Для просування сайту в пошукових системах використовується SEO – копірайтинг – написання текстів з включенням певної кількості ключових слів в різних формах. Ключі дозволяють пошуковому роботу визначити релевантність сторінки запиту користувача і присвоїти їй рейтинг для відображення у видачі.
Особливості SEO-копірайтингу
Розглянемо, що означає SEO-копірайтинг для просування сайту? Текстове наповнення – умова виходу ресурсу в топ. Але контент пишеться не для роботів, а для людей: надлишок ключових фраз не тільки не сприяє просуванню, а й приводить ресурс під фільтр, в результаті чого позиції знижуються з втратою трафіку. До SEO-копірайтингу при написанні текстів ставляться такі вимоги:
- Грамотність. Помилки роблять неприємне враження на користувачів і призводять до зменшення рейтингу в пошукових системах. Якості матеріалу приділяється увага, тому до SEO-копірайтингу висувають високі вимоги.
- Логічність. Важлива зрозуміла структура викладу. У статтях повинні бути присутніми підзаголовки і списки, що сприяють донесенню інформації до читача.
- Унікальність. Копіювання контенту моментально виявляється пошуковими системами і призводить до зниження позицій. Послуги SEO-копірайтингу – створення оригінального матеріалу, а не переробка існуючого.
Перевірений спосіб збільшення конверсії
SEO-копірайтинг має спрямованість, що продає. Текст на сторінці повинен підштовхувати користувача до здійснення покупки або оформлення замовлення, для цього він повинен володіти структурою, що продає. Такий контент вимагає витрат, але вкладення в нього скоро виправдаються збільшеною кількістю угод.