PageRank

Для просування ресурсу PageRank залишається важливим фактором. Під абревіатурою PR ховається авторитетність сайту, яка підвищується за допомогою зовнішніх посилань. Чим більше якісних джерел посилається на ресурс, тим вище авторитет для пошукового робота. При високому показнику майданчик займе верхні рядки у видачі.

Принципи алгоритму PageRank

PageRankPageRank (PR) представляє числову величину, яка показує важливість для пошукача. На відміну від ТІЦ Яндекса, показник Гугл розраховує для кожної сторінки окремо, а не для сайту в цілому. При оцінці PageRank Google орієнтується на авторитетність джерела, на якому поставлено посилання. Чим якісніше донор, тим більше користі він дає для розкрутки сайту.

PageRank сайту визначається з урахуванням декількох принципів:

  • Вагу мають сторінки, які проіндексовані. Помилково вважати, що для просування важлива тільки вага головної.
  • При підрахунку PageRank сторінки враховується і внутрішня посилальна маса. Це робить необхідною правильну перелінковку.
  • При підрахунку PR не враховується текст посилань.

Особливості роботи PageRank

Google PageRank оцінює якість джерел по-різному. Цінними для просування залишаються соціальні мережі, форуми, тематичні майданчики і блоги, які володіють високим показником PR. Поступове нарощування маси дозволяє завоювати довіру і поліпшити позиції у видачі для збільшення трафіку.