Розробка інтернет магазину Тернопіль

Багато хто хоче мати свій бізнес. Ви вже замислювалися над тим, щоб розробити інтернет магазин Тернопіль з нуля? Так? Тоді ви вже в курсі, як багато нюансів вам доведеться проробити, скільки підводних каменів ви можете зустріти в процесі розробки і Будьте одним з небагатьох, хто, ознайомившись з даною статтею, зміг уникнути найбільш поширених помилок, заощадив свої кошти, час і сили.

Нижче в подробицях описано, що потрібно знати початківцю власникові інтернет-магазину, яку інформацію слід знайти і вивчити, з ким слід проконсультуватися і на які питання необхідно відповісти, перш ніж приступати до початку робіт.

Саме гроші стануть головним ресурсом, за допомогою якого і буде будуватися магазин, а дана стаття допоможе вам істотно заощадити. Почавши з бюджету в 3000-30000 доларів, ви дізнаєтеся, куди їх необхідно вкласти і на що витратити, для отримання максимальної вигоди і підвищення ефективності старту вашого підприємства.

Чудово, якщо ви вже в деталях продумали весь проект, але варто ще раз пройтися за наведеними нижче пунктами і перевірити, щоб ви нічого не втратили.

Вибір ніші – найважливіший крок

Самим першим кроком, який дозволить запустити новий інтернет-магазин, буде рішення про його націленість, спрямованість. Інакше кажучи, ви повинні вирішити, які саме товари і послуги будуть там продаватися.

Існує маса варіантів, серед яких досить популярні:

  • магазини електроніки і техніки;
  • одягу та взуття або сумок;
  • дитячих товарів;
  • нижньої білизни і домашнього одягу;
  • магазин комп’ютерних ігор, ігрових приставок і аксесуарів.

Ви можете вибрати будь-який з запропонованих варіантів або втілити в життя свою ідею.

Важливо! Вибір повинен ґрунтуватися на ваших перевагах, знаннях, або хобі.

Якщо ви прекрасно розбираєтеся в техніці, то варто зайнятися нею. Ви зможете не тільки правильно вибирати товар для реалізації, але і навчитеся швидко орієнтуватися на ринку, відстежувати тенденції, популярні новинки. А все це безпосередньо вплине на ваш дохід.

Можна вибирати не з класичних, традиційних варіантів, а з нових трендів нинішнього року. До таких новинок ринку можна віднести:

  1. Магазини вейпа (вони набирають все більшу популярність);
  2. Каталоги спортивного харчування і супутніх товарів, що користуються постійною популярністю.
  3. Сайти по ремонту, обслуговуванню та індивідуалізації телефонів, iPhone, зокрема.

Будь-який з запропонованих варіантів може принести вигоду, але тільки при правильній організації роботи, підготовці і реалізації проекту магазину. Згідно зі статистикою, за останній рік більше 15% всіх продажів проходили саме через Всесвітню павутину і спеціалізовані сайти.

Якщо ж ви слабо розбирається в сучасних тенденціях, віддати перевагу варто перевіреним нішам. До їх числа можна зарахувати одяг, як дорослий, так і дитячий, іграшки, техніку і електроніку.

На зазначені товари гарантовано зберігається попит, тому за умови правильної організації ви забезпечите собі постійний приплив відвідувачів і покупців.

Успіх вашого підприємства стане реальним лише за умови, що реклама і просування сайту будуть на високому рівні, а асортимент товарів дозволить відвідувачу зацікавитися позиціями і купувати!

Ніші для новачків

Якщо ви раніше ніколи не стикалися з електронною комерцією, то краще вибирати товар, який буде однозначно продаватися. Також слід врахувати ряд моментів, які дозволять підібрати нішу

  • Проведіть аналіз дефіцитних товарів у регіоні, в якому ви плануєте реалізовувати товар;
  • Вивчіть прогнози ринку щодо товарів, які починають користуватися попитом. Краще аналіз ринку робити не тільки у своєму регіоні, але і в сусідніх, наприклад, і Україні, і в Росії, і в Білорусі. Це дозволить отримати більш докладну і детальну інформацію про попит;
  • Оцініть чи користуються попитом у вашому регіоні і сусідніх областях товари, пропоновані конкурентами в поганій якості або поганому асортименті.

Якщо у вашому регіоні всього один магазин побутової техніки, причому в ньому високі ціни, маленький асортимент і непопулярні моделі, то вам варто скласти йому конкуренцію, відкривши свій онлайн-портал з популярними моделями товарів якісним каталогом, знижками, акційними пропозиціями і т. п. Подбайте про рекламу, і ви опинитеся у виграші.

Зробивши вигідну покупку один раз, надалі покупець, в першу чергу, буде перевіряти ваш сайт і асортимент на предмет товарів, що цікавлять його. Задоволений покупець постійний покупець.

Таким чином, створити інтернет магазин з нуля, можна в будь-якому регіоні, адаптуючись під потреби місцевого населення і особливості ринку.

Не варто боятися, що в 2020 році не можна знайти прибутковий напрямок. Навіть у Київі або іншому великому мегаполісі можна відшукати вільну або слабо освоєну нішу або запропонувати кращий сервіс у вже освоєній ніші.

Приклад:

В якості нового товару у провінційному місті можна запропонувати косметику або брендовий одяг, які тут ще не відомі. Також варто перевірити, які підприємства відкрилися в останній час. Якщо побачите новий сучасний спортзал, то відвідувачам однозначно знадобляться якісний спортивний одяг, спортхарчування і різні аксесуари для тренувань – ось і ваша ніша. У великих містах лідирують великі інтернет-магазини, однак, вони досить повільно реагують на зміни ринку, тому, вивчаючи сучасні тенденції, ви зможете випередити їх.

Якщо у вас ще залишилося після прочитання багато запитань, тоді вивчіть принципи вибору ніші для онлайн-торгівлі докладніше.

Вивчення цільової аудиторії по вашому продукту

Прагнучи швидко і багато продавати, необхідно точно визначити категорії людей, яким ви будете пропонувати свої товари. Інакше кажучи, щоб продати свій товар, потрібно пропонувати його виключно зацікавленим клієнтам.

Як же визначити серйозних покупців і адресувати рекламу своєї продукції цілеспрямовано?

Все залежить від типу продукції, яка виставляється на продаж. Якщо це новітні розваги, то подібний товар буде цікавий, в основному, молоді, а не старшому поколінню. Тому можна сміливо виключити з рекламних акцій людей похилого віку. Якщо асортимент вашого магазину включає жіночі засоби догляду та гігієни, тоді, слід прибрати з рекламної кампанії чоловічу аудиторію. Даний приклад наведено, щоб зрозуміти основний принцип вивчення цільової аудиторії, але в кожному конкретному випадку потрібно більш детально вивчати ЦА і сегментувати покупців.

Особливо актуальний пошук цільової аудиторії, якщо ви плануєте просувати свій сайт або продукцію за допомогою соціальних мереж і контекстної реклами. Правильно визначивши цільову аудиторію для свого порталу, ви підвищите шанси на залучення нових відвідувачів і потенційних покупців.

Уявіть, що ви власник магазину іграшок. Ідеальним рішенням буде розміщення реклами на дитячих каналах YouTube. Тут навіть самостійно відсікати категорії людей не треба – вони всі підписані на канал, який і буде показувати вашу рекламу глядачеві, причому саме того глядача, який і є вашим потенційним покупцем – дитина і його батьки. Якщо ви торгуєте комп’ютерними іграми, ваша продукція буде добре рекламуватися у популярних оглядачів ігор, на трансляціях матчів і кіберзмаганнь.

Розібравшись з питанням цільової аудиторії і потенційних відвідувачів, ми плавно перейшли до питання доменного імені і самої назви сайту.

Неймінг майбутнього магазину

Безкоштовно відкрити інтернет магазин Тернопіль з нуля може кожен, а от зробити його якщо не популярними, то хоча б відвідуваним, зможуть не багато. Залучення клієнта грунтується на масі факторів, в тому числі, і на назві самого магазину, його доменним ім’ям.

Давайте розберемося, чому доменне ім’я і назва так важливі? Причин цьому кілька:

  1. Назва, що запам’ятовується, дозволить покупцеві заходити на сайт без необхідності шукати його посилання в історії браузера;
  2. Сайт можна порадити друзям і родичам – легку назву навіть не потрібно записувати (шпаргалку можна втратити, забути її і т. д.);
  3. Назва може лаконічно розповісти про сам магазин, товари в ньому, їх якості і т. ін.

Як правильно підібрати назву? В деталях це можна дізнатися, почитавши окрему статтю, в цілому ж, можна привести ряд назв, які складаються з кількох частин: початку, центрального слова у назві та закінчення, при необхідності.

Ось приклад, як можна швидко назвати сайт комп’ютерної техніки, чергуючи слова в назві:

Початок                                                Центральне слово

Super                                                                   PC

Mega                                                                 Komp

Best                                                                Computer

Hard                                                                Comp

Lite                                                                   Proc

Wow                                                             Processor

В даному випадку чергувати можна як завгодно, змінюючи слова.

 

Слід враховувати й інші особливості, вибираючи назву:

  • Залежно від переважаючої категорії відвідувачів, слід давати сувору, стриману, ділову назву (для чоловіків, наприклад, ім’я сайту, що містить терміни Hard PC буде звучати більш солідно) або напирати на почуття та емоції (для жінок доречні варіанти: La Style, Beauty тощо);
  • Вибираємо назву і за віком. Для молоді це все ті ж «супер» або «мега», для старшого покоління більш стримані і нейтральні, як «бест», «оптіма» і т. ін.;
  • В залежності від цінової політики, варто залучати назвою сайту людей з різним рівнем заробітку, використовуючи такі слова, як «натуральний, якісний, оригінальний, преміум», або, навпаки, «копія, економ» і т. ін.;

Ще кілька прикладів точного опису продаваної продукції: для дитячих магазинів – «Baby», для косметики, догляду за собою підійдуть слова «краса, здоров’я» тощо, для спорттоварів краще використовувати «сила, міць».

Запустити новий інтернет магазин з правильною назвою дуже важливо, так як це відразу збільшить відвідуваність, а помилка в назві може призвести до нерентабельності проекту.

Щоб закріпити тему, як правильно вибрати доменне ім’я для магазину, розглянемо приклади хороших і поганих назв:

Почнемо з поганих:

  • «Магазин Маша» – не відображає спрямованості і не дає розуміння про асортимент товару;
  • ua і F5-online.ru – один портал займається продажем техніки, а другий: реалізацією обладнання та інструменту. Необізнаний клієнт навіть не зрозуміє, що означає назва, крім того, їх легко сплутати;
  • com.ua – ще один приклад, з якого зовсім незрозуміло, чим займається компанія.

А тепер зверніть увагу на хороші назви:

  • com – магазин будівельних матеріалів. Перша частина домену – вказує на групу товарів, друга – що це магазин;
  • ua – лаконічна і запам’ятовуча назва, що тут можна знайти телефони, аксесуари з ними пов’язані і, можливо, схожу техніку;
  • lg.ua. З назви ясно, що пропонується щось, пов’язане з маркою LG і (bit) звуком, тобто тут покупець очікує побачити електроніку від якісного бренду, і він не обманеться;
  • Ще один хороший приклад, вже згадуваний вище – sumkas.ru. Точно відображає товар і легко запам’ятовується.

Тепер перейдемо до більш складного і не менш важливого питання – створення сайту, вибору движка, шаблону сайту і самого дизайну, його оформлення.

Створення сайту інтернет-магазину

Розробити інтернет-магазин Тернопіль з нуля самому можна, але для цього потрібно вникнути в ряд важливих питань, зрозуміти різницю між пропонованими платформами, з’ясувати їх плюси і мінуси, щоб зробити правильний вибір.

Для більш детального розгляду цього питання краще розглянути окрему статтю, ми ж відповімо на загальні питання.

Що ж таке, цей CMS\ Движок? Фактично, це система, яка дозволяє управляти контентом сайту. У вашому випадку, вона зробить можливим редагування зображень та опис товарів, а також додавання нових позицій. В залежності від вибору движка, ви отримаєте той чи інший пакет інструментів для роботи з вашим сайтом.

Для старту, якщо ви зважилися зробити перший крок в області електронної комерції, буде достатньо безкоштовного варіанту. Але варто враховувати, що в безкоштовній версії обмежений функціонал і, якщо ваш бізнес буде впевнено процвітати і нарощувати обороти, функціоналу такого движка стане недостатньо, ви не зможете швидко управляти контентом, не зумієте організувати нормальне сортування і наповнення свого сайту.

Сучасні CMS має сенс відразу купувати з повним інструментарієм. Таким чином, ви зможете істотно заощадити в майбутньому – кожна додаткова дія, нова функція або можливість зажадають додаткових витрат (а безкоштовні версії не балують користувача багатим інструментарієм). Купивши одразу і один раз, ви збережете свої гроші. А ось кілька прикладів безкоштовних варіантів:

PrestaShop – движок для електронної комерції з відкритим вихідним кодом. Головним чином використовується малим і середнім бізнесом, однак дозволяє створювати і досить великі магазини. CMS локалізована на кілька десятків мов. Ще однією особливістю системи є розвинене призначене для користувача співтовариство, яке створює додаткові матеріали і допомагає вирішувати виникаючі проблеми.

Після установки PrestaShop вам будуть доступні базові можливості движка, необхідні для створення інтернет-магазину. До них відноситься кошик і форма оформлення замовлення, інструменти підвищення вартості чека і утримання покупців, різні способи оплати та доставки, вбудована аналітики і SEO-блок для оптимізації і просування. Швидке наповнення вітрини можливо завдяки підтримці імпорту з CSV-файлів.;

Joomla – одна з найбільш популярних систем, відрізняється яскравістю і частими оновленнями, має непоганий функціонал. До мінусів можна віднести необхідність встановлювати спеціальний плагін для організації інтернет-магазину, дуже складну в розумінні адміністративну панель, слабкі можливості по розширенню сайту (наприклад, при необхідності виконувати імпорт і експорт даних з Excel;)

Drupal – формат, який підійде для тих, хто не боїться втратити свій час, розбираючись у всіх тонкощах процесу. Тут ви зможете максимально економити – система безкоштовна, але фактично є повноцінною мовою програмування. Тому до мінусів можна віднести лише складність освоєння;

1С Бітрікс – платна система, що дозволяє синхронізувати ваш сайт з іншим від 1С, що при великій кількості товарів або частій зміні цін буде зручно. До мінусів віднесемо регулярно змінювану, відносно високу ціну на продукт.

Якщо ви звернетеся до фрілансера, то, швидше за все, він буде використовувати для створення також CMS. Тому розібратися з їх варіантами потрібно заздалегідь, щоб не вийшло, що створений сайт буде мати мінімальний функціонал, а за його доопрацювання потребують додаткового фінансування. Але завжди можна спробувати безкоштовну CMS і визначитися з її функціоналом і можливостями.

До плюсів такого рішення можна віднести можливість безпосередньо впливати на виконавця, коригувати його роботу і доповнювати (як і при переході на платну версію CMS). Але і мінусів у такого рішення буде багато:

  1. Фрілансер виконає поставлене йому завдання, а ось всі наступні модифікації, доопрацювання, оновлення доведеться оплачувати окремо;
  2. Початківець власник інтернет-магазину не знає, які саме функції йому будуть потрібні надалі. Тому грамотно сформулювати завдання для фрілансера буде складно. Неминучі подальші доопрацювання, зрозуміло, не безкоштовно;
  3. По ряду причин, написавши базовий інтернет-магазин фрілансер може відмовитися від продовження співпраці з вами. Значить, доведеться шукати нового виконавця.

Багато фрілансерів пропонують створити заново сайт, а не виправляти чужий проект, а це обіцяє нові витрати. Найчастіше це пояснюється низьким професіоналізмом виконавця первинної роботи або невисокою кваліфікацією в даній сфері потенційного коригувальника, який і намагається спростити собі роботу за ваш рахунок.

Другий варіант – це замовити виконання робіт у веб-студії.

У цього варіанту багато плюсів.

  • швидше за все, в студії працюють професійні, перевірені розробники;
  • є чітко встановлені строки виконання робіт та якість на високому рівні;
  • можливість поліпшити магазин створений і доопрацювати будь-який потрібний функціонал.

Недолік лише один – висока вартість робіт. Якщо ви підприємець-початківець і не володієте достатньою сумою для оплати робіт веб-студії, а також у вас є достатньо вільного часу, можна вибрати варіант самостійної установки CMS на першому етапі становлення бізнесу.

По закінченні певного часу, ви самі зрозумієте, які ресурси необхідно докупити для коректної роботи сайту і зробите розумне і виправдане вкладення коштів.

Наведемо приклад з практики, реальний випадок співпраці з фрілансером:

Власник інтернет-магазину ювелірних виробів замовив сайт фрілансеру, який виконав роботу. В процесі роботи виникла необхідність експортувати дані з бази 1С на сайт. Фрілансер відмовився від такого доопрацювання, мотивуючи це відсутністю досвіду роботи з 1С. Була знайдена інша компанія, яка, проаналізувавши поточний стан сайту і всі бажані власником нововведення і функції, запропонувала створити новий проект, який був би більш мобільним і гнучким, забезпечив би більшу функціональність і можливість швидкого внесення оновлень, функціоналу, інструментів.

Власник, не звертаючи уваги на рекомендації фахівців, вважав за краще заощадити, залишивши перший варіант. На даний момент сайт функціонує, додані нові інструменти, проте, спостерігається велике число проблем, помилок, частих збоїв.

Так, заощадивши один раз, можна отримати масу проблем у майбутньому, а відмовившись від вкладання коштів у модернізацію, на виході виявиться «сирий» продукт, незручний в роботі

Відзначимо, що в наведеному прикладі з проектом працювали кілька фахівців: дизайнер, контент-менеджер, системний адміністратор, фахівці 1С і СЕО-оптимізатори. Тим не менш, довести сайт вдалося лише до прийнятною функціональністю, але не більше того.

Заповнення магазину товарами

Ще один важливий пункт для запуску магазину – це заповнення його асортиментом товару. Ця фраза означає, що для успішного функціонування інтернет-магазину, необхідно викласти на сайт як можна більше варіантів товару для того, щоб у покупця був вибір. До того ж, магазини з одиничними позиціями погано ранжуються пошуковими системами.

Обов’язково, крім основних товарів, необхідно розташовувати в асортименті допоміжні аксесуари, які зазвичай мають велику націнку, приносять більший дохід і є додатковим аргументом для покупця зробити покупку саме у вас. Для нашої групи товарів до аксесуарів відносяться всілякі навушники, дата-кабелі, зарядки, чохли, захисні скла або послуги з їх індивідуалізації.

Аналогічна ситуація має місце і у випадку з іншими товарами. Для магазинів одягу це бренди, види і типи одягу (спідниці, блузки, штани, кофтинки та засоби догляду за ними в якості аксесуарів або сумочки, шапки, рукавички тощо). Аналогічно і з іншими інтернет-магазинами – до базового товару завжди можна знайти аксесуари або розхідники:

  • Вейп – основним товаром є самі сигарети, аксесуарами – запасні деталі і рідини;
  • Дитячий магазин. Базовими товарами виступають іграшки, коляски, одяг, а допоміжними – взуття, пляшечки для годування, соски і т. ін.;
  • Магазин електротоварів та інструментів в якості аксесуарів пропонує змінні деталі – аксесуари (наприклад свердла, ключі для розблокування болгарок і т. ін).

Це тільки перша частина твердження щодо заповнення товаром магазину. Чи все це у вас в наявності і викладено на сайті, ще не значить, що магазин наповнений товаром. До товару необхідні якісні фотографії, детальний опис, вказівка основних характеристик. Відвідувач захоче дізнатися, що саме він придбає, які можливості, особливості, властивості у вподобаного йому товару. Йому буде необхідно порівняти між двома, трьома і більше позиціями.

Що стосується рішення про те, хто буде наповнювати сайт інформацією, то тут три варіанти вирішення:

  • ви можете виконувати цю роботу самостійно;
  • можна знайти фрілансера;
  • доручити цю роботу спеціалізованої компанії.

При виборі першого варіанта ви не будете витрачати гроші, зате втратите свій час. Причому, в залежності від складності товару і його кількості, процес написання контенту може забрати багато часу.

Вибір другого варіанту також дозволить заощадити. Однак, є ризик, що фрілансер зробить цю роботу погано, з причини відсутності знань в області ваших товарів і відсутність потрібних матеріалів від вас, або зробить так, що сайт не зможе просунутися по рейтингах пошукової системи (найбільш поширена помилка – наповнювати свій сайт описом товарів з інших популярних магазинів). Нижче приклад того, як товар пропонується, практично не має опису і характеристик. Покупець змушений сам, по моделі, шукати його опис на сторонніх ресурсах.

Нарешті, третій варіант має тільки один мінус – за нього треба платити більше, ніж фрілансеру. Зате плюсів більше, ніж у перших двох:

  • Досвідчений фахівець наповнить сайт якісним контентом;
  • Грамотно виконана робота дозволить просунути ваш сайт;
  • Вам не доведеться витрачати свій час або задіяти некомпетентних виконавців.

Тепер ви знаєте, навіщо потрібно наповнювати товаром магазин, як це робити і чому.

Плануючи робити закупівлі товару, вам слід знати про те, які бувають постачальники, де їх слід шукати і чим вони один від одного відрізняються.

Налаштування модулів доставки та оплати

Окрема головний біль для початківця розробника і власника інтернет-магазину – це необхідність підключити модулі оплати і доставки на сайті. Не знайшовши даного інструменту, покупець може віддати перевагу сайту конкуруючої компанії. Крім того, при наявності таких модулів, ви значно спростите і собі, і клієнтам роботу з сайтом.

У більшості випадків, безкоштовні CMS не мають вбудованих модулів, тому передоплату за товари доведеться приймати на картку. Це не влаштує покупців, багато з них вирішать, що потрапили на сайт аферистів і віддадуть перевагу іншому місцю для покупок.

Модулі оплати і доставки, крім основних функцій, несуть в собі і другорядні – зручність сайту позитивно впливає на довіру потенційного покупця, схиляючи його до купівлі, наявність модуля оплати підтверджує надійність ресурсу.

З варіантів, де доступні дані модулі, варто назвати наступні механізми:

CS-Cart пропонує великий асортимент модулів як доставки, так і оплати, причому і для України, і для Росії (у першому випадку пропонуються ПриватБанк та Нова пошта, у другому – Пошта Росії і Ощадбанк). Також доступні і інші варіанти, які можна переглянути на самому сайті;

Joomla – дана система є модульною, у зв’язку з цим плагін інтернет-магазину та всі необхідні модулі оплати і доставки потрібно встановлювати окремо;

Drupal – функціонал доступний, але є вкрай складним для звичайного користувача;

Звичайно, ваше право – вибрати будь-який з наявних варіантів. Однак, акцентуйте увагу на вже доступних версіях, CMS-модулях, а також на доповнення і можливості, які можна встановити в подальшому.

Складання бізнес – плану та робота з ним

 

Бізнес-план для розробки концепції інтернет-магазину однозначно повинен складатися з метою об’єктивного аналізу та покрокового опрацювання всіх пунктів.

Перед польотом пілот зобов’язаний перевірити з чек-листом справність літака, зазначаючи в ньому виконані перевірки. Тільки після повного заповнення чек-листа пілот злітає на літаку.

Така ж тенденція має місце при старті інтернет-магазину. Поки не будуть виконані всі пункти, закладені у плані, запускати відкриття не можна, інакше ймовірність краху буде вкрай високою.

Основними пунктами у бізнес-плані повинні бути:

  • Первинні витрати, які дозволяє бюджет. Сюди належать купівля движка або інструментарію, а також початок рекламної акції;
  • Досягнення певних етапів, будь то кількість продажів в день, або досягнення N-суми оборотних коштів;
  • Захоплення частки ринку в окремому сегменті;
  • Просування в місті, області, країні;
  • Реклама бренду (самого магазину).

На кожному етапі мається на увазі досягнення нового рівня прибутковості, відповідно, і підвищення витрат на рекламу. Слід ретельно все прорахувати, щоб кожен етап був урівноважений – ранні або підвищені витрати на етапі низької прибутковості призведуть до збитків, а мінімізація зупинить розвиток магазину.

Саме тому бізнес-план є важливим етапом в підготовці старту і хорошим інструментом контролю розвитку і просування сайту.

Організація рекламної кампанії інтернет-магазину

Реклама – двигун торгівлі, і це твердження потрібно постійно використовувати. Ваш магазин зможе просунутися тільки з допомогою якісної реклами. Це приверне відвідувачів, відповідно, збільшиться відсоток серед них покупців, а покупці забезпечать підвищення обороту і прибутку. Єдине «але» – реклама повинна бути правильною:

  • Необхідно коректне визначення цільової аудиторії;
  • Вибір раціонального розміщення реклами;
  • Розумне планування бюджету на рекламу та контроль її ефективності.

Тільки виконавши всі пункти, можна розраховувати на збільшення доходу.

Існує кілька підходів щодо реалізації рекламних акцій:

  • Акції та маркетингові активності з залученням клієнтів, що проводяться безкоштовно;
  • Кампанії, що реалізуються на платній основі (google ads, Яндекс Директ, реклама в соц. мережах).

Всі заходи ви можете реалізовувати самостійно або звернувшись до професіоналів – маркетологів.

Якщо ви плануєте створювати платну рекламу самостійно, то можливі ризики провалити кампанію. Людина, яка не розбирається в питанні, може просто викинути гроші, не отримавши бажаний результат. Сюди можна віднести рекламу в соціальних мережах, YouTube, Google ADS і Яндекс Direct.

Кампанії, що проводяться професіоналами, мають на увазі витрати, причому чималі. Проте, саме такі акції дозволять досягти максимальної ефективності від проведеної кампанії. Мається на увазі просування в пошукових системах, розміщення реклами на популярних ресурсах, і іноді реклама буде ховатися під пропозиціями пройти тест, вибрати найкращий предмет і т. ін. – правильно підібрати рекламу зможе саме професіонал, з урахуванням нюансів вашого порталу.

Висновок

Давайте порівняємо два способи розробки інтернет –магазину Тернопіль з нуля.

Самостійний запуск онлайн-торговельного майданчику можливий. В цьому випадку потрібно зробити інтернет магазин з нуля самому.

В даному варіанті існують такі переваги:

  • можливість самостійно вибрати платформу, дизайн, шаблон, функціонал;
  • значна економія коштів, оскільки більшу частину роботи власник планує виконати особисто;
  • вам доведеться вивчати окремі, специфічні аспекти в розробці сайту, що згодом дозволить краще в ньому розбиратися.
  • найактуальніша та повна інформація про ваші товари, так як ви будете їх вносити і описувати самостійно.

До недоліків такого підходу слід віднести:

  • доведеться витратити багато сил і часу на створення магазину;
  • шанси створити збитковий проект, виходячи з власної некомпетентності та відсутності досвіду;
  • існує ймовірність того, що будуть потрібні доопрацювання безкоштовної платформи, відповідно, можуть виникнути незаплановані витрати;
  • повільне і малоефективне просування сайту.

Вибравши рішення звернутися за допомогою до фахівців в області створення і просування порталів онлайн-торгівлі, реально отримати:

  • магазин, повністю готовий до роботи;
  • можливість легко додати або змінити функціонал;
  • високу ефективність проведених рекламних кампаній;
  • швидке просування сайту, збільшення його обороту і власного прибутку.

Мінус у такого підходу тільки один – мають бути матеріальні витрати на найм висококласних фахівців. Однак будь-який, самий вигідний бізнес передбачає початкові капіталовкладення. На думку експертів, витрати на розкрутку сайту професіоналами, виправдані, оскільки шанси на їх повернення і примноження значно вище, ніж в разі самостійних спроб, де напевно буде маса помилок і складнощів, кожна з яких може привести до краху і втрати вкладених коштів.