126Продовжуємо серію статей по вивченню і порівнянню cms для інтернет-магазинів. У попередніх статтях «Як відкрити свій інтернет-магазин» або «Як створити інтернет-магазин з нуля» більше було направлено на загальне уявлення, тому що найчастіше майбутні власники інтернет-магазинів не порівнюють і віддають перевагу тільки ключовому фактору – ціна.

З одного боку, вони мають рацію, навіщо вкладати на старті великі суми, якщо вони просто вирішили спробувати свої сили в інтернеті або тому що їм хтось порадив відкрити свій інтернет-магазин.

Але ми зазвичай рекомендуємо власникам своїх майбутніх ресурсів, перш ніж відкривати свій сайт – проаналізувати нішу. А як це зробити, описано в статті «Як вибрати нішу для інтернет-магазину».

Якщо рішення буде необдуманим, вам в майбутньому доводитися допилювати функціонал свого ресурсу, якщо це можливо чи взагалі платити за перенесення.

Найчастіше власники довіряють вибір «програмістам» або фірмам, але вони забувають, що для них основне завдання – це отримання доходу і чим швидше вони виконають завдання клієнта, тим швидше отримають свої гроші.

У кожного своя правда і цілі. Ось для усунення майбутніх конфліктів, ми і вирішили написати статтю, яка дозволить адекватно проаналізувати движки для інтернет-магазинів (платний і безкоштовний варіант).

І вже потім, ви як майбутній власник будете розуміти, що вам варто вибрати і чому цей варіант, а не інший. Ніякої маніпуляції, тільки свіжий погляд.

SEO

127Якщо б ми були на місці клієнта, ми як сео-фахівці спробували би по максимуму вивчити, що нам потрібно буде від інтернет-магазину. Так, кінцева мета – це продажі, але вони не бувають просто так. Для того, щоб ваш ресурс здійснював продажу – потрібен трафік!

Трафік може йти з соціальних мереж, з інших ресурсів, агрегаторів, але завжди буде основа – пошукові системи. У попередніх статтях ми писали, що в Росії основними пошуковими системами є – Google і Яндекс, а ось в Україні – Google.

Але от щоб у вашого ресурсу був трафік і потрібне просування, де частину функцій виконує cms інтернет-магазину. А для ознайомлення рекомендуємо статті: «Просування інтернет-магазину своїми руками», «Просування сайту в Google» і «Просування сайту в Яндексі».

Так, ви може чули від інших власників або менеджерів, що саме їх движок краще або варто купувати тільки цю cms. Але після прочитання цієї статті ви зрозумієте, що має бути у інтернет-магазину і дозволить спростити життя вам.

Які висуваються вимоги для движка (cms):

  1. ЧПУ-адреси
  2. Можливість створення sitemap через адмінку без використання сторонніх ресурсів
  3. Можливість генерувати заголовок сайту (тег title), мета тег description.
  4. Можливість генерувати за шаблоном сторінки товарів
  5. Можливість створення seo-фільтрів
  6. Наявність canonical на дублюючих сторінках (сторінки пагінацію)
  7. Можливість створення yml файлу для відправки своїх товарів в Яндекс.Вебмайстер
  8. мікророзмітки
  9. Максимальне прискорення сторінок через кешування та інші способи

128Вимоги ви побачили, а тепер потрібно проаналізувати 2 движка. Moguta – це платний варіант, а Ocstore (Opencart) – безкоштовний варіант.

  • Обидві cms формують ЧПУ-адреси. У Moguta вбудовано, а ось в Ocstore – потрібно включити в адмінці Seo pro.
  • Обидва движка можуть формувати sitemap, але якщо дивитися у Могута, то ви зможете виключати непотрібні вам сторінки з sitemap. На жаль, у Ocstore формується автоматично і редагувати немає можливості.
  • Генерувати заголовок сайту (тег title), мета тег description можна у обох cms, тільки потрібно для Ocstore купувати додатковий модуль. Вартість цього модуля – 440 грн. У Moguta – вбудовано і має назву в розділі «Seo» – Шаблони SEO
  • На жаль, поки такої можливості у Могута – немає, але думаємо, що в недалекому майбутньому програмісти обов’язково зроблять. Цю функцію у Ocstore виконує вищевказаний модуль.
  • Створення seo-фільтрів – це один з ключових чинників, за якими ми взагалі розглядаємо платний варіант cms. А тепер пояснемо на прикладі як це працює. Наприклад, у вашого інтернет-магазину дуже широке семантичне ядро і з метою ранжирування по низькочастотних запитах, ви приймаєте рішення, що повинні бути створені сторінки фільтри як для зручності відвідувачам, так і індексації в пошукових системах. Але як це зробити? Ось тут і повинні виручити seo-фільтри. Moguta реалізувала трохи не так як хотілося. Ви створюєте фільтр, потім копіюєте цю адресу-робите редирект на нормальний варіант і додавання в меню. У Ocstore ми не бачили такого функціоналу.
  • Canonical на дублюючих сторінках. У Moguta є додатковий модуль (ціна – 170 грн), а у Ocstore тут потрібно дивитися який модуль буде виконувати функцію – SEO-модуля.
  • По іншим пунктам потрібно вдаватися до допомоги програмістів, якщо раптом у вас не вийде зробити щось самостійно. У Могута вбудовано для експорту yml файлу + кешування. У Ocstore потрібно встановлювати додаткові модулі.

Функціонал і фінансова доступність для клієнта

129На жаль, не виходить раз і на все життя укомплектувати інтернет-магазин. Пошукові системи будуть щороку для зручності користувачів щось придумувати + ви будете намагатися покращувати юзабіліті вашого сайту.

А це означає, що перед вами буде стояти завдання – розширення функціоналу. І тут ви будете змушені звертатися до послуг фахівців або докуповувати вже готові модулі.

Так як Moguta – платний движок, тому і фахівців менше, але це компенсується допомогою з боку техпідтримки + щомісяця з’являються нові модулі, які вам можливо і ніколи  не знадобляться.

Якщо дивитися Ocstore, то там достатня кількість фахівців і модулів. Так як сам движок хоч і безкоштовний, але весь функціонал інтернет-магазину побудований за рахунок розширень, які ви повинні будете докуповувати або допилювати. І не забувайте, що для нормальної роботи будь-якого движка  потрібен хороший хостинг і «чисте» доменне ім’я.

Якщо розглядати просто скачування самого движка, то безумовним лідером буде  Ocstore, так як сама cms безкоштовна, але щоб використовувати, з урахуванням необхідних вам вимог, потрібно буде купувати модулі або звертатися до фахівців.

Можуть же навпаки ставить собі за мету  зручність для клієнта, тому стоїть завдання, щоб вже максимально вмонтувати весь потрібний вам функціонал, а якщо раптом буде не вистачати, то вже доведеться докуповувати.

12 причин, чому ми рекомендуємо платформу Moguta.CMS

  1. Широкий функціонал cms: зворотний дзвінок; купити в 1 клік; накопичувальні знижки; експорт і імпорт yml; фільтри товарів; seo-генерація за шаблоном заголовків, описів;
  2. Приват24 і оплата картою (Інтеркаса, PayAnyWay, PayMaster, LiqPay);
  3. Електронні платежі (WebMoney, Яндекс.Деньги, QIWI);
  4. Модуль Нової Пошти з відділеннями (для України);
  5. Ділові лінії, DDelivery, CDEK (для Росії);
  6. Сбербанк, Альфабанк, Яндекс.Касса, Тінькофф (для Росії);
  7. Імпорт з 1С, МойСклад;
  8. Cкріпт для масової розсилки листів (+ 1400 грн)
  9. Інтеграція з RetailCRM або amoCRM (+600 грн);
  10. Налаштування robots.txt, sitemap
  11. Експорт товарів в Google Merchant
  12. Терміни створення від 5 – до 15 днів

130Вартість цих двох движків:

Оксторе – 0 руб (потрібно купувати багато модулів + збірка. Ціна від 8000-12000 руб (3000-5000 грн)

Moguta- 355 грн в місяць (готовий інтернет-магазин. Ліцензована версія)

Для відкриття свого інтернет-магазину Вам достатньо зв’язатися з нами через розділ «Контакти«. Після прочитання цієї статті, ми дуже сподіваємося, що ви хоч трохи тепер розбираєтеся в необхідному функціоналі.

І не забувайте, що перед запуском потрібно проаналізувати нішу і вивчити способи доставки, оплати, різні маркетингові методи (накопичувальна знижка, промо-акції і тд). Все потрібно буде передбачити в вашому сайті, а це відбивається на кінцевій ціні. Якщо у вас туго на старті з фінансуванням, тоді рекомендуємо вивчити статтю «Просування бізнесу в інтернеті».