Епоха інформаційних технологій сприяла переходу практично всіх видів людської діяльності на більш високий рівень розвитку, що характеризується оперативністю роботи з даними і надійністю збереження інформації.

Великі корпорації, компанії і навіть невеликі підприємства користуються не тільки спеціальним програмним забезпеченням для виробничих процесів і ведення звітності, а й володіють власними веб-ресурсами або сайтами.

Комплексні рішення інтернет-маркетингу є якісним результатом злагодженої роботи команди фахівців із залучення на ресурс більшої кількості потенційних клієнтів. Регіональні офіси компанії також щодня працюють над збільшенням продажів замовникам, виконуючи результативне просування сайту в Чернігові.

Стабільні і високі результати сприяли не тільки престижності і впізнаваності даного агентства, а й вивели підприємство в лідери, де воно займає перше місце вже четвертий рік. Стратегія роботи компанії розрахована на випередження, яка передбачає впровадження нових інструментів, спеціальних SEO-систем, постійний контроль якості виконаної роботи і активний пошук результативних варіантів співпраці.

Слід зазначити, що вартість подібної послуги залежить в основному від поточної позиції сайту або веб-порталу замовника в основних пошукових системах. Оптимізація і розкрутка електронного представника компанії виконується за допомогою легальних технологій, які довели на ділі свою ефективність. Якість роботи компанії підкріплюється щомісячними дослідженнями, щоб уникнути шаблонності інструментів при постійній зміні пошукових алгоритмів.

Аудит ресурсу виконується оцінкою статистичних даний, показників, а також кропіткою роботою з відмовами. Такий підхід до виконання просування електронного ресурсу має комплексний характер і дозволяє отримати перевірені рішення, що надалі впроваджуються в роботу.

 

Фахівці компанії займаються також розробкою ідей інформаційних сайтів, комплексним обслуговуванням інтернет-магазинів, проектуванням, дизайном і версткою макетів веб-порталів і програмуванням.

При необхідності або бажанні клієнта можливе навіть навчання певних співробітників та адміністраторів управління сайтом і роботі зі спеціальним програмним забезпеченням підприємства.

Як підібрати цільову аудиторію через соціальні мережі

Соціальні медіа можу стати унікальним джерелом корисної для розвитку бізнесу інформації про цільову аудиторію. Але важливо знати, які конкретно питання ставити при вивченні різноманітного потоку відомостей в соціальних мережах. Насправді, треба відповісти на чотири головних питання.

Вивчення інтересів і потреб цільової аудиторії – кращий шлях для просування і розвитку будь-якого бізнесу, орієнтованого на споживача. Хто вони, ваші покупці, клієнти або читачі? Чого хочуть і кого визнають авторитетом? Знання цієї інформації може стати ключиком до справжнього успіху. І її завжди можна знайти в соціальних медіа.

Сьогодні соціальні мережі служать унікальним джерелом знань один про одного. Але як знайти в потоці «балаканини» важливе і потрібне? Дуже просто – треба шукати відповіді на певні питання. Таких, основних, питань – чотири.

Як вони уявляють себе?

Перегляньте профілі представників цільової аудиторії в соціальних мережах. Що вони вважають найважливішим розповісти про себе? Чим цікавляться? На перший погляд, відповідь здається очевидною. Але якщо ретельно попрацювати з невеликими, часто не більше 200 знаків, розділами «Про себе», то може відкритися багато цікавого. Аналізуючи інформацію з профілів, ви можете зрозуміти, що ж ці люди цінують найбільше.

Так, якщо ваші потенційні клієнти значну роль відводять місцю свого проживання, можна припустити, що для них важливо розвиток місцевих зв’язків. І тоді маркетингову тактику доречно будувати з урахуванням «місцевого патріотизму». А можливо люди, що цікавлять вас, розповідають більше про свої досягнення. Тоді їх може залучити ігровий і змагальний моменти, використані в маркетингових цілях. Але в цьому згустку інформації є профілі тих людей, які люблять докладно розповідати про свої інтереси і захоплення. З таких профілів найпростіше скласти уявлення про кругозір аудиторії.

Один з цікавих інструментів – пошук «близькі по духу» в Твіттері. Він дає значний обсяг інформації для формування образу, що є ідеалом вашої аудиторії. Таку інформацію можна використовувати для підстроювання маркетингової тактики до інтересів споживачів.

Коли вони найбільш активні?

Знання того, коли ваша цільова аудиторія найбільш активна в Інтернеті, дозволяє вибудовувати найбільш ефективний маркетинг в самих соцмережах і у Всесвітній павутині в цілому. Є безліч інструментів для вимірювання цієї активності, від статистики Яндекса до Tweriod Твіттера.

Кого вони слухають?

Залучення авторитетних для цільової аудиторії персон до просування продукту або послуги – один з найдієвіших способів донести ваше послання за призначенням. Але як до них дістатися? Один з варіантів: скористатися додатком Klout, яке зі сумісно і з Твіттером, і з Фейсбук.

І, нарешті, який стиль викладу їх приваблює?

Для цього треба подивитися, які сайти відвідує, і на які посилається найчастіше ваша аудиторія. Наприклад, переважання посилань на картинки або музику вказує на те, що в ваш контент треба додати якісні фотографії або цікаве звуковий супровід. Є й більш простий спосіб дізнатися про переваги. Запустіть опитування своєї цільової аудиторії з метою з’ясувати, які сайти вони відвідують найчастіше. Вивчіть контент цих сайтів і використовуйте його в своїй маркетинговій стратегії.

Без сумніву, соціальні медіа здатні відповісти і на інші важливі питання. Головне – правильно їх сформулювати. Адже соціальні мережі, ці непріглаженние повідомлення про людей, їхні інтереси і відносини – джерело безцінної інформації для вдумливого дослідника.

Дизайн сайту важливий як і інформація на ньому

Займаючись просуванням сайту Чернігів, наповнюючи його контентом з ключовими словами, приділяючи увагу посиланнях і тегами, абсолютно не варто забувати про дизайн. Дизайн дуже важливий для користувачів, які відвідують вашу сторінку. Не забувайте, що все-таки «зустрічають по одягу». А це і є в даному випадку дизайн Вашого проекту.

Роль дизайну сайту

Проведені дослідження показали цікаву закономірність: користувач приблизно за двадцяту частку секунди визначає, чи подобається йому зовнішній вигляд сайту чи ні. І він навіть може покинути його тільки через те, що зовнішній вигляд йому не сподобався, навіть якщо цей ресурс відобразився в перших рядках видачі пошуковика. Тому просування сайту в Яндексі починається з дизайну. І якщо на запит користувача пошукова система видала велику кількість відповідей, то ймовірність звернення до Ваших конкурентам підвищується практично до 100%.

Як же уникнути такої проблеми? Тут необхідно дотримуватися золотої середини між кількістю зображень і тексту. Це вже компетенція дизайнера, який повинен володіти вишуканим художнім смаком. Адже якщо на сайті занадто багато картинок або кольорової заливки, то від цього буде миготіти в очах і текст може просто загубитися серед строкатості зображень. А при великому скупченні тексту може здатися нудним і похмурим.

На що звернути увагу?

Дизайн – це ще і грамотно вибудувана архітектура сайту, зручна навігація і система пошуку інформації. Якщо на Вашому сайті присутні форми запитів, відправки листів, то приділіть їм пильну увагу. Ці інструменти повинні працювати при використанні користувачем будь-якого інтернет – оглядача і будь-якій операційній системи. Всі сторінки Вашого ресурсу повинні бездоганно відкриватися, щоб користувач не був розчарований збоями в роботі. Інакше він на Ваш сайт вже може більше не повернутися.

Дизайн, звичайно, не має прямого відношення до роботи пошукових систем, але він важливий для створення Вашого іміджу, привабливості проекту для відвідувачів. Тому до роботи по створенню сайту краще залучити фахівця – дизайнера. Так само треба враховувати, що все в нашому світі не стоїть на місці, а постійно рухається вперед і розвивається. Якісь речі з часом відживають своє, так само і зовнішній вигляд вашого сайту з часом морально застаріває. Тому оновлювати або робити редизайн вашого ресурсу потрібно хоча б раз в 2 -3 роки.