідувачів, що сплатив. Ціну переходу, чи кліку, визначає сам рекламодавець. В найбільших системах такої реклами – Яндекс, Гугл і Бігун встановлюється лише мінімальна вартість переходу, верхня межа ніким не обмежується. Ціна переходу або кліку прямо пропорційна частоті появи контекстної реклами у блоках. Розкрутка сайту за допомогою контекстної реклами передбачає написання максимально змістовного оголошення про пропонований товар і послуги. Рекламодавець може написати все, що вважає за потрібне, що зацікавить потенційних покупців і змусить їх зробити перехід. Таке оголошення розміщується на схожих по темі ресурсах в Інтернеті. Таким чином, підвищується ймовірність того, що на ваш сайт зайде не випадковий відвідувач, а зацікавлений саме у вашому товарі, тобто цільовий. Цільова аудиторія – це те, чого потребують сайти комерційні, тобто належать торговельним або виробничим компаніям, фірмам, що надають які-небудь послуги в мережі або за її межами. Відвідувач може стати покупцем не з першого разу, а коли повернеться на сайт наступного разу. Використання контекстної реклами в розкручуванні сайту – хороший спосіб пошуку цільових відвідувачів. Але варто сказати і про недоліки. Коли ви призначаєте занадто малу ціну переходу, ваше оголошення показується не досить регулярно і часто. А якщо встановити максимально високу ціну, то можна опинитися навіть у програші, оскільки це зовсім нерентабельно. У всякому разі, занадто висока ціна за перехід рідко виправдовує себе і обходиться набагато дорожче інших способів просування в мережі і розкручування сайту. Останнім часом досить часто відбувається так зване шахрайство. Конкуренти рекламодавця замовляють «порожні» переходи, в результаті чого відбувається зрив рекламної кампанії, а не цілеспрямовані переходи зацікавлених відвідувачів. Гроші рекламодавця просто йдуть у нікуди. Боротися з проблемою склікування намагаються всі системи, але поки що зробити це дуже непросто. У зв’язку з наявними недоліками контекстна реклама не може бути єдиним і оптимальним способом просування сайтів Івано-Франківськ.

Інший варіант просування сайту, пошукова оптимізація. Кожен власник сайту хоче, щоб його творіння займало перші місця у рейтингах і результати пошуків. І обов’язково на першій сторінці. Тому що другий (і т. ін.) вже відвідуються користувачами набагато рідше. В цілому, розкрутка сайту за допомогою пошукової оптимізації має свої позитивні сторони. По-перше, цей спосіб набагато дешевше, ніж використання контекстної реклами. Іноді, в тій галузі, де рівень конкуренції не надто високий, можна постаратися і зробити сайт максимально цікавим і корисним, і за рахунок цього домогтися залучення відвідувачів майже без фінансових вкладень. Але безкоштовно розкрутити сайт можна тільки в дуже низькоконкурентних галузях, найчастіше для комерційних ресурсів це не підходить. Якщо конкуренція висока, то розкрутка сайту повинна бути довірена висококласному фахівцеві, що коштує чималих грошей. Оптимізація може вимагати різних витрат. Це і купівля посилань, і реєстрація в каталогах, і копірайт або редакція існуючих текстів. Якщо провести оптимізацію правильно і відвідувач сформує запит так, що він співпаде з нею, то сайт отримає цільового відвідувача. А для розважальних порталів, де цільова аудиторія не грає ролі, і важливі всі відвідувачі, будь-який перехід важливий. При видачі результатів пошуку не відбувається шахрайства, на відміну від контекстної реклами.

Чому ж тоді контекстна реклама як засіб розкручування сайту все ще має місце бути? Тому що пошукова оптимізація має і недоліки. Вона вимагає величезних витрат часу і непередбачуваність результатів. Так як в даному випадку все залежить від алгоритмів роботи пошукових систем, то складно сказати, що буде завтра визначальним фактором в їх роботі і чи буде ваш сайт, який займає сьогодні перше місце в пошуку, там залишатися.Ще одне але … при розміщенні платних посилань на сторонніх ресурсах ніхто не дає гарантії, що завтра цей сайт буде існувати і не буде забанений і закритий.  Втрати очевидні.  З огляду на вищесказане, можна зробити висновок, що просування сайтів Івано-Франківськ не повинно проводитися виключно одним способом.  Необхідно розробити комплекс заходів, які привели б до бажаного результату – збільшення потоку відвідувачів.