Розробка інтернет магазину Полтава

У всі часи сумки були вельми популярним товаром, сучасне суспільство в цьому питанні нітрохи не змінилося. Сьогодні даний аксесуар набувають для себе люди різного віку і соціального положення: чоловіки, жінки і діти, літні й молоді – всі вони потенційно можуть стати клієнтами інтернет-магазину сумок. Звичайно, даний товар не є дефіцитом, його можна купити в багатьох магазинах і на вуличних розкладках. Втім, статистика однозначно свідчить про зростання інтернет-продажів. Тому, якщо сьогодні зайнятися створенням і просуванням власного інтернет-магазину з продажу сумок – це буде потужною інвестицією в майбутнє. Прийнявши рішення розробити інтернет-магазин сумок Полтава, ви можете розраховувати на позитивний результат з наступних причин:

  1. Популярний товар, який користується великим попитом.
  2. Дана ніша досить об’ємна, тому є багато можливостей для розвитку.

Аналіз ніші магазинів сумок

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин сумок з нуля, почніть з ретельного аналізу ринку даної продукції. Завдяки докладному, глибокого аналізу, ви зможете не тільки визначити, з ким вам доведеться працювати в одній ніші, але й почерпнути корисні для себе ідеї або ж звернути увагу на негативні сторони, які стануть для вас застереженням. Як згадувалося вище, конкуренція в цьому секторі досить велика – щоб вам вибрати оптимальний напрямок бізнесу, необхідно ретельно вивчити особливості ніші.

Одне з перших питань, яке постає перед людиною або компанією, що вирішила відкрити бізнес з продажу сумок через інтернет: хто мої конкуренти? Відповідь на це питання залежить від того, на яку територію орієнтується інтернет-магазин:

  • Продажі за місцем. Якщо на сьогоднішній день ви плануєте розвиватися і просуватися тільки в своїй місцевості, вашими конкурентами є як онлайн майданчики, так і стаціонарні точки продажів. Спочатку знайдіть всі пункти продажу сумок, складіть їх список і уважно вивчите: асортимент, кількість покупців, ЦА, цінову політику та ін Завдяки цьому, ви більш чітко зможете уявити обсяг робіт і напрямок, в якому розвиватися.
  • Торгівля по всій країні. У такому випадку, варто орієнтуватися на інтернет-магазини і, можливо, великі мережеві магазини/вузьконаправлені компанії. Пам’ятайте, що деякі сайти можуть бути орієнтованими виключно на сумки і портфелі, інші ж – продавати різні товари, у тому числі з вашої спеціалізації. Завдяки аналізу успішних інтернет-магазинів, можна багато чого почерпнути для себе цікаві ідеї дизайну сайтів, підходи до структури, каталогу, визначити, що треба зробити для ефективного СЕО-просування та ін.

Як правило, ви зможете знайти досить велику кількість сайтів і точок продажу сумок. На які ж критерії звертати особливу увагу, щоб максимально об’єктивно провести аналіз і зрозуміти, чим відрізняється ніша, в якій вам належить працювати? Особливої уваги заслуговують наступні фактори:

  • Сезонність.
  • Конкуренція.
  • Додаткові товари.
  • Асортимент і т. ін.

Завдяки проведенню ґрунтовного аналізу, ви зможете визначитися з оптимальним для себе напрямком розвитку бізнесу і вибрати (почерпнути) найкращі рішення щодо його просування.

Визначення цільової аудиторії

Для того, щоб асортимент інтернет-магазину і дизайн сайту був найбільш привабливим для відвідувачів, необхідно чітко визначити цільову аудиторію, під яку планується розвиток бізнесу. У питанні продажу сумок цей критерій є надзвичайно важливим: сумки – товар, який купують багато людей, але необхідно прикладати зусилля, щоб привернути увагу і викликати довіру у відвідувачів вашого інтернет магазину.

Природно, що вибір сумок і кращий дизайн сайту буде розрізнятися у різних категорій людей. Приміром, якщо орієнтуватися на жіночу категорію покупців, варто наповнити свій каталог модними невеликими сумочками, обов’язково розмістити різні супутні товари і відповідно продумати дизайн. Якщо ж, вашої ЦА буде молодь, варто віддавати перевагу сучасному і спортивному стилю. Молоді люди часто бажають носити яскраві фірмові речі – все це вплине на формування асортименту продукції. Що варто брати до уваги, визначаючись з цільовою аудиторією інтернет-магазину? До ключових критеріїв відносяться наступні:

  • Стать.
  • Вік.
  • Соціальне становище.
  • Достаток і т. ін.

Вибір асортименту та постачальників

Асортимент вашого інтернет-магазину повинен бути привабливим і цікавим для цільової аудиторії, тоді клієнти охоче купуватимуть товар, що пропонується. Від того, які товари будуть пропонуватися в каталозі, прямо залежить, з ким із постачальників укладіть договори про співпрацю. Сучасний маркетинговий світ пропонує просто величезний вибір. Зупинимося лише на кількох основних категоріях постачальників і деякі особливості співпраці з ними:

  1. Відомі бренди. Більшість компаній зі світовим ім’ям готові працювати навіть з початківцями інтернет-магазинами. Партнерські відносини можна укладати безпосередньо з виробником або ж співпрацювати з його представником у регіоні.
  2. Китайські виробники. Дизайн багатьох речей з Китаю досить сучасний – цю країну деякі навіть вважають законодавцем моди: те, що популярне в Китаї сьогодні, незабаром буде користуватися попитом і в інших регіонах. До того ж, багато китайських фабрик гарантують високу якість продукції.
  3. Оптові постачальники. Перевагою співпраці з оптовиками, безумовно, є вартість товару. Завдяки оптовим цінам ви зможете робити велику націнку – до 200%. Втім, варто бути пильними і уважно перевіряти якість і оригінальність товару, так як часто зустрічаються підробки.
  4. Майстри хенд-мейд. Майстри пропонують якісний товар, який виглядає стильно і красиво. Сьогодні вироби ручної роботи високо цінуються, вони створюють враження, що людина єдина у світі володіє таким предметом. Тому варто скористатися цією можливістю при наповненні каталогу інтернет-магазину.

Для досягнення найбільшої ефективності в роботі, не варто зупинятися на одному типі постачальників, а укладати договори з різними компаніями. Втім, бувають і винятки: деякі інтернет-магазини можуть орієнтуватися виключно на продаж брендових сумок, виробів ручної роботи або, співпрацюючи з оптовими постачальниками, залучати покупців мінімальними цінами.

Бізнес план перед створенням ІМ

Перед тим, як відкрити інтернет-магазин жіночих сумок і супутніх товарів, необхідно продумати багато нюансів, а також розробити ефективну стратегію діяльності та просування власної компанії. Звернемо увагу на кілька ключових аспектів, які обов’язково повинні бути в хорошому бізнес плані.

Визначтеся з формою роботи. Деякі підприємці воліють закуповувати товар і зберігати його на власному складі. У такому разі, тільки отримавши замовлення від клієнта, ви відразу ж зможете відправити йому товар. Іншим варіантом форми роботи, може бути наявність тільки сайту-вітрини, на якому покупець зможе ознайомитися з асортиментом вашого інтернет-магазину. Отримавши замовлення і передоплату від клієнта, ви вже оформляє замовлення у постачальника, який доставляє його в офіс або безпосередньо до покупця.

Ще однією популярною формою роботи для інтернет-магазинів є дропшипінг. При цьому варіанті, ви маєте лише сайт, але ваш персонал не займається оформленням замовлень. Робота відбувається через сторонній інтернет-магазин, з яким укладено договір: за обумовлений відсоток винагороди, ви передаєте сторонньої компанії готових клієнтів, які зацікавилися продукцією на вашому сайті.

Оформлення документів. Щоб офіційно займатися інтернет-торгівлею, необхідно оформити дозвільні податкові документи. При початку комерційної діяльності, можна зупинитися на ІП, пізніше – можливо, перейти на ТОВ. Щоб уточнити існуючі форми та нюанси оподаткування, варто отримати консультацію у місцевої податкової адміністрації. В Україні пройти реєстрацію сьогодні можна навіть онлайн на одному з ресурсів:

  • org.ua (Портал державних послуг);
  • gov.ua (Міністерство юстиції України).

Аналіз конкурентів. Вище в статті, ми згадували про це. Пам’ятайте, що зробити аналіз конкурентів необхідно ще на етапі розробки бізнес-плану – це дозволить визначити оптимальний напрямок розвитку бізнесу. У сфері продажу сумок і супутніх товарів вашими конкурентами можуть бути виключно інтернет-магазини (при роботі на всю країну) або ж варто аналізувати переважно оф-лайн точки продажів (якщо ви плануєте орієнтуватися на власний регіон).

Стартовий капітал. Щоб відкрити власний інтернет-магазин, не обійтися без стартового капіталу. До основних витрат відносяться такі (орієнтовно): створення та початкова реклама сайту – 30000-45000 грн., оформлення документів – 3000 грн., оренда офісу та складу (якщо потрібно) – 30000 грн., закупівля товару – 45000$-60000 грн.

Створення інтернет-магазину з продажу сумок

Коли людина або юридична особа розмірковують про те, як відкрити інтернет-магазин брендових сумок, одним з першочергових питань є створення сайту. Якщо бізнес-план вже готовий, прийшов час почати розробляти вітрину – сайт, на якому безпосередньо і буде відбуватися торгівля. Необхідно максимально відповідально і скрупульозно підійти до цього етапу – як правило, невдало створений сайт вже буде дуже складно і дорого переробляти, тому ваше завдання полягає в тому, щоб на даному етапі зробити все максимально якісно.

На сьогоднішній день, існують різні варіанти, як створити сайт для інтернет-магазину:

  • Замовити сайт у веб студії.
  • Використовуючи конструктор сайтів, зробити його самостійно.
  • Скористатися CMS, орієнтованої на роботу інтернет-магазинів.
  • Знайти програміста-фрілансера і співпрацювати з ним.

Незалежно від того, на якому з перелічених варіантів зупинитеся особисто ви, необхідно мати гранично чітке уявлення про основні етапи розробки сайту. Навіть якщо підприємець і не буде брати безпосередню участь у створенні сайту, йому необхідно контролювати і приймати роботу фахівця. До ключових етапів розробки сайту відносяться наступні:

  1. Вибір доменного імені.
  2. Рішення, використовувати CMS, конструктор або самописний сайт.
  3. Визначення стилю сайту.
  4. Вибір оптимальної структури для інтернет-магазину.
  5. Наповнення сайту контентом.

Доменне ім’я

Щоб людина змогла перейти на сайт вашого інтернет-магазину Полтава, вона вводить в пошуковий рядок його адресу – доменне ім’я. Доменне ім’я являє собою комбінацію з двох частин: безпосередньо назви вашого сайту і доменної зони. Щоб досягти найбільш позитивних результатів від просування і роботи сайту, варто враховувати деякі правила і рекомендації:

  • Назва сайту повинна якомога краще відображати напрямок вашого ресурсу – це класичні сумки, спортивні або певні бренди. Добре, щоб назва сайту не була довгою і легко запам’ятовувалася – це посприяє збільшенню числа переходів.
  • Вибирати доменну зону слід виходити з географії, на якій ви плануєте просування власного бізнесу. Доменні зони бувають регіональними, національними або міжнародними.

Переваги CMS для Інтернет магазину сумок

Хоча на сьогоднішній день можна часто зустріти інтернет-магазини, які працюють на самописних сайтах і конструкторах, на думку численних користувачів, саме CMS надає найбільш широкі можливості для наповнення, управління і просування сайту.

До вибору системи управління сайтом інтернет-магазину слід підходити максимально виважено і уважно, від цього питання залежить, наскільки зручним буде робота з сайтом, чи буде він привабливим і комфортним для відвідувачів, а також чи дозволить функціонал сайту виконати необхідні налаштування для ефективного СЕО-просування. Велика кількість власників інтернет-магазинів зупинили свій вибір на CMS OpenCart, і цьому є вагомі причини:

  • Відмінна реалізація MVC (схема поділу даних). Неявний плюс, який добре проявляє себе при необхідності нарощування функціоналу;
  • інтуїтивно зрозуміла админка (наскільки це можливо для движка). Нічого зайвого, кожен об’єкт виправданий і реалізований в найбільш вдалому місці. А в разі, якщо ваше бачення прекрасного не збігається з думкою розробників – админку завжди можна кастомізувати;
  • безкоштовність голого движка і демократичні ціни на платні модулі. Якщо не знаєте якою CMS користуватися, просто скачайте OpenCart і випробуйте його. Навіть базового функціоналу буде достатньо для створення негабаритного інтернет-магазину, а численні доважки дозволяють підігнати движок під будь-які потреби вашого проекту;
  • функціонал. «Голий» інтернет магазин ніколи не принесе гарного прибутку. Движок OpenCart дозволяє задобрити потенційних покупців знижками, акціями, купонами. До того ж, в CMS добре реалізовані функції, зручні для клієнтів (рейтинги, відгуки на товари і т.д.);
  • підтримка необмеженої кількості товарів і категорій. Хороший інтернет-магазин неминуче розширюється. Працюючи в даній CMS, це для вас не стане проблемою;
  • Різноманітність способів оплати і доставки. OpenCart дозволяє інтегрувати на сайт електронні гаманці, розплачуватися за покупку декількома валютами. При цьому, забезпечується захист транзакцій і реалізовуються інструменти, припиняють зловісні плани онлайн-шахраїв і викрадачів конфіденційних даних.

Не позбавлена ​​дана система і мінусів:

  • обмежена базова функціональність. Хоч все необхідне легко докуповується, але слід бути готовими до того, що в голій збірці буде відсутня корисна для вас функція;
  • відкритий код. Це одночасно і плюс і мінус будь-якого движка. З одного боку, більша кількість людей створює контент, а з іншого, низький поріг входження розробників неминуче призводить до появи на ринку неякісної продукції без відповідної технічної підтримки;
  • невеликі архітектурні проблеми CMS. Через них іноді з’являються дубльовані сторінки і інші дратівливі похибки, які легко виправить тямущій програміст.

Вибір стилю

Сайт, який не має власного стилю – все одно що картина, яка написана чорно-білим кольором. Звичайно, відвідувач отримає необхідну інформацію, але малоймовірно, що вона приверне його увагу і спонукає зробити замовлення. Вибір стилю визначається двома основними факторами:

  • Цільовою аудиторією.
  • Товаром, що знаходяться в реалізації.

Наприклад, якщо на сайті пропонуються переважно сумочки і супутні товари для дівчаток, його оформлення має бути більш ніжним і делікатним, як якщо б в інтернет-магазині реалізовувалися спортивні або дорожні сумки. Якщо ж у вашому інтернет-магазині представлені певні виробники сумок, чому б не докласти зусиль, щоб розробити стиль, який буде перегукуватися з брендом сумок – це створить атмосферу надійності і підкреслить оригінальність запропонованого товару.

Структура інтернет-магазину сумок

Завдяки добре структурованому сайту, його відвідувачам буде значно простіше знайти потрібний товар, а це допомагає збільшити середній чек. Щоб розробити хорошу структуру сайту, варто розділити власний асортимент по основних категоріях і попросити програмістів передбачити розділ для кожної з наявних категорій. В залежності від величини вашого каталогу і спрямованості товару, може бути різна структура сайту:

Чоловічі/жіночі сумки.

  1. Дитячі.
  2. Рюкзаки.
  3. Розподіл по сезонності.
  4. Клатчі.
  5. Тканина або шкіра та ін.

Обов’язково переконайтеся, що до кожної основної категорії сайту є зручний доступ. Ті групи товарів, які користуються найбільшою популярністю або приносять вам найбільший виторг, чи варто розмістити в категоріях, для заходження на яких з головної сторінки сайту буде досить зробити один клік. Досвід багатьох інтернет-магазинів показує, що такі розділи, як «Нові» або «Розпродаж» можна навіть розміщувати безпосередньо на головній сторінці сайту – це позитивно відбивається на видачі і спонукає відвідувачів зробити цільову дію, оформити замовлення.

Наповнення і контент

Абсолютно кожен сайт включає в себе різноманітний контент, який призначений для досягнення кількох ключових завдань. Завдяки правильно складеному, з точки зору СЕО-просування, контенту, можна значно підвищити ймовірність попадання інтернет-магазину в ТОП пошукової видачі, що позитивно позначається на числі заходів на сайт і прибутковості бізнесу.

Яким же повинен бути контент сайту, щоб можна було розраховувати на позитивні результати. Перш за все, пам’ятайте про унікальність – якщо пошукова система запідозрить ваш сайт в плагіаті, на хороші результати розраховувати не вийде. Крім унікальності, контент повинен бути експертним і корисним для цільової аудиторії. Якщо копірайтер робив ставку виключно на піар і не приводив у статтях ніякої корисної інформації – такий ресурс може тільки відштовхувати цільову аудиторію. В розроблюваних інтернет-магазинах присутні певні групи контенту, які вимагають особливо ретельної підготовки.

  1. Картки товару. Основне завдання полягає в наданні потенційному покупцеві всієї інформаці про даний товар, що цікавить його. Тому, ретельно опрацюйте опис товару, вкажіть його габарити, характеристики, ціну і фотографії.
  2. Тексти. Щоб інтернет-магазин був ефективним, кожна з його сторінок повинна бути заповнена текстом. Як визначитися з розміром статті для певної сторінки сайту? Подивіться, який обсяг тексту написаний у ваших конкурентів на аналогічних сторінках. Обов’язково стежте, щоб кожна стаття на сайті була унікальною і СЕО-оптимізованою (мала ключові слова і відповідала СЕО-параметрами) – це необхідна для успішного просування умова.
  3. Зображення. Те, яке фото буде оптимальним для вашого інтернет-магазину, визначається метою сторінки. Приміром, фотографії будуть відрізнятися в залежності від того, на сайті пропонується роздріб або опт, яка цільова аудиторія сайту і ціновий сегмент товару. Як би те ні було, зображення в інтернет-магазинах завжди повинні бути якісними, унікальними та інформативними.

Вибір способів доставки та оплати

Незалежно від того, який товар клієнт буде замовляти у вас: сумку, ранець, валізи, ремені або пояс, йому повинно бути зручно отримати свій товар. У випадку, якщо інтернет-магазин займається продажем по всій країні, не варто обмежуватися тільки самовивозом і доставкою кур’єром по місту або регіону. Для зручності покупців, більшість інтернет-магазинів співпрацюють з національними поштовими службами. На сторінці «Доставка» необхідно вказати, з якими з поштових служб ви працюєте і коротко прописати умови кожної з них – це дасть покупцеві можливість вибрати найбільш зручний для себе спосіб доставки.

Як правило, на сторінці з інформацією про доставку вказуються варіанти оплати товару. Рекомендується пропонувати клієнтам кілька варіантів оплати на вибір – це дозволить істотно підвищити конверсію. В інтернет продажах найбільш часто використовуваним способами оплати є наступні:

  • Готівкою кур’єру при доставці.
  • Переведення на банківську картку.
  • Накладений платіж.

Розкрутка і просування

Навіть самий якісний сайт і найбільш конкурентні ціни не зможуть принести клієнтів для вашого бізнесу. Якщо на сайт інтернет-магазину не будуть заходити відвідувачі з цільової аудиторії, він не буде приносити власникам бажаної виручки. Отже, ще на етапі створення сайту і розробці стратегії власного бізнесу, необхідно спланувати, як ви будете просувати його в інтернеті і залучати покупців.

Варто визначитися з тим, що досягти найбільш позитивних результатів можна завдяки комплексному підходу до розкручування сайту. Було б помилкою вибрати одне або кілька напрямків просування, а інші способи ігнорувати. Варіантів, як привернути на сайт велике число відвідувачів, сьогодні досить багато, ось тільки деякі з них:

  1. SEO-просування.
  2. Контекстна, банерна, таргетована реклама.
  3. Реклама у блогерів.
  4. Власний блог.
  5. Нові фішки.

SEO-просування можна назвати найбільш комплексним варіантом роботи з сайтом. СЕО-фахівець працює комплексно над різними складовими інтернет-ресурсу – це дозволяє зробити сайт максимально якісним, «правильним» з точки зору пошукових систем і привабливим для відвідувачів. Хоча для запуску СЕО потрібні інвестиції і воно принесе результати через деякий час (від 2 місяців до 6 місяців), у довгостроковій перспективі, вартість клієнта з СЕО істотно нижче в порівнянні з іншими способами просування.

Контекстна та банерна реклама, звичайно, досить дорога – ціна за перехід має тенденцію до підвищення, до того ж рекламний бюджет може скліківатися ботами. Перевагою ж такої реклами є те, що можна розраховувати на швидкі результати: відразу ж після запуску, реклама починає працювати. На особливу увагу заслуговує таргетована реклама – просування в фейсбуці і інстаграмі можна починати з мінімального бюджету 150 грн. і, згідно зі статистикою, воно приносить відмінні результати.

Сьогодні досить багато людей довіряють блогерам і орієнтуються на їхню думку. Ви можете співпрацювати з блогерами, що спеціалізуються на моді, щоб вони рекомендували ваш інтернет-магазин. Завдяки власному блогу також можна залучати нових клієнтів. На своєму блозі можна розміщувати статті про новинки, різновиди сумок, поради по тому, до чого підійде певна модель.

З нових фішок просування, особливо варто відзначити власний YouTube канал. Сьогодні людям дуже подобається дивитися короткі відеоролики. Можна знімати відео-огляди новинок, інформаційні про компанії-виробників і ін. Завдяки такому підходу, ви зможете не тільки залучити відвідувачів, але і завоювати їхню довіру.

висновки

Щоб ваш інтернет-магазин сумок був ефективним і користувався попитом серед покупців, варто ретельно підійти до його створення та просування. З усього переліку етапів можна виділити кілька ключових кроків:

  1. Аналіз ніші і конкурентів.
  2. Складання бізнес плану.
  3. Робота з асортиментом і постачальниками.
  4. Створення і наповнення сайту.
  5. Просування інтернет-магазину.

Завдяки ретельному підходу, цілком можливо розробити інтернет-магазин сумок Полтава, який принесе стабільний прибуток.