Якщо ви вирішили відкрити інтернет-магазин нижньої білизни в доповнення до вже існуючих точок продажу або відразу захотіли йти в онлайн, прочитайте статтю до кінця, щоб отримати інструкції від перших кроків до реальних продажів в інтернеті.
Плюси і мінуси продажу нижньої білизни через інтернет
Продавати через інтернет можна не просто багато, а «безмежно» багато. Створити інтернет-магазин нижньої білизни Івано-Франківськ може і нелегко, але цілком реально. При цьому важливо розуміти, що не все так «солодко» і свої особливості ведення бізнесу є.
У чому сильні сторони:
- велика маржинальність. Націнки 100-200%, а іноді і вище. Якщо ви продаєте відомі бренди або білизну нестандартних розмірів, попит на такі пропозиції вище;
- немає сезонності. Продавати можна цілорічно різні групи товарів, включаючи білизну, піжами, купальники, халати, аксесуари;
- аудиторія. Можна відразу продавати для жінок, їх чоловіків та дітей. Чому? Тому що велика частина продажу білизни в інтернеті припадає на жіночу аудиторію. Чоловіки продовжують раціонально купувати в магазинах;
- регулярний попит. Нова білизна потрібно всім періодично. Якість виробів, сервіс, замовлення і повернення, асортимент, подарунки і бонуси — всі ці критерії впливають на зростання клієнтської бази.
Мінуси:
- багато сумнівів і питань у людей. Як приміряти на себе? А якщо не сподобається? Як повернути і не втратити гроші? А якщо я хочу вибрати один з трьох комплектів? А якщо буде нерівний шов і брак? Що робити і куди бігти? — Подумайте, як реалізувати всі ці потреби в онлайн-замовлення і жінки будуть вам вдячні;
- конкуренція. Так, її багато. Вузькою цю нішу не назвеш. Тому попередній пункт є першим, про який потрібно думати, щоб виділятися на ринку.
У США і Британії зробили аналіз і привели статистичний звіт онлайн-продажів білизни в 2018 році, порівняли зростання продажів і з попередніми роками. Наприклад, самі товари, що купуються, в порядку убування були такими: padded — бюстгальтер з підкладкою, bralette — модель без push-up, sport — спортивні варіанти, і push-up на четвертому місці. А 40% всіх товарів, що продаються, були чорного кольору.
Реєстрація інтернет-магазину нижньої білизни
Вести бізнес законно є основоположним правилом всіх ecommerce-підприємців. Для старту онлайн-діяльності достатньо стати приватним підприємцем: ВП, ФОП — у різних пострадянських країнах використовуються різні абревіатури.
Які переваги:
- оформити легко і швидко;
- мінімальні податки;
- мінімум звітів в податкову та пенсійний фонд;
- можна знімати гроші з розрахункового рахунку;
- не потрібно робити статутний фонд;
- немає потреби реєструвати юридичну адресу.
Необхідні документи
Для того щоб стати приватним підприємцем, потрібно:
- через інтернет або за місцем прописки звернутися в орган державної реєстрації;
- вибрати види діяльності за КВЕД (КВЕД) — класифікатор видів економічної діяльності;
- стати на облік у Податкову службу, Пенсійний фонд, якщо потрібно;
- відкрити розрахунковий рахунок в банку;
- зробити печатку, якщо потрібно.
Для реєстрації потрібен паспорт, а для постановки на облік, відкриття рахунку та виготовлення печатки ще і реєстраційні документи, які вам будуть видані. На рішення всіх питань може піти кілька днів. При необхідності оформити ТОВ потім можна в будь-який момент. За роботу без реєстрації у кожній країні передбачені штрафи, аж до конфіскації товару та виручки від продажу.
Неймінг інтернет-магазину нижньої білизни
Коли будете робити мозковий штурм, перевіряйте ваші ідеї по назвам відразу на сайтах реєстрації доменних імен, тому що воно може бути вже кимось придумано і куплено. Домен — це унікальне ім’я символів, необхідне для ідентифікації ресурсу в мережі.
Щоб відкрити магазин нижньої білизни онлайн, вибирайте домен своєї країни: .ua / .ua або com.ua / .by / .kz. Якщо у вас магазин без прив’язки до регіону — тоді .com або .net
Які варіанти використовують, коли придумують назву:
- жіночі імена. Janna, Afrodita, Alisa, Iren, Lusi, Karine. Можете знайти закордонні імена, які вам подобаються і перевірити, чи вільний варіант lusi.ru або lola.com.ua. В такому випадку, в плані асоціації, назва не співвідноситься з продукцією і це мінус;
- назва білизни транслітом. Kolgotki, Nosochki, Pijama, Lifchik, Trusiki. Можна перевірити всі вільні назви і вибрати те, що буде ближче до вас за асортиментом і філософії бренду. Такі назви більш асоциативні;
- складові слова. Victoriassecret, Milashop, Vbikini, Olabola, Tinybikini. Запам’ятати можна, але чим коротше, тим краще. Варіант має право на життя, але також складний;
- асоціації з жіночою темою. Koketka, Sharm, Krasotka, Modelka. Побачивши рекламу з такою назвою, покупець також не зрозуміє, що ви продаєте.
Безумовно, можна вибирати і такі варіанти. А якщо хочете, щоб назва ще й вплинуло на SEO-просування в органічній видачі, тоді доведеться постаратися. Для того щоб отримати додаткові плюси в «пошукову карму», домен повинен містити:
- ключове слово, за яким шукають найпопулярніший ваш товар. Тоді Google або Яндекс будуть сприймати назву, як ключ, а якщо це ж слово буде повторюватися на сторінках і в мета-тегах, це ще більше збільшить траст сайту. Наприклад: semena.ua (продають посівні).
- бренд в ролі імені: Apple, Google, Samsung. Такий хід буде сприяти не тільки впізнаваності бренду, а й при написанні назви вашого інтернет-магазину, ви будете першими в пошуку.
Важливо! Чим коротше і простіше буде ім’я в написанні, тим легше клієнтам буде запам’ятати ваш інтернет-магазин
Хороші приклади неймінгу
vbikini.com.ua — з назви зрозуміло напрямок діяльності.
kolgot.net — а що є? Цікава назва, викликає бажання клікнути.
trusiki.ru — асортимент зрозумілий.
Погані приклади неймінгу
a-mur.com.ua — ви знаєте, що знайдете на цьому сайті? За назвою визначити складно, правда?
alisa.ua — а на цьому ресурсі ми повинні дізнатися про дівчинку Алісу?
ulala.com.ua — думаєте, це магазин білизни? Може так, а може і ні. Зайдіть подивитися.
valeriassecret.ru — ось так не треба! Не варто повторювати і копіювати відомі назви.
Як бачите, назва відіграє важливу роль в маркетингу і стратегії розвитку магазину. Щоб дізнатися всі рекомендації, подивіться повну статтю про те, як правильно вибрати доменне ім’я для інтернет-магазину.
Цільова аудиторія
Понад 85% покупців нижньої білизни в інтернеті — дівчата. Решта 10-15% — чоловіки. Ми не знайшли точної статистики, при цьому багато джерел і опитування на це вказують.
Знаючи свою аудиторію клієнтів максимально точно, ви зможете:
- вузько налаштовувати рекламу і витрачати менше грошей на це;
- вибирати грамотно асортимент свого магазину;
- проводити спеціальні розпродажі і акції;
- робити персоналізовані пропозиції кожному клієнту.
Щоб проаналізувати свою аудиторію, пропрацюйте такі теми:
- регіональні ознаки. Де мешкають ваші клієнти, який рівень життя в тому регіоні, які ціни на продукцію у торгових точках на ваш асортимент;
- демографія. Стать, вік, соціальний статус, сімейний стан, кількість дітей, освіта, посади;
- призначення товару. Кому і що з вашого асортименту реально потрібно. Тут важливо розписати всі портрети клієнта максимально детально;
- цінова політика. Дохід нижче середнього, середній, вище середнього, преміум сегмент — у вас є що запропонувати кожному? Або ви будете продавати товари тільки для одного сегмента?
- потреба в товарах. Коли, як часто, навіщо їм потрібні ваші товари? Які емоції викликає ця продукція, які важелі впливу можна використовувати для прийняття рішення людиною?
Асортимент і структура інтернет-магазину нижньої білизни
Трусики, панчішно-шкарпеткові вироби, боді, корсети, майки, шорти, піжами, коригуючий білизна, купальники — визначіться з групою товарів. Буде у вас один тип продукції або все відразу. Це різні методи виходу на ринок, різні бюджети на рекламу і витрати на обслуговування магазину.
Структура інтернет-магазину білизни повинна бути зрозумілою починаючи з першої сторінки і до завершення покупки, а сам сайт адаптивним на будь-якому пристрої.
Рекомендації:
- Головна сторінка. Не треба писати довгі тексти в цьому місці, людина відразу хоче зрозуміти: хто ви, що продаєте, які новинки, хіти продажів, акції, де і які розділи є. Виводите на цю сторінку акційні пропозиції і нові надходження. Це можна робити за допомогою банерів, а далі вести людину у потрібну категорію.
Кльова головна сторінка! Є вибір цільової аудиторії. Зліва кнопка для дзвінка і чату. Зверху інформація про безкоштовну доставку і навіть повернення! 300 грн дарують за реєстрацію + знижки за участь в клубі. Юзабіліті на висоті!
- Категорії товарів. Приділіть увагу розділам, щоб можна було швидко знайти необхідний тип товарів: жіночої і чоловічої продукції, дитячої білизни. Чим докладніше деталізуєте, тим легше буде зорієнтуватися і вище шанс, що буде зроблена покупка
- Картка товару. Максимально докладні фільтри. Подивіться у конкурентів і зробіть краще. Далі в статті ми наведемо приклади, а ще і розпишемо, як повинна виглядати хороша сторінка товару, щоб конверсій було більше.
Докладні фільтри + фотографії продукції на моделі = заявка на перемогу і продажу!
- Кошик. На цьому етапі важливо прописати всі деталі за ціною, знижок, бонусів, умов, способів замовлення та відправлення.
- Контакти. Ця сторінка повинна бути, щоб клієнт міг связатися та задати усі питання.
Контакти винесені в шапку і вказано відразу номер телефону це правильне рішення. Не треба ховати контакти в футері.
Функціонал сайту
В доповнення до попереднього пункту що ще можна зробити:
- чат з консультантом. Не всі люди хочуть ставити запитання голосом, хтось хоче написати їх текстом. Надайте їм таку можливість! Тільки можна без спливаючих вікон, а просто зробити зрозумілу кнопку;
Важливо! Коли робите аналіз ринку, дивіться не тільки прямих конкурентів, а й інтернет-магазини з іншими видами товарів. Надихайтеся кращими рішеннями!
- товарні рекомендації. Багато шаблони інтернет-магазинів вже містять ці блоки. Пропонуйте суміжні товари і робіть більше продажів!
Наповнення карток товару
1) Фотографії продукції.
Важливо! Незалежно від асортименту — зробіть детальну презентацію кожного виробу. Фотографії збільшать конверсії. А відеоогляди подвійно. P. S. Ми ще не зустрічали відеоформат біля магазинів цієї тематики.
Перш ніж говорити про картку товару, давайте обговоримо оформлення товару. Які є варіанти для презентації в інтернеті:
- Манекени. Купіть різної комплекції та підлоги. Чоловіки, жінки, маленькі діти — в залежності від товарів вибирайте необхідні вам моделі. Замовте спершу в повний зріст, щоб демонструвати всі види продукції. Пізніше докупите і інші варіанти.
- Дівчина-модель. А може кілька дівчат, якщо у вас білизна нестандартних розмірів і для різних вікових категорій. Нерозумно буде, якщо на дівчину 25 років будете надягати білизну віку 60+. Такий формат зйомки буде дорожче, при цьому ефект краще. Клієнтам буде легше зрозуміти, як товар виглядає на реальній людині.
- Знайдіть фотографа і студію, щоб якісно відфотогрувати всю продукцію.
- А разом з фото можна відразу зробити і відеозйомку.
- Приділіть увагу світлу. Щоб освітлення було м’яким, без тіней і пересвітла;
- Фотофонам. Різний задній фон дозволить грамотно показати ваш товар (для кожної колекції або бренду візьміть різні варіанти), при цьому він не повинен відволікати;
- Деталям. Детальна зйомка — запорука успіху. Кожен товар фотографувати мінімум з 4 сторін, близько робити знімки швів, застібок, гумок, мережива, візерунків, текстуру матеріалу.
- Композиції. Фотографуйте товари окремо і разом з парео або туніками. Виставляйте вироби в комплектах — жінки це люблять.
Приклад презентації товару
2) Опис. Розкажіть детальніше для тих, хто ще не знає:
- яка тканина, матеріали. Не перерахування назв, а саме пояснення, як вони відчуваються на тілі, яку функцію виконують;
- чим ця модель унікальна і цікава;
- опишіть докладно деталі з точки зору зручності і користі: шви (не тільки зовнішні, але і внутрішні), фурнітура, крій;
- які переваги у цього товару, які вигоди отримає людина від використання;
- напишіть про безпечність та екологічність в деталях;
- з якими додатковими речами або аксесуарами можна поєднувати це виріб;
- які є обмеження або особливості.
Інформацію про виробника, сертифікати якості, склад — можна винести в окремий блок чи таблицю.
Важливо! Розмір опису може бути на 500 символів, а може на 3000. Не ставте рамки! Головне, щоб все було по справі, а в кожному реченні користь.
3) Ціна і блок «Додати в корзину» і «Купити в один клік».
Зробіть кнопки помітними, різних кольорів. Вартість повинна бути актуальною, зрозумілою, з усіма податками (або знижками). Якщо товару немає в наявності, зробіть можливість повідомлення на електронну пошту.
4) Умови замовлення, оплата, доставка.
Не варто виносити на інші сторінки, покажіть всю необхідну інформацію клієнту в одному місці.
5) Розмірна таблиця.
Додайте на кожну сторінку товару, щоб покупцеві було легко зняти мірки і замовити потрібний товар. Вкажіть розміри за радянським, європейським і американським стандартам. Так йому простіше буде зробити вибір.
6) Рекомендовані й додаткові товари.
Завдяки продажу декількох товарів одній людині, ви легко збільшите середній чек. Пропонуйте купити відразу дві одиниці продукції, наприклад, якщо це труси. Разом з купальником покажіть ще пляжні сумки, парео і рушники. Завдяки таким підказкам і сам клієнт буде у виграші, і ви отримаєте додатковий прибуток.
Пропонуйте перейти за посиланням на сторінку бренду, щоб скласти комплект.Краще додати суміжні товари і додаткові картинками з цінами під презентацією товару. А ще краще зробити і те, і інше.
7) Відгуки.
Люди довіряють відгуками. Не рекомендованим, а справжнім, які залишать ваші клієнти. Якщо негативних відгуків більше – це нормально. Коли людям все подобається, вони часто не пишуть про це в інтернеті, просто важливо відокремлювати емоції від раціональних речей.
Важливо! Стимулюйте клієнтів залишати відгуки! Найбільш охоче вони зроблять це за бонуси або подарунки.
8) Підписка на email-розсилку.
Наприклад, деяки магазини дарують бонус 300 грн за реєстрацію (при купівлі товарів понад 1500 грн), а якщо повністю заповнити профіль і приєднатися до клубу, дадуть ще 150 грн. На день народження також обіцяють сюрпризи. За такі подарунки люди будуть готові залишити вам не тільки свою електронну пошту, але і номер телефону. Далі ви можете включити їх контакти в маркетингову воронку і перетворити в постійного покупця.
На першому етапі просять емейл, але потім треба буде і телефон внести в особистому кабінеті. Відразу є вибір ВІН і ВОНА, щоб приклади товарів і знижок відправляти персоналізовано.
Корисні поради з оптимізації сайту
Без SEO-фахівця не обійтися. Оптимізація потрібна. Зібрати семантику, зробити ТЗ для копірайтерів, прописати мета-теги, зайнятися перелінковкою, лінк-билдингом і ще багатьма іншими завданнями. Все це потрібно, щоб ваш сайт вийшов на першу сторінку пошукової системи Google і Яндекс за різними ключовими запитами.
Не забудьте про блог. Продаж нижньої білизни через інтернет буде відбуватися ефективніше з допомогою публікації регулярного контенту. Ваша основна аудиторія — жіноча. А читати розумні статті, поради та лайфхаки огляди вони будуть із задоволенням. Тільки не банальні статті «як вибрати трусики», а більш експертний, корисний і докладний контент. Такі тексти допоможуть просуванню і зростання комьюніті навколо ресурсу, а завдяки статтям з ключовими словами, ви зможете поліпшити позиції магазину в пошуку.
Особливості такого бізнесу
Щоб на самому початку вашої діяльності ризиків, непотрібних витрат і необдуманих вчинків було менше — складіть бізнес-план. В якому форматі ви його зробите — не важливо, якщо робите це для себе, а не інвесторів. Зазвичай документ містить такі пункти:
- Опис вашої компанії. Назва, дата реєстрації, юридична форма, цілі бізнесу.
- Товари. Що і як ви будете продавати, асортимент, характеристики, конкурентні переваги вашої продукції.
- Маркетинг-план. Аналіз ринку і конкурентів, стратегія досягнення намічених цілей по продажах, інструменти і методи, рекламні канали і бюджетів.
- Фінансовий план і капітал. Бюджети під закупівлі товарів, витрати на зарплати і рекламу. Детально прописується дохідна і видаткова частини на кілька місяців вперед, можна в таблиці.
- Організаційна структура. Який персонал потрібен, обов’язки, зарплата.
Це короткі замітки з бізнес-плану, знайти приклади повних документів можна в інтернеті.
Робота з постачальниками
Вибирайте постачальників з гарною якістю продукції. Якщо після прання шви розповзуться, пошиття буде кривим, а нитки стирчати в кожній моделі — у вас не буде клієнтів. Беріть зворотний зв’язок у кожної людини, налаштуйте автоматичні анкети або опитування задоволеності після покупки з відправкою на пошту.
Працювати можете з дропшипинг-постачальниками, виробниками, приватними майстрами, оптовими компаніями на регіональному ринку або робити закупівлі в інших країнах: Китай, Туреччина, Польща, Чехія, Росія. Створення тісних зв’язків з кількома постачальникам вбережуть вас від форс-мажорів, при цьому умови повернення браку та інші ризики також варто обговорити з кожним.
Де шукати:
- пошукові системи. За запитами зі словами «білизна оптом» є десятки сайтів. Не поспішайте хапатися за перший. Створіть собі таблицю, занесіть туди інформацію по всім, попросіть оптові прайси та умови співпраці. Подивіться всі сторінки аж до 10 або 20-ій. Часто кращі ціни у тих постачальників, хто просуванням сайту не займається, тому що у них і так все добре;
- конференції та виставки. Знайдіть в інтернеті дати, коли вони будуть, яке місто буде збирати всіх представників сфери. На таких заходах можна знайти постачальників, інвесторів, партнерів;
- вийти на постачальника конкурента. Замовити товар, подивитися документи та гарантії, попросити сертифікати якості. У цих бланках іноді можна знайти назву, контакти виробника або оптової компанії;
- знайти в пошуку Google або Яндекс регіональних виробників нижньої білизни;
- подивитися газети і глянсові тематичні журнали. Там часто є оголошення оптовиків;
- в онлайн-базі оптових представників в пошукових системах;
- вивчити етикетки на товар в магазині. Там є потрібні вам контакти;
- на ринках і базарах;
- на сайтах оголошень за типом ОЛХ, Авіто.
Реклама і просування
Давайте розберемо методи просування на платні і умовно-безкоштовні.
Платні:
- Контекстна реклама Google Adwords, Яндекс Директ. Це спосіб N1, тому що відразу після встановлення реклами фахівцями, ви отримаєте перших клієнтів. Оплата буде здійснюватися за перехід з пошукової системи за різними ключовими словами на ваш сайт. Наприклад, «купити купальник на літо» або «чорні комплекти білизни великих розмірів».
- Це робота в довгу. Вам потрібен бюджету для оплати послуг спеціаліста і текстів, які будуть писати копірайтери. При цьому первісні витрати почнуть окупатися через кілька місяців, коли вас почнуть знаходити в пошуку на першій сторінці за різними словами і запитам абсолютно безкоштовно, без вкладень у рекламу.
- Таргетована реклама в соціальних мережах і ретаргетінг. Вконтакте, Однокласники, Facebook, Instagram. Якщо створити бізнес-сторінку на цих ресурсах, вийде налаштувати рекламу і запустити її на ту цільову аудиторію, яку ви захочете: стать, вік, інтереси, посади, регіон і вибрати десятки інших параметрів.
Умовно-безкоштовні:
- Блогери в Інстаграм і Youtube. Якщо знайти канали з жіночої цільовою аудиторією, то з власником профілю або каналу можна домовитися, щоб зробити йому подарунок, а він за це огляд і рекламу. Не всі блогери працюють за такою схемою і багато хто вимагає оплату, включайте парламентера і домовляйтеся на вигідних для себе умовах.
- Дошки оголошень. На кожному ресурсі свої правила, при цьому часто є можливість викласти оголошення безкоштовно. А щоб просунути їх в топ, тоді вже платити за рекламу.
Так як ця ніша високо конкурентна, важливо якомога швидше вийти на ринок. Якщо розробляти все з нуля, робити індивідуальний дизайн, допилювати всі бажані фішки – втратите дорогоцінний час, якого у вас немає.
Для того щоб запуститися швидко, можна використовувати готові рішення: взяти шаблон магазину плюс правильний движок – CMS (систему управління контентом), щоб відразу керувати великою кількістю товарів. Міняти інформацію і ціни, робити імпорт і експорт даних – все зможете робити в пару кліків.
Якщо ж час не тисне і вийшли Ви на ринок надовго займіться розробкою інтернет-магазину Івано-Франківськ з нуля самостійно. Ваш магазин, ваш сайт, ваші правила.