Google Panda (Гугл Панда)

Google Panda (Гугл Панда)Panda – алгоритм, розроблений і запущений в 2011 році компанією Google, який використовується для якісного аналізу сайтів у видачі пошукової системи.

Він здатний знаходити і виключати з ранжирування (або знижувати позиції документів) ті сторінки, які мають велику кількість неунікального контенту, не містять будь-якої корисної інформації і призначені виключно для заробітку.

В першу чергу Panda враховує, наскільки той чи інший ресурс орієнтований на користувача, однак для визначення якості сайту цей алгоритм використовує не тільки цей критерій, але і цілий ряд інших, не менш важливих критеріїв, що обов’язково потрібно враховувати при пошуковому просуванні сайту.

Критерії оцінки сайтів, які враховує алгоритм Panda

  • Поведінковий фактор. Алгоритм Панда враховує час, який проводять користувачі на сайті, відсоток повернень на сайт, відсоток відмов, кількість повернень по відношенню до загальної кількості переходів, кількість переходів усередині сайту і деякі інші фактори. Для того, щоб забезпечити сайту хороші позиції в пошуковій видачі, веб-майстер повинен створити привабливий для користувачів ресурс, наповнити його унікальними статтями, якісними внутрішніми посиланнями, реалізувати зрозумілу навігацію, забезпечити швидкий пошук потрібної інформації і подумати над тим, що ще змусить користувача затриматися на сайті якомога довше.
  • Google Panda (Гугл Панда)Унікальність контенту. Навіть за умови одночасного використання різних методів просування сайту особливу увагу слід приділяти якості контенту, що розміщується на сторінках сайту. Алгоритм Panda аналізує унікальність представленої на сайті інформації за процентним співвідношенням контенту, запозиченого з інших ресурсів до загальної кількості контенту на сайті і на кожній сторінці окремо. Потрібно розуміти, що інформація низької якості, розміщена всього лише на одній сторінці, може погіршити позиції в пошуковій видачі не тільки цієї сторінки, але і всього ресурсу. Аналогічний негативний вплив на SEO сайту чинить надмірна кількість однотипних за змістом текстів з різними ключовими запитами (високою шаблонністю), а також текстів з великою щільністю ключових слів і фраз (великою нудотою).
  • Релевантність посилальної маси і реклами. Алгоритм Panda встановлює ступінь відповідності тематики розміщених на ресурсі оголошень тематиці сайту-донора. Наприклад, якщо просування медичного сайту здійснюється за допомогою рекламної кампанії, розгорнутої на туристичному ресурсі, пошукова система відреагує на подібне рішення вкрай болісно, аж до розміщення сайту, що просувається, під фільтр.