PPC pay per click

PPC – це абревіатура, утворена від виразу «pay per click», що в дослівному перекладі означає «плата за клік». Абревіатура визначає один з видів контекстної реклами, яка має на увазі оплату за кожен перехід користувача на рекламований ресурс за допомогою кліка по посиланню, рекламному банеру або оголошенню.

і215Цей вид реклами вважається особливо ефективним в просуванні товарів і послуг. Реклама PPC підвищує впізнаваність бренду або компанії, товару або послуги, збільшує обсяг продажів і забезпечує зростання трафіку.

Існують PPC-сервіси – системи контекстної реклами (в Рунеті найбільш поширені Google Adwords і Яндекс Директ), активно залучають цільову аудиторію. Ці системи використовуються в якості сполучної ланки між веб-майстрами і рекламодавцями. Досить часто разом з позначенням PPC використовується абревіатура CPC, яка утворена від словосполучення «cost per click», що в дослівному перекладі означає «ціна за клік».

  • CPC може бути фіксованою, а може варіюватися в широкому діапазоні.
  • Вона залежить від пошукового слова або виразу, географічних даних, часу доби і багатьох інших факторів.
  • Крім того, ціна за клік залежить від рівня конкуренції в даній сфері діяльності, якості посадкової сторінки і якості реклами – правильного підбору ключових слів, CTR і т.д.

Розробка сайтів у Львові