Раніше, ми з вами розглянули від відкриття або створення інтернет-магазину до вибору ніші. Але найскладніший момент – це просування нашого проекту в інтернеті. Так, ми раніше вже описували процес просування інтернет-магазину, але вирішили, що буде краще, якщо присвятимо цілу статтю оптимізації вашого проекту.
План по seo оптимізації інтернет-магазину:
- Внутрішня оптимізація (підбір доменного імені, сама cms, аналіз конкурентів, формування структури, написання текстів, відео, розрахунок ваги)
- Зовнішня оптимізація (аналіз конкурентів, нарощування посилальної маси, підключення агрегаторів)
Підбір доменного імені
Старт будь-якого проекту в інтернеті починається з вибору доменної зони і самого імені. Хоча у нас вже є на сайті спеціальна стаття «Як правильно вибрати доменне ім’я для сайту» ми ще раз більш детально пройдемося.
Що вам потрібно буде:
- Подивитися чи є історія в вебархіві чи ні (web.archive.org). Бажано, вибирати домен, яким раніше не користувалися. З побажань, щоб було ім’я, що запам’ятовується (якщо в майбутньому стоїть завдання сформувати свій міні-бренд) або містить ключове слово.
- Перевірити контрольний профіль доменного імені. Для цього вам потрібно буде пройти реєстрацію на checktrust.ru. Там дають 500 безкоштовних перевірок, думаємо, що повинно вистачити для старту. Вам потрібно звернути увагу на такі параметри: заспамленності ресурсу (продавали посилання чи ні), АГС (накладені санкції від Яндекса), чи був під АГС (чи були санкції від Яндекса), Majestic (чи є посилання на домен).
Де купити домен і який вибрати хостинг
Після того, як ви знайшли домен, що сподобався, варто задуматися про вибір хостингу та купівлі домену. Якщо ваш проект розрахований на регіон Україна (зможете надавати послугу або / і товар по всій Україні), то краще можна зупинити вибір на «in.ua» або «com.ua». Якщо для РФ – ru.
А якщо ви плануєте тільки розвивати свій регіональний бізнес (Київ, Харків, Одеса і тд), то в цьому випадку, вам краще зупинити вибір на регіональному домені. Теж саме і для РФ (spb.ru – для Санкт-Петербурга, msk.ru – для Москви). Можемо порекомендувати цю статтю «Як правильно вибрати хостинг для сайту», щоб на старті ви могли оцінити роботу хостингу.
Аналіз cms і конкурентів
Найчастіше інтернет-магазини роблять на opencart, але якщо ви тільки в процесі вибору cms для вашого майбутнього ІМ, тоді можете розглянути платну cms. Найголовніше, щоб cms оновлювалася, була велика кількість модулів для роботи і витримувала відповідні навантаження. Наприклад, «Moguta – кращий готовий движок для інтернет-магазину»
Цей пункт дуже важливий для оптимізації інтернет-магазину, тому що в наступному пункті ми будемо аналізувати «як сформувати структуру». Але перед цим варто розуміти лідерів своєї ніші і не забуваємо про прямих конкурентів.
За аналіз ніші ми вже писали тут, а ось в аналізі конкурента, нам зможе допомогти стаття «Аналіз сайту конкурента». Там ви зможете побачити видимість проектів в Гуглі і Яндексі.
Формування структури
Після того, як були проаналізовані конкуренти і їх видимість, перед вами стоїть завдання – зібрати максимально широке семантичне ядро. Тому, в ранжуванні повинні брати участь не тільки посадочні сторінки (категорії і підкатегорії), але і фільтри. Іноді буває, що є хороший попит і на сам товар.
В цьому випадку, потрібно все детально опрацювати, щоб була зручна і доступна навігація не тільки для користувачів ПК, але і смартфонів. У попередній статті «Як відкрити свою справу з нуля в інтернеті», ми показували скріншот, де частка користувачів смартфонів в Україні становить 5.7 млн чол і має хорошу тенденцію до зростання.
Написання текстів для інтернет-магазину
Після того, як ми сформували структуру в інтернет-магазині, на цьому оптимізація не закінчується. Нам потрібно через інформацію в категоріях, підкатегоріях, товари повідомити переваги вашої продукції, вашого інтернет-магазину, можливо зробити відео-огляд, дати конкурентну ціну, щоб в результаті вийшла гарна посадкова сторінка.
Ви завжди можете порівняти як все реалізовано у лідерів в ніші + прямих конкурентів і вже додавати ваше бачення на цей процес. Не варто забувати, що відгуки теж мають важливу інформацію, тому трохи забіжу наперед -збирає в одному місці (Яндекс. Маркет або Хотлайн) + активно заохочуйте клієнтів. Про те як писати статті, вам допоможе стаття «Як правильно писати статті для просування сайту»
Перелінковка посадкових сторінок
Одним з ключових моментів у внутрішній оптимізації грає перелінковка. Перед вами стоїть завдання сформувати структуру таким чином, щоб навігація була не тільки зручна користувачам, але і правильно розподіляла ваги по сторінках.
Якщо у вас залишилися питання або ви розумієте, що внутрішня seo-оптимізація вашого інтернет-магазину – важко реалізувати для Вас, завжди зможете звернутися до нас.
Зовнішня оптимізація інтернет-магазину
Після того як ми закінчили внутрішню оптимізацію вашого сайту, саме час перейти до зовнішньої. Основними пошуковими система в РФ є: Google і Яндекс, а в Україні – Google.
У кожної свої алгоритми ранжирування. Згідно з інформацією з LiveInternet, розділ «Товари та послуги», так ось частка Яндекса – 57%, а Google – 38%.
В Україні частка Google становить – 81%, Яндекса – 16%. А вже як просувати свій ресурс під Google, ви зможете дізнатися в цій статті – «Просування сайту в Google».
Трафіку багато не буває, тому у нас завдання залучати його не тільки з доступних пошукових систем, але і з інших джерел. Наприклад, ще розкручувати свій сайт в Яндексі, а в цьому нам допоможе стаття – «Просування сайту в Яндексі».
У кожній ніші є свої спеціалізовані форуми і додаткові джерела трафіку (соціальні мережі, агрегатори, ютуб і тд). Так ось, щоб ваш інтернет-магазин був більш помітний і потрібно вміло аналізувати конкурентів не тільки на сформовану структуру, а й контрольний профіль.
У нас на сайті є пару цікавих статей, які можна взяти на замітку: «Просування інтернет-магазину своїми руками в топ-10», «Купівля вічних посилань для розкрутки сайту» і ін.
У вас тільки одне завдання – дати потрібну вагу сторінкам, що просуваються. Вище ми вже говорили, що перелінковка має величезне значення, але для Google дуже важливо, щоб ваш проект «обростав» хорошим посилальним профілем. У перспективі це дозволить йому залучати не тільки низькочастотний трафік, але і середньо і високочастотний.