MFA (Made for Adsense) – це вид сайтів, які створюються спеціально для заробітку на розміщенні контекстної реклами сервісу Google Adsense. Творці MFA сайтів мають на меті залучити якомога більше відвідувачів, які зроблять кліки по рекламних блоках.

Особливості MFA сайтів

Відмінною рисою MFA сайтів є:

  • відсутність унікального контенту;
  • дуже простий дизайн;
  • велика кількість рекламних блоків, оформлених в єдиній кольоровій гамі сторінки для створення ілюзії цілісності;
  • низькі показники глибини перегляду сторінок;
  • високі показники CTR;
  • сторінки оптимізовані під низькочастотні запити;

Заробіток на MFA сайтах

Основна мета створення сайтів MFA – це їх монетизація. Вебмайстри заробляють на кліках користувачів по рекламним блокам. Сама назва таких сайтів має на увазі заробіток на оголошеннях сервісу контекстної реклами Google Adsense (зокрема, це стосується англомовного сегменту глобальної мережі).

Ставлення пошукових систем до MFA

Як правило, просування сайтів MFA здійснюється по низькоконкурентним запитам, що спрощує завдання виведення сайту в ТОП-10. Ставлення пошуковиків до такого роду сайтів не можна назвати позитивним.

По-перше, такі сайти не несуть корисного інформативного навантаження для користувачів, засмічують видачу – відповідно, прирівнюються до пошукового спаму.

По-друге, від рекламодавців надходять скарги в службу підтримки Google, так як їх рекламні блоки розміщуються на неякісних ресурсах MFA, і в силу високої клікабельності оголошень нецільовими відвідувачами втрачаються великі суми з рекламного бюджету. У зв’язку з цим Google посилює правила участі майданчиків в сервісі контекстної реклами, обумовлюючи ряд умов і обмежень для сайтів.