Розробка інтернет магазину Луцьк

Відкриття власної справи – це завжди ризик. Але якщо правильно вибрати напрям діяльності та спланувати витрати, можна згодом отримати хороший дохід. Зараз колосальною популярністю користуються інтернет-магазини, адже через них можна продавати найрізноманітнішу продукцію. Це може бути онлайн-магазин автозапчастин, одягу, дитячих товарів, продуктів харчування або ж платформа для продажу товарів, які ви робите своїми руками.

І в цій статті ми обговоримо таке важливе питання, яка вартість відкриття інтернет-магазин з нуля. Маючи перед очима приблизний перелік витрат, можна більш чітко уявити, які інвестиції потрібні, в тому числі і грошові, скільки потрібно грошей для відкриття інтернет-магазину. Всі витрати умовно можна поділити на дві категорії: первинні і щомісячні. Початкові витрати, в свою чергу, поділяються на вирішення організаційних питань офлайн і онлайн.

В офлайні вам потрібно:

  • зареєструвати свою діяльність юридично;
  • орендувати офіс або склад.

Питання, які ви можете вирішити онлайн:

  • розробити логотип;
  • створити дизайн сайту;
  • замовити послуги програміста;
  • купити домен;
  • оплатити хостинг.

Тепер перейдемо до щомісячних витрат. Вони включають такі пункти:

  • оплата послуг бухгалтера
  • оплата рахунків інтернет-провайдера і хостингу;
  • реклама сайту;
  • адміністрування;
  • заробітна плата працівникам;
  • податки;
  • витрати на утримання офісу або складу.

Розписавши навпроти кожного пункту приблизні суми, ви зможете дізнатися, скільки грошових ресурсів знадобиться на першому етапі, і скільки потрібно буде заробляти на місяць, щоб не тільки покрити регулярні витрати, але і вийти на прибуток.

Також потрібно врахувати, що ці витрати не враховують суму на закупівлю товару і роботу з постачальниками.

Вибір форми діяльності та реєстрація бізнесу

Перший крок при відкритті будь-якого інтернет-магазину – це зовсім не вибір назви або виду товарів. Спочатку потрібно зареєструвати свою діяльність документально.

Простіше і дешевше оформити фізична особа . У цьому випадку немає необхідності виготовляти печатку і відкривати розрахунковий рахунок. Ціна відкриття при самостійній реєстрації становить близько 15$. Щоб не стояти в чергах в державних структурах і займатися бюрократичними питаннями, можна оплатити послуги посередників. Вартість їх роботи коливається в межах 30-50$.

Відкрити юридична особа складніше, але і можливостей така юридична особа має більше.

  • Для початку необхідно сформувати статутний капітал.
  • Також потрібно внести мито та зареєструвати копію статуту.
  • Крім цього, для ведення діяльності юридичній особі потрібен розрахунковий рахунок та юридична адреса.

Фінансові витрати на ці пункти міняються практично кожен рік в залежності від діючого законодавства, тому точну вартість потрібно дізнаватися додатково.

Можна також звернутися за допомогою посередників і оформити всі документи для юридичної особи без зайвих проблем, але це обійдеться приблизно в 150$.

Витрати на відкриття інтернет магазину на початковому етапі

Маючи на руках документи про відкриття фізичної або юридичної особи, можна підшукувати приміщення під оренду офісу або складу. Не поспішайте знімати дорогий офіс з панорамним видом або великий склад з цілодобовою охороною. На перших порах можна обійтися скромнішими приміщеннями, а деякі види діяльності взагалі дозволяють вирішувати практично всі питання з дому. Тут все індивідуально і залежить від того, що ви продаєте.

Наприклад, якщо ваш товар – це великогабаритна техніка, широкий асортимент автозапчастин або швидкопсувні продукти, без спеціального складу вам не обійтися. А якщо вид вашої діяльності передбачає часті візити покупців, доведеться витратитися на затишний офіс з більш-менш зручним розташуванням.

Тепер перейдемо до витрат на створення сайту. Як вже було сказано вище, для старту вам потрібно подбати про такі складові інтернет-магазину:

  • створення фірмового стилю і логотипу компанії (не обов’язково на початковому етапі);
  • дизайн сайту;
  • програмування та верстка сайту, або покупка готової платформи;
  • вибір хостингу і домену.

Останній пункт вартий окремої уваги, оскільки від надійності хостингу залежить злагодженість подальшої роботи вашого сайту.

Хостинг і домен

Хостинг і домен – це вкрай важливі складові функціонування інтернет-магазину. Домен є адресою сайту у всесвітній павутині, а хостинг – це місце, де зберігаються всі файли, що формують сайт. І те, і інше є в безкоштовному доступі, але домен в цьому разі довгий, некрасивий і непрезентабельний, а хостинг не здатний вмістити всі дані, не кажучи вже про розширення каталогу.

Щоб отримати гарне ім’я інтернет-магазину і надійне сховище для нього, доведеться заплатити. Для зручності можна купити домен і замовити хостинг у однієї і тієї ж компанії. Часто вони пропонують вигідні акції, наприклад, при оплаті за рік доменне ім’я надається в подарунок. До речі, платити відразу за тривалий термін дуже вигідно, адже в цьому випадку компанії надають хороші знижки.

Ціна на хостинг залежить від його функціональних можливостей і обсягу пам’яті. Так, якщо у вас один сайт і вам цілком вистачить 10 гігабайт на диску, можна обійтися хостингом за 3$ в місяць. А якщо вам потрібно безлімітний обсяг пам’яті для кількох сайтів, технічна підтримка і висока швидкість роботи, за 9$ в місяць ви можете отримати всі ці зручності.

Вартість домену залежить від того, в якій доменній зоні ви розміщуєте його.

Наприклад, реєстрація домену в зоні .ua стартує від 2$.

Якщо хочете гарну адресу з закінченням .com, за нього потрібно викласти не менше 6$.

Ціна за реєстрацію в популярній доменній зоні .org не нижче 9$.

Доменні зони .store .site, .online дешевше, їх ціна починається від 70 центів.

Можна трохи знизити бюджет на розробку інтернет-магазину Луцьк, якщо купувати домен в період акцій. Наприклад, перед Новим роком і влітку бувають дуже вигідні пропозиції.

Як бачите, підсумкова ціна за домен і хостинг залежить тільки від ваших запитів. На старті власної справи можна вкластися і в 5$, але в подальшому для розвитку інтернет-магазину бажано інвестувати в більш потужний хостинг і обзавестися більш презентабельною адресою сайту.

Вибір CMS для інтернет-магазину

Поряд з важливістю попереднього пункту стоїть і важливість вибору CMS. Це готове рішення для інтернет-магазину, яке містить в собі адмінку і стандартний шаблон. Через CMS ви будете працювати з контентом, редагувати і створювати нові сторінки, а також обробляти замовлення клієнтів. Завдяки такій системі власник веб-ресурсу може самостійно управляти своїм сайтом, не вдаючись до допомоги технічного спеціаліста.

Щоб подальша робота з інтернет-магазином була комфортною, потрібно вибирати просту в користуванні CMS, з набором всіх необхідних опцій, а також з можливістю звернутися в технічну підтримку, якщо на перших порах будуть труднощі.

Великою популярністю користуються такі CMS:

  • Magento – движок з відкритим вихідним кодом, призначений для створення великих інтернет-магазинів. Його головні характеристики – функціональність і гнучкість. За замовчуванням система орієнтована на західний сегмент інтернету. Однак у Magento є повноцінна українська версія, яка працює на оригінальному движку. У базовій комплектації движок пропонує повний набір інструментів для управління магазином. Для розширення функціональності доступні доповнення, які можна скачати з офіційного каталогу Magento. Magento підтримує управління декількома сайтами з одного інтерфейсу.
  • Це умовно безкоштовна платформа, вона дуже легка в управлінні, має безліч варіантів дизайну і хорошу інформаційну підтримку у вигляді форуму. Але сайти на цій платформі часто піддаються зламам, а якщо встановлено багато плагінів, сайт вантажиться повільно. Дана платформа створена спеціально для блогів і не призначена для інтернет-магазинів.
  • OpenCart. Тут є практично всі умови для інтернет-магазинів: необмежена кількість товарів і категорій, можливість оплати різною валютою і електронними гаманцями, інтуїтивна адмін-панель. Серед мінусів ццього майданчику варто відзначити обмежену базову функціональність і деякі архітектурні похибки у вигляді створення дублів сторінок.

Зараз в широкому доступі є безкоштовні CMS, і такі пропозиції дуже привабливі, особливо для підприємців з обмеженим бюджетом. Але якщо ви рішуче налаштовані досягати успіху і розвивати свій інтернет-магазин, бажано вибрати платний пакет. Ціна відкриття інтернет-магазину на CMS залежить від набору функцій, які вам потрібні, а також від цінової категорії самої платформи.

Створення і доопрацювання дизайну

Будь-який інтернет-магазин потребує створення дизайну і доробки функціоналу. Зовнішній вид ресурсу має таке ж велике значення, як і сам товар. Тому витрати на дизайн необхідно обов’язково включити в загальну вартість розробки інтернет-магазину Луцьк.

  • Якщо ви купили готовий движок, то можна вибрати шаблон за своїм смаком з тих, які пропонує платформа. Даний варіант обійдеться від 60 $ і дозволяє трохи скоротити статтю витрат.
  • А можна замовити розробку унікального дизайну. В такому разі у вас буде неповторне оформлення інтернет-магазину, а дизайнер врахує всі ваші побажання аж до найдрібніших деталей. Але коштує таке задоволення від 500 $ і вище.

Наповнення інтернет-магазину

Коли всі технічні питання вирішені, можна переходити до наповнення сайту контентом. До нього відносяться тексти і картинки. Кожен товар в інтернет-магазині повинен мати унікальний опис та декілька чітких фотографій. Щоб досягти цього, є, як мінімум, два шляхи: автоматичне і ручне наповнення.

Почнемо з більш легкого і швидкого, тобто, з автоматичного наповнення. Оптимальний спосіб швидко заповнити на сайті – зробити це через файли вивантаження від постачальників, які легко можна завантажити через модуль імпорту товарів. Тому дану опцію бажано передбачити в первісному функціоналі інтернет-магазину.

Якщо ви хочете мати унікальний контент сайту, вибирайте ручний варіант наповнення карток. І тут теж є декілька шляхів.

  1. Можна самостійно написати тексти і сфотографувати свою продукцію, це буде безкоштовно і суттєво скоротить ваші загальні витрати, але в той же час і значно збільшить час наповнення магазину. Звичайно, у випадку з обмеженим бюджетом такий спосіб буде оптимальним. Але якщо ви не фахівець у цих напрямках, краще довірити таку важливу ділянку роботи професіоналам.
  2. Для створення якісного контенту бажано найняти копірайтера, який напише тексти, що продають, для сторінок сайту і для товарів. У середньому, послуги такого виконавця стоять 2-3$ за 1000 знаків. Ви отримаєте якісний текстовий контент і позбавите себе від творчих мук.
  3. Тепер перейдемо до фотографій. Якщо ви не продаєте свою продукцію, а замовляєте її у постачальника, попросіть у нього і фотографії товарів. Але якщо ви самі виробник або у вашого постачальника не виявилося хороших знімків, можна скористатися послугами професійного фотографа. За одну позицію такий фахівець візьме близько 2$, але за ці гроші він виставить ваш товар у вигідному світлі, в прямому сенсі цього слова, а також відретушує знімки.

І ось, коли у вас вже є і тексти, і фото, залишилося ще одне – розміщення їх на сторінках сайту. На перший погляд, тут немає нічого складного. Але помноживши це «нічого» на кількість товарів, стає очевидним, що доведеться витратити чимало часу. На щастя, є контент-менеджери, які готові заповнити картки товарів і обійдеться вам приблизно в 50 центів за один товар.

Як бачите, є кілька способів наповнити свій інтернет-магазин. Вибір залежить від ваших фінансових можливостей і кількості вільного часу, а також від того, що ви хочете отримати в результаті – сайт, схожий на сотні інших або унікальний і якісний продукт.

Вартість доопрацювань і розширень для інтернет-магазину

  • На початковому етапі функціонування інтернет-магазину може виникнути потреба у його доопрацюванні. Це, наприклад:
  • доопрацювання коду
  • додавання блоків
  • підключення плагінів
  • написання форм

При розробці сайту, коли він ще недоступний для відвідувачів, багато непомітних деталей. А як тільки починаються продажі, упущення дають про себе знати.

Пишуть клієнти з проханням зробити деякі опції більш зручними чи ваші співробітники хочуть, щоб частина функцій виконувалася автоматично. А можливості CMS не завжди дозволяють задовольнити запити і тих, і інших. Зазвичай в таких випадках без допомоги фахівця не обійтися.

Деякі проблеми можна виправити в рахунок правок, якщо вони передбачені договором з вашим підрядником. Наприклад, якщо технічне завдання не було виконано в повній мірі або ще не закінчився тестовий період. Але хороший власник інтернет-магазину постійно працює над своїм сайтом, додає різні функції, тому час від часу потрібні складні доробки, які спочатку не передбачалися, і це вже додаткові витрати. Вартість роботи програміста і верстальника в таких випадках починається від 15$ в годину і вище. Але витрати безумовно варті того, адже від зручності користувачів безпосередньо залежить ваш прибуток.

Бюджет на утримання інтернет магазину і оплату персоналу

 

На самому початку вашої діяльності, поки бізнес не приносить бажаний прибуток, вигідніше більшість завдань виконувати самостійно це скоротить витрати на створення інтернет-магазину Луцьк. Так ви не тільки заощадите, але і будете знати, що все зроблено на совість. Але є такі задачі, для яких потрібні фахівці у своїй сфері.

Крім того, з розширенням бізнесу доведеться багато делегувати і наймати співробітників. Це не означає, що всі з ранку до вечора сидітимуть в офісі, для багатьох видів діяльності можна наймати фрілансерів і домовлятися з ними про відрядну плату, тобто, сплачувати тільки за конкретно виконану роботу, а не весь час перебування.

В загальну вартість запуску інтернет-магазину обов’язково потрібно включити статтю витрат на зарплату персоналу. Наведемо приблизний перелік людей, які можуть працювати у вас , а також приблизний рівень їх заробітної плати.

  • Менеджер з продажу. Саме цей фахівець буде голосом вашого інтернет-магазину. Від його компетентності багато в чому залежить ваш дохід. Тому не пошкодуйте грошей найняти розумного працівника з досвідом роботи і талантом в продажах. Його заробітна плата починається від 380 $ і може досягати 1200 $ в місяць. До речі, багато менеджерів працюють за відсотки від продажів, що вигідно і вам, і співробітникові. Така умова служить відмінною мотивацією до підвищення продажів.
  • Бухгалтер. Займаючись власним бізнесом, дуже важливо правильно підраховувати витрати і доходи, щоб розуміти, наскільки добре йдуть справи. Гроші люблять рахунок, тому вам знадобиться хороший бухгалтер, який буде вести ваші фінансові справи. Рівень його зарплати коливається в межах 450-900 $ в місяць. Як варіант, можна співпрацювати з бухгалтером віддалено, це буде дешевше, ніж наймати штатного фахівця.
  • Контент-менеджер. Цей співробітник буде наповнювати текстами і фотографіями ваш сайт. Якщо ви плануєте розширення інтернет-магазину, нові позиції товарів будуть додаватися регулярно. І штатний контент-менеджер вам дуже знадобиться. Або хоча б потрібно знайти віддаленого, але надійного фахівця, який завжди прийде вам на допомогу. Вартість його послуг коливається в межах 230 $ в місяць.
  • Якщо у вас буде великий склад та великогабаритні товари, знадобиться комірник і вантажник. Заробітна плата першого становить приблизно 370 $, другого – близько 230 $ в місяць.
  • Для того, щоб організувати службу доставки, знадобляться логіст і кур’єр. Якщо у вас невеликі обсяги доставки, можна об’єднати ці дві посади в одну. Обійдеться такий співробітник приблизно 300 $

Загальний підсумок по вартості запуску інтернет-магазину з нуля

Крім перерахованих вище витрат, є й інші статті витрат. Це:

  • Реклама та інтернет-магазину – від 60$ в місяць
  • Купівля онлайн-каси – від 100$
  • Придбання додаткової техніки, меблів або транспорту

Склавши всі приблизні витрати, можна припустити, що для відкриття інтернет-магазину на самому старті вам знадобиться мінімум 1000$. А мінімальні щомісячні витрати без урахування заробітної плати та закупівлі товарів складуть близько 450$.

Підраховуючи, скільки коштує створення інтернет-магазину Луцьк, завжди потрібно залишати запас на непередбачені витрати, а вони будуть в будь-якому випадку.

Зрозуміло, підсумкові суми залежать від багатьох факторів, і після ретельного прорахунку у кожного підприємця вони будуть різними. Головне в цій справі – зрозуміти, як влаштований алгоритм прорахунків, і підготуватися до того, що очікуваний прибуток буде не з першого дня. Але якщо ви націлені на успіх і згодні працювати, у вас обов’язково все вийде. Сподіваємося ми відповіли на питання – скільки коштує створити сайт інтернет магазину.