Google AdWords

Google AdWordsGoogle AdWords – популярний сервіс розміщення контекстної реклами, один з найефективніших інструментів для просування сайтів в Google. Сервіс має простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, а завдяки великій різноманітності інструментів дозволяє створювати максимально привабливі рекламні повідомлення.

Система AdWords – універсальний сервіс просування сайтів, який ідеально підходить як новачкам, так і досвідченим веб-майстрам і рекламодавцям, які прагнуть розширити свої рекламні кампанії і збільшити їх ефективність. Для того, щоб скористатися системою AdWords, досить мати власний аккаунт в Google.

AdWords – основний рекламний проект Google

Для зацікавлених в сервісі користувачів працює спеціальний навчальний центр, відвідувачі якого можуть отримати всі необхідні для роботи з Google AdWords навички і знання, а також скласти іспит з використання реклами в мережі Інтернет. Крім цього працюють курси підвищення кваліфікації, де проводиться навчання за конкретними напрямами рекламної діяльності – для просування інтернет-магазинів і інших комерційних сайтів. Хоча AdWords і порівнюють з Яндекс.Директ, але це зовсім різні системи, кожна з яких має свої переваги і недоліки.

Google Adwords розміщує рекламні оголошення в пошуку Google і партнерських сайтах (система для веб-майстрів – Google Adsense).Google AdWords

Аккаунт

  • Рекламна кампанія – набір тематичних рекламних оголошень із заданим таргетінгом, бюджетом та іншими настройками. Унікальна структура системи AdWords дозволяє створювати до 10 тис. рекламних кампаній в кожному обліковому записі. Кожна кампанія може складатися з однієї або декількох груп рекламних оголошень.
  • Група оголошень – набір однотипних рекламних оголошень і список ключів (ключових слів). Максимальна кількість груп оголошень в одній кампанії – не більше 20 тис.
  • Оголошення – зібрані в одну групу різні варіанти рекламного тексту. Система AdWords дозволяє збирати в одну групу не більше 50 текстових і 300 мультимедійних оголошень, але найчастіше їх не більше 3-5.

Ставки

В системі AdWords оплата проводиться за кліки (PPC). Перш, ніж створювати рекламну компанію, слід визначитися з бюджетом і прорахувати ставки з урахуванням груп оголошень. Бюджет налаштовується на добу, мінімальна бюджетна сума не передбачена. Вартість кліка вибирає або рекламодавець, або всі ставки призначаються в автоматичному режимі.

Рекламні оголошення в Google AdWords

Рекламодавець самостійно вибирає вид розміщення рекламного оголошення, вказує ціну за клік і бюджет, а також визначає цільову аудиторію рекламної кампанії з урахуванням географічного та мовного таргетінгу. При необхідності можна вказувати місце розташування, номер телефону та інші параметри, які будуть відображатися в рекламному блоці.

Google AdWordsОголошення створюється на другому етапі організації рекламної кампанії. Стандартне оголошення складається з заголовка (не більше 25 символів), опису (не більше двох рядків і 35 символів) і адреси веб-сторінки.

Далі підбираються ключові слова, за якими реклама буде демонструватися в Google. Після створення необхідної кількості оголошень вони проходять модерацію і перевіряються на відповідність вимог системи AdWords. Після цього оплачується рекламна кампанія. Для оплати можна використовувати банківські картки, грошові перекази, електронні системи платежів Яндекс.Деньги і WebMoney, для юридичних осіб передбачено безготівковий розрахунок. З усіх платежів проведених на користь Google AdWords стягується ПДВ при зарахуванні на рахунок в системі.

Інструмент для пошуку ключових слів

Інструмент, призначений для пошуку і сортування ключових слів, дозволяє завантажувати інформацію з .csv-файлів. Він має гнучку настройку фільтрів і оновлювану статистику запитів, Google AdWordsзначно спрощує підбір найбільш підходящих і що забезпечують максимально ефективне просування ключових слів і словосполучень. Пошук ключових слів має широкий спектр налаштувань: широке, точне, фразове, мінус-слово і слово-модифікатор широкої смислової відповідності.

Звітність від Google AdWords

AdWords дозволяє створювати докладні звіти, що наочно демонструють активність користувачів, ефективність просування сайту по конкретним запитам і ефективність рекламної кампанії. Звіт можна створювати на будь-якому рівні – від ключового слова до всієї кампанії. При необхідності в будь-який момент можна скористатися можливостями сервісу Google Analytics.