Просування сайтів Чернівці

Початківці власники сайтів і веб-майстри постійно стикаються з поняттям просування сайтів. Але розуміння, що це за процес, приходить не відразу. Тому детально розібратися, що ж це таке, потрібно якомога раніше, якщо ви тільки почали свій проект – адже від розуміння, як організовується просування сайту, і з яких етапів вона складається, залежить прибутковість проекту.

Просування сайту Чернівці – по суті є підняття його популярності. Досягається воно декількома способами – вивід сайту в «топ» пошукових машин, завоювання популярності серед користувачів (точніше – цільової аудиторії користувачів), і реклама. Ці способи заслуговують більш докладного розгляду.

Вивід сайту в «топ» пошукових систем. Це завдання зводиться до того, щоб при пошуковому запиті сайт з’являвся в перших рядках результатів пошуку. Вирішити таку задачу відразу неможливо, і пов’язано це з тим, що алгоритми, за якими пошукові машини «оцінюють» сайти на відповідність їх пошуковим запитом, досить складні.

Для того, щоб потрапляти в першу десятку результатів пошуку, сайт повинен відповідати багатьом важливим критеріям – це і побудова структури сайту, і правильність розподілу ключових слів як в контенті, так і в структурі самих сторінок. Дуже важливо також і те, як довго сайт існує і наскільки регулярно оновлюється. Також сильно впливає на «авторитетність» сайту те, наскільки часто на нього посилаються інші ресурси. Виведення сайту в «топ» пошуковиків – найважливіше завдання, оскільки просування сайту в дуже великій мірі відбувається саме через пошукові машини – адже відвідувачі приходять саме з них.

Популярність серед користувачів приходить також не сама по собі. Сайт з актуальною тематикою, який зручний в користуванні, регулярно оновлюється корисною і потрібною інформацією – ось запорука такої популярності. Тут основну роль грає вже не стільки технічний аспект, скільки «дружність» сайту до людини. Логічно, що знайшовши корисний ресурс, люди будуть ділитися посиланнями на нього, і таким чином аудиторія сайту буде рости – що власне і є методом просування сайту.

Реклама. Це процес також займає ключове місце в просуванні сайту, тому що є контрольованим. Тут потрібно не тільки інвестувати кошти, а й грамотно будувати всю рекламну кампанію. Саме тому новачкам робити самостійно подібні кроки ризиковано, і краще звернутися до професіоналів – з їх допомогою просування сайту Чернівці за допомогою реклами буде значно ефективнішим.

Що таке оптимізація сайту і як вона робиться

Перед тим, як приступити до проведення заходів щодо просування сайту Чернівці в пошукових системах, не заважає протестувати сторінки сайту на щільність ключових слів, що входять в текст його сторінок.

Якщо щільність ключових слів (фраз) виявиться менше 3%, то пошукові системи нададуть мало значення цим ключовим словам. В такому випадку слід додати один-два абзаци, які містили б відсутні потрібні ключові слова.

Займаючись оптимізацією сайту, слід звернути увагу на те, щоб концентрація ключових слів (фраз) не була надто високою. Хоча точне значення верхньої межі не встановлено, не рекомендується допускати щільність ключових слів (фраз) вище 7-8%. Існує навіть таке поняття, як “нудота” сторінки, коли в її тексті міститься занадто багато ключових слів. Це негативно може позначитися на рейтингу сторінки (або навить всього сайту), оскільки тоді сторінка може виявитися куди нижче в пошуку, ніж при меншій “концентрації” ключових фраз. Або, що ще гірше, ваш сайт ризикує і може вийти песимізація або бан-найнеприємніші санкції, що накладаються пошуковими системами.

Хоча позиції сайту в результатах пошуку визначаються в основному зовнішніми чинниками, на внутрішню оптимізацію також слід звернути увагу.

Зовнішні фактори

Для початку давайте відповімо на наступне питання:

“Що таке ранжування посилань?”

Під посилальним ранжуванням ми розуміємо вплив прямого зовнішнього посилання, проставленого на іншому сайті (назвемо його сайт-донор), на рейтинг сторінки сайту, що просувається (назвемо його сайт-акцептор) в результатах пошуку. Давайте-но спробуємо розібрати, що називається, по поличках ці чинники.

Вплив зовнішніх факторів
  • Текст посилання або, як його ще називають, анкор посилання
  • Тематична близькість сайту-донора і сайту-акцептора
  • Також не менший вплив робить близькість теми тексту сторінки, що посилається (де проставлене ​​зовнішнє посилання) і тексту самого посилання
  • Тематична близькість тексту сторінки сайту-донора, що посилається, і тексту сторінки сайту-акцептора
  • ТІЦ сайту-донора (для Яндекса)
  • PR сторінки, що посилаються (для Гугла)
  • Загальна кількість зовнішніх посилань на сторінці, що посилається
  • На сторінці, що посилається, зовнішні посилання розподілені рівномірно по всьому тексту або проставлені в вигляді блоку внизу сторінки
  • Вік сайту-донора і сторінка, що посилається

Такі в загальних рисах зовнішні чинники, що впливають на рейтинг сторінки сайту-акцептора в пошукових системах.

Внутрішня оптимізація

Виконуючи внутрішню оптимізацію сторінок, не забудьте про внутрішні фактори. До останніх слід віднести наступне.

Наявність ключових слів між тегами title.

Наявність кейвордів (ключових слів) між тегами H. Значимість ключових фраз між тегами залежить від самого тега, точніше від його “важливості”, і йде по спадаючою від h1 до h6. Тобто, ключова фраза, поміщена між H1, має набагато більше значення в оптимізації сторінки ніж та ж фраза, яка перебуває між тегами H6.

Що стосується метатегів, зокрема, Keywords, то він втратив своє колишнє значення. А для Description можна додати опис веб-сторінки.

Також бажано стежити за тим, щоб title для кожної сторінки були по можливості унікальними.

В ідеалі кожну сторінку слід оптимізувати під одну ключову фразу. На ділі ж виходить, що сторінку часто оптимізують під дві-три ключові фрази або слова. Це також можливо, проте спроба оптимізувати сторінку під 5 і більше ключових слів позбавлена ​​сенсу.

Просування сайту своїми силами.

Просування нового ресурсу в інтернет є сьогодні завданням, що не тільки вимагає специфічних знань, а й досить дорогим, якщо залучати до цієї справи професіоналів. Далеко не у кожного початківця власника сайту, буть то приватна особа або організація, є можливість інвестувати кошти в просування сайту Чернівці. Проте, навіть початківець веб-майстер може багато зробити сам.

При розробці дизайну потрібно враховувати наступне:

Основний шаблон повинен містити помірну кількість стовпців – два або три. Це дасть хорошу читаність і при цьому не буде захаращувати екран. Особливу увагу потрібно приділити читанню текстів, заголовків і меню – сайт повинен бть зручний, інакше він не приверне користувачів. Навігація сайту повинна по можливості легко індексуватися пошуковими машинами – для цього вона повинна бути статичною. Динамічні меню та інші подібні трюки погано поєднуються з просуванням сайту, те ж саме стосовно і флеш-технології, тому що інформація таких сторінок неіндексується.

При веденні сайту і його наповненні інформацією потрібно пам’ятати, що:

Дуже важливо правильно підібрати набір ключових слів. Просування сайту в пошукових машинах дуже сильно від цього залежить. Також потрібно витримувати певну тематику сайту. При цьому інформація, представлена ​​на сайті, повинна бути не тільки унікальною, але і постійно оновлюватися. Найчастіше фахівці з просування сайтів застосовують новини. При цьому має сенс оформити їх у вигляді новинної RSS стрічки.

Графічні матеріали та відео потрібно забезпечити вичерпним описом, при цьому для картинок потрібно використовувати тег “alt” з описом картинки і входженням в цей опису ключових слів. Це дасть можливість знаходити сайт з пошуку в графічних матеріалах (такий сервіс є в Гуглі і Яндексі).

З технічних можливостей варто згадати лічильник відвідувань – він має сенс, для того щоб можна було відстежувати відвідуваність. Не зайве також встановити інформер, це дозволить знати, наскільки сайт популярний.

Колосальний вплив на просування сайту і його популярність надає зворотний зв’язок з користувачами. Вони повинні бачити, що сайт «живий». Можна додати на нього опитування, тести та інші засоби спілкування – наприклад форуми та гостьові книги. Також обов’язково повинна бути можливість для користувачів зв’язатися з адміністрацією сайту, і на відгуки користувачів і їхні листи треба реагувати своєчасно і коректно. Адже знаючи, чого хочуть відвідувачі сайту, можна зробити його для них ще більш привабливим і тим самим популярнішим.