Розробка інтернет магазину Івано-Франківськ

Якщо ви вирішили відкрити інтернет-магазин нижньої білизни в доповнення до вже існуючих точок продажу або відразу захотіли йти в онлайн, прочитайте статтю до кінця, щоб отримати інструкції від перших кроків до реальних продажів в інтернеті.

Плюси і мінуси продажу нижньої білизни через інтернет

Продавати через інтернет можна не просто багато, а «безмежно» багато. Створити інтернет-магазин нижньої білизни Івано-Франківськ може і нелегко, але цілком реально. При цьому важливо розуміти, що не все так «солодко» і свої особливості ведення бізнесу є.

У чому сильні сторони:

  • велика маржинальність. Націнки 100-200%, а іноді і вище. Якщо ви продаєте відомі бренди або білизну нестандартних розмірів, попит на такі пропозиції вище;
  • немає сезонності. Продавати можна цілорічно різні групи товарів, включаючи білизну, піжами, купальники, халати, аксесуари;
  • аудиторія. Можна відразу продавати для жінок, їх чоловіків та дітей. Чому? Тому що велика частина продажу білизни в інтернеті припадає на жіночу аудиторію. Чоловіки продовжують раціонально купувати в магазинах;
  • регулярний попит. Нова білизна потрібно всім періодично. Якість виробів, сервіс, замовлення і повернення, асортимент, подарунки і бонуси — всі ці критерії впливають на зростання клієнтської бази.

Мінуси:

  • багато сумнівів і питань у людей. Як приміряти на себе? А якщо не сподобається? Як повернути і не втратити гроші? А якщо я хочу вибрати один з трьох комплектів? А якщо буде нерівний шов і брак? Що робити і куди бігти? — Подумайте, як реалізувати всі ці потреби в онлайн-замовлення і жінки будуть вам вдячні;
  • конкуренція. Так, її багато. Вузькою цю нішу не назвеш. Тому попередній пункт є першим, про який потрібно думати, щоб виділятися на ринку.

У США і Британії зробили аналіз і привели статистичний звіт онлайн-продажів білизни в 2018 році, порівняли зростання продажів і з попередніми роками. Наприклад, самі товари, що купуються, в порядку убування були такими: padded — бюстгальтер з підкладкою, bralette — модель без push-up, sport — спортивні варіанти, і push-up на четвертому місці. А 40% всіх товарів, що продаються, були чорного кольору.

Реєстрація інтернет-магазину нижньої білизни

Вести бізнес законно є основоположним правилом всіх ecommerce-підприємців. Для старту онлайн-діяльності достатньо стати приватним підприємцем: ВП, ФОП — у різних пострадянських країнах використовуються різні абревіатури.

Які переваги:

  • оформити легко і швидко;
  • мінімальні податки;
  • мінімум звітів в податкову та пенсійний фонд;
  • можна знімати гроші з розрахункового рахунку;
  • не потрібно робити статутний фонд;
  • немає потреби реєструвати юридичну адресу.
Необхідні документи

Для того щоб стати приватним підприємцем, потрібно:

  • через інтернет або за місцем прописки звернутися в орган державної реєстрації;
  • вибрати види діяльності за КВЕД (КВЕД) — класифікатор видів економічної діяльності;
  • стати на облік у Податкову службу, Пенсійний фонд, якщо потрібно;
  • відкрити розрахунковий рахунок в банку;
  • зробити печатку, якщо потрібно.

Для реєстрації потрібен паспорт, а для постановки на облік, відкриття рахунку та виготовлення печатки ще і реєстраційні документи, які вам будуть видані. На рішення всіх питань може піти кілька днів. При необхідності оформити ТОВ потім можна в будь-який момент. За роботу без реєстрації у кожній країні передбачені штрафи, аж до конфіскації товару та виручки від продажу.

Неймінг інтернет-магазину нижньої білизни

Коли будете робити мозковий штурм, перевіряйте ваші ідеї по назвам відразу на сайтах реєстрації доменних імен, тому що воно може бути вже кимось придумано і куплено. Домен — це унікальне ім’я символів, необхідне для ідентифікації ресурсу в мережі.

Щоб відкрити магазин нижньої білизни онлайн, вибирайте домен своєї країни: .ua / .ua або com.ua / .by / .kz. Якщо у вас магазин без прив’язки до регіону — тоді .com або .net

Які варіанти використовують, коли придумують назву:

  • жіночі імена. Janna, Afrodita, Alisa, Iren, Lusi, Karine. Можете знайти закордонні імена, які вам подобаються і перевірити, чи вільний варіант lusi.ru або lola.com.ua. В такому випадку, в плані асоціації, назва не співвідноситься з продукцією і це мінус;
  • назва білизни транслітом. Kolgotki, Nosochki, Pijama, Lifchik, Trusiki. Можна перевірити всі вільні назви і вибрати те, що буде ближче до вас за асортиментом і філософії бренду. Такі назви більш асоциативні;
  • складові слова. Victoriassecret, Milashop, Vbikini, Olabola, Tinybikini. Запам’ятати можна, але чим коротше, тим краще. Варіант має право на життя, але також складний;
  • асоціації з жіночою темою. Koketka, Sharm, Krasotka, Modelka. Побачивши рекламу з такою назвою, покупець також не зрозуміє, що ви продаєте.

Безумовно, можна вибирати і такі варіанти. А якщо хочете, щоб назва ще й вплинуло на SEO-просування в органічній видачі, тоді доведеться постаратися. Для того щоб отримати додаткові плюси в «пошукову карму», домен повинен містити:

  • ключове слово, за яким шукають найпопулярніший ваш товар. Тоді Google або Яндекс будуть сприймати назву, як ключ, а якщо це ж слово буде повторюватися на сторінках і в мета-тегах, це ще більше збільшить траст сайту. Наприклад: semena.ua (продають посівні).
  • бренд в ролі імені: Apple, Google, Samsung. Такий хід буде сприяти не тільки впізнаваності бренду, а й при написанні назви вашого інтернет-магазину, ви будете першими в пошуку.

Важливо! Чим коротше і простіше буде ім’я в написанні, тим легше клієнтам буде запам’ятати ваш інтернет-магазин

Хороші приклади неймінгу

vbikini.com.ua — з назви зрозуміло напрямок діяльності.

kolgot.net — а що є? Цікава назва, викликає бажання клікнути.

trusiki.ru — асортимент зрозумілий.

Погані приклади неймінгу

a-mur.com.ua — ви знаєте, що знайдете на цьому сайті? За назвою визначити складно, правда?

alisa.ua — а на цьому ресурсі ми повинні дізнатися про дівчинку Алісу?

ulala.com.ua — думаєте, це магазин білизни? Може так, а може і ні. Зайдіть подивитися.

valeriassecret.ru — ось так не треба! Не варто повторювати і копіювати відомі назви.

Як бачите, назва відіграє важливу роль в маркетингу і стратегії розвитку магазину. Щоб дізнатися всі рекомендації, подивіться повну статтю про те, як правильно вибрати доменне ім’я для інтернет-магазину.

Цільова аудиторія

Понад 85% покупців нижньої білизни в інтернеті — дівчата. Решта 10-15% — чоловіки. Ми не знайшли точної статистики, при цьому багато джерел і опитування на це вказують.

Знаючи свою аудиторію клієнтів максимально точно, ви зможете:

  • вузько налаштовувати рекламу і витрачати менше грошей на це;
  • вибирати грамотно асортимент свого магазину;
  • проводити спеціальні розпродажі і акції;
  • робити персоналізовані пропозиції кожному клієнту.

Щоб проаналізувати свою аудиторію, пропрацюйте такі теми:

  • регіональні ознаки. Де мешкають ваші клієнти, який рівень життя в тому регіоні, які ціни на продукцію у торгових точках на ваш асортимент;
  • демографія. Стать, вік, соціальний статус, сімейний стан, кількість дітей, освіта, посади;
  • призначення товару. Кому і що з вашого асортименту реально потрібно. Тут важливо розписати всі портрети клієнта максимально детально;
  • цінова політика. Дохід нижче середнього, середній, вище середнього, преміум сегмент — у вас є що запропонувати кожному? Або ви будете продавати товари тільки для одного сегмента?
  • потреба в товарах. Коли, як часто, навіщо їм потрібні ваші товари? Які емоції викликає ця продукція, які важелі впливу можна використовувати для прийняття рішення людиною?

Асортимент і структура інтернет-магазину нижньої білизни

Трусики, панчішно-шкарпеткові вироби, боді, корсети, майки, шорти, піжами, коригуючий білизна, купальники — визначіться з групою товарів. Буде у вас один тип продукції або все відразу. Це різні методи виходу на ринок, різні бюджети на рекламу і витрати на обслуговування магазину.

Структура інтернет-магазину білизни повинна бути зрозумілою починаючи з першої сторінки і до завершення покупки, а сам сайт адаптивним на будь-якому пристрої.

Рекомендації:

 

  1. Головна сторінка. Не треба писати довгі тексти в цьому місці, людина відразу хоче зрозуміти: хто ви, що продаєте, які новинки, хіти продажів, акції, де і які розділи є. Виводите на цю сторінку акційні пропозиції і нові надходження. Це можна робити за допомогою банерів, а далі вести людину у потрібну категорію.

Кльова головна сторінка! Є вибір цільової аудиторії. Зліва кнопка для дзвінка і чату. Зверху інформація про безкоштовну доставку і навіть повернення! 300 грн дарують за реєстрацію + знижки за участь в клубі. Юзабіліті на висоті!

  1. Категорії товарів. Приділіть увагу розділам, щоб можна було швидко знайти необхідний тип товарів: жіночої і чоловічої продукції, дитячої білизни. Чим докладніше деталізуєте, тим легше буде зорієнтуватися і вище шанс, що буде зроблена покупка
  2. Картка товару. Максимально докладні фільтри. Подивіться у конкурентів і зробіть краще. Далі в статті ми наведемо приклади, а ще і розпишемо, як повинна виглядати хороша сторінка товару, щоб конверсій було більше.

Докладні фільтри + фотографії продукції на моделі = заявка на перемогу і продажу!

  1. Кошик. На цьому етапі важливо прописати всі деталі за ціною, знижок, бонусів, умов, способів замовлення та відправлення.
  2. Контакти. Ця сторінка повинна бути, щоб клієнт міг связатися та задати усі питання.

Контакти винесені в шапку і вказано відразу номер телефону це правильне рішення. Не треба ховати контакти в футері.

Функціонал сайту

В доповнення до попереднього пункту що ще можна зробити:

  • чат з консультантом. Не всі люди хочуть ставити запитання голосом, хтось хоче написати їх текстом. Надайте їм таку можливість! Тільки можна без спливаючих вікон, а просто зробити зрозумілу кнопку;

Важливо! Коли робите аналіз ринку, дивіться не тільки прямих конкурентів, а й інтернет-магазини з іншими видами товарів. Надихайтеся кращими рішеннями!

  • товарні рекомендації. Багато шаблони інтернет-магазинів вже містять ці блоки. Пропонуйте суміжні товари і робіть більше продажів!

Наповнення карток товару

1) Фотографії продукції.

Важливо! Незалежно від асортименту — зробіть детальну презентацію кожного виробу. Фотографії збільшать конверсії. А відеоогляди подвійно. P. S. Ми ще не зустрічали відеоформат біля магазинів цієї тематики.

Перш ніж говорити про картку товару, давайте обговоримо оформлення товару. Які є варіанти для презентації в інтернеті:

  1. Манекени. Купіть різної комплекції та підлоги. Чоловіки, жінки, маленькі діти — в залежності від товарів вибирайте необхідні вам моделі. Замовте спершу в повний зріст, щоб демонструвати всі види продукції. Пізніше докупите і інші варіанти.

  1. Дівчина-модель. А може кілька дівчат, якщо у вас білизна нестандартних розмірів і для різних вікових категорій. Нерозумно буде, якщо на дівчину 25 років будете надягати білизну віку 60+. Такий формат зйомки буде дорожче, при цьому ефект краще. Клієнтам буде легше зрозуміти, як товар виглядає на реальній людині.
  • Знайдіть фотографа і студію, щоб якісно відфотогрувати всю продукцію.
  • А разом з фото можна відразу зробити і відеозйомку.
  • Приділіть увагу світлу. Щоб освітлення було м’яким, без тіней і пересвітла;
  • Фотофонам. Різний задній фон дозволить грамотно показати ваш товар (для кожної колекції або бренду візьміть різні варіанти), при цьому він не повинен відволікати;
  • Деталям. Детальна зйомка — запорука успіху. Кожен товар фотографувати мінімум з 4 сторін, близько робити знімки швів, застібок, гумок, мережива, візерунків, текстуру матеріалу.
  • Композиції. Фотографуйте товари окремо і разом з парео або туніками. Виставляйте вироби в комплектах — жінки це люблять.

Приклад презентації товару

2) Опис. Розкажіть детальніше для тих, хто ще не знає:
  • яка тканина, матеріали. Не перерахування назв, а саме пояснення, як вони відчуваються на тілі, яку функцію виконують;
  • чим ця модель унікальна і цікава;
  • опишіть докладно деталі з точки зору зручності і користі: шви (не тільки зовнішні, але і внутрішні), фурнітура, крій;
  • які переваги у цього товару, які вигоди отримає людина від використання;
  • напишіть про безпечність та екологічність в деталях;
  • з якими додатковими речами або аксесуарами можна поєднувати це виріб;
  • які є обмеження або особливості.

Інформацію про виробника, сертифікати якості, склад — можна винести в окремий блок чи таблицю.

Важливо! Розмір опису може бути на 500 символів, а може на 3000. Не ставте рамки! Головне, щоб все було по справі, а в кожному реченні користь.

3) Ціна і блок «Додати в корзину» і «Купити в один клік».

Зробіть кнопки помітними, різних кольорів. Вартість повинна бути актуальною, зрозумілою, з усіма податками (або знижками). Якщо товару немає в наявності, зробіть можливість повідомлення на електронну пошту.

4) Умови замовлення, оплата, доставка.

Не варто виносити на інші сторінки, покажіть всю необхідну інформацію клієнту в одному місці.

5) Розмірна таблиця.

Додайте на кожну сторінку товару, щоб покупцеві було легко зняти мірки і замовити потрібний товар. Вкажіть розміри за радянським, європейським і американським стандартам. Так йому простіше буде зробити вибір.

6) Рекомендовані й додаткові товари.

Завдяки продажу декількох товарів одній людині, ви легко збільшите середній чек. Пропонуйте купити відразу дві одиниці продукції, наприклад, якщо це труси. Разом з купальником покажіть ще пляжні сумки, парео і рушники. Завдяки таким підказкам і сам клієнт буде у виграші, і ви отримаєте додатковий прибуток.

Пропонуйте перейти за посиланням на сторінку бренду, щоб скласти комплект.Краще додати суміжні товари і додаткові картинками з цінами під презентацією товару.  А ще краще зробити і те, і інше.

 7) Відгуки.

Люди довіряють відгуками.  Не рекомендованим, а справжнім, які залишать ваші клієнти.  Якщо негативних відгуків більше – це нормально.  Коли людям все подобається, вони часто не пишуть про це в інтернеті, просто важливо відокремлювати емоції від раціональних речей.

 Важливо!  Стимулюйте клієнтів залишати відгуки!  Найбільш охоче вони зроблять це за бонуси або подарунки.

8) Підписка на email-розсилку.

Наприклад, деяки магазини дарують бонус 300 грн за реєстрацію (при купівлі товарів понад 1500 грн), а якщо повністю заповнити профіль і приєднатися до клубу, дадуть ще 150 грн. На день народження також обіцяють сюрпризи. За такі подарунки люди будуть готові залишити вам не тільки свою електронну пошту, але і номер телефону. Далі ви можете включити їх контакти в маркетингову воронку і перетворити в постійного покупця.

На першому етапі просять емейл, але потім треба буде і телефон внести в особистому кабінеті. Відразу є вибір ВІН і ВОНА, щоб приклади товарів і знижок відправляти персоналізовано.

Корисні поради з оптимізації сайту

Без SEO-фахівця не обійтися. Оптимізація потрібна. Зібрати семантику, зробити ТЗ для копірайтерів, прописати мета-теги, зайнятися перелінковкою, лінк-билдингом і ще багатьма іншими завданнями. Все це потрібно, щоб ваш сайт вийшов на першу сторінку пошукової системи Google і Яндекс за різними ключовими запитами.

Не забудьте про блог. Продаж нижньої білизни через інтернет буде відбуватися ефективніше з допомогою публікації регулярного контенту. Ваша основна аудиторія — жіноча. А читати розумні статті, поради та лайфхаки огляди вони будуть із задоволенням. Тільки не банальні статті «як вибрати трусики», а більш експертний, корисний і докладний контент. Такі тексти допоможуть просуванню і зростання комьюніті навколо ресурсу, а завдяки статтям з ключовими словами, ви зможете поліпшити позиції магазину в пошуку.

Особливості такого бізнесу

Щоб на самому початку вашої діяльності ризиків, непотрібних витрат і необдуманих вчинків було менше — складіть бізнес-план. В якому форматі ви його зробите — не важливо, якщо робите це для себе, а не інвесторів. Зазвичай документ містить такі пункти:

  1. Опис вашої компанії. Назва, дата реєстрації, юридична форма, цілі бізнесу.
  2. Товари. Що і як ви будете продавати, асортимент, характеристики, конкурентні переваги вашої продукції.
  3. Маркетинг-план. Аналіз ринку і конкурентів, стратегія досягнення намічених цілей по продажах, інструменти і методи, рекламні канали і бюджетів.
  4. Фінансовий план і капітал. Бюджети під закупівлі товарів, витрати на зарплати і рекламу. Детально прописується дохідна і видаткова частини на кілька місяців вперед, можна в таблиці.
  5. Організаційна структура. Який персонал потрібен, обов’язки, зарплата.

Це короткі замітки з бізнес-плану, знайти приклади повних документів можна в інтернеті.

Робота з постачальниками

Вибирайте постачальників з гарною якістю продукції. Якщо після прання шви розповзуться, пошиття буде кривим, а нитки стирчати в кожній моделі — у вас не буде клієнтів. Беріть зворотний зв’язок у кожної людини, налаштуйте автоматичні анкети або опитування задоволеності після покупки з відправкою на пошту.

Працювати можете з дропшипинг-постачальниками, виробниками, приватними майстрами, оптовими компаніями на регіональному ринку або робити закупівлі в інших країнах: Китай, Туреччина, Польща, Чехія, Росія. Створення тісних зв’язків з кількома постачальникам вбережуть вас від форс-мажорів, при цьому умови повернення браку та інші ризики також варто обговорити з кожним.

Де шукати:

  • пошукові системи. За запитами зі словами «білизна оптом» є десятки сайтів. Не поспішайте хапатися за перший. Створіть собі таблицю, занесіть туди інформацію по всім, попросіть оптові прайси та умови співпраці. Подивіться всі сторінки аж до 10 або 20-ій. Часто кращі ціни у тих постачальників, хто просуванням сайту не займається, тому що у них і так все добре;
  • конференції та виставки. Знайдіть в інтернеті дати, коли вони будуть, яке місто буде збирати всіх представників сфери. На таких заходах можна знайти постачальників, інвесторів, партнерів;
  • вийти на постачальника конкурента. Замовити товар, подивитися документи та гарантії, попросити сертифікати якості. У цих бланках іноді можна знайти назву, контакти виробника або оптової компанії;
  • знайти в пошуку Google або Яндекс регіональних виробників нижньої білизни;
  • подивитися газети і глянсові тематичні журнали. Там часто є оголошення оптовиків;
  • в онлайн-базі оптових представників в пошукових системах;
  • вивчити етикетки на товар в магазині. Там є потрібні вам контакти;
  • на ринках і базарах;
  • на сайтах оголошень за типом ОЛХ, Авіто.

Реклама і просування

Давайте розберемо методи просування на платні і умовно-безкоштовні.

Платні:

  1. Контекстна реклама Google Adwords, Яндекс Директ. Це спосіб N1, тому що відразу після встановлення реклами фахівцями, ви отримаєте перших клієнтів. Оплата буде здійснюватися за перехід з пошукової системи за різними ключовими словами на ваш сайт. Наприклад, «купити купальник на літо» або «чорні комплекти білизни великих розмірів».
  2. Це робота в довгу. Вам потрібен бюджету для оплати послуг спеціаліста і текстів, які будуть писати копірайтери. При цьому первісні витрати почнуть окупатися через кілька місяців, коли вас почнуть знаходити в пошуку на першій сторінці за різними словами і запитам абсолютно безкоштовно, без вкладень у рекламу.
  3. Таргетована реклама в соціальних мережах і ретаргетінг. Вконтакте, Однокласники, Facebook, Instagram.  Якщо створити бізнес-сторінку на цих ресурсах, вийде налаштувати рекламу і запустити її на ту цільову аудиторію, яку ви захочете: стать, вік, інтереси, посади, регіон і вибрати десятки інших параметрів.

Умовно-безкоштовні:

  1. Блогери в Інстаграм і Youtube. Якщо знайти канали з жіночої цільовою аудиторією, то з власником профілю або каналу можна домовитися, щоб зробити йому подарунок, а він за це огляд і рекламу.  Не всі блогери працюють за такою схемою і багато хто вимагає оплату, включайте парламентера і домовляйтеся на вигідних для себе умовах.
  2. Дошки оголошень. На кожному ресурсі свої правила, при цьому часто є можливість викласти оголошення безкоштовно.  А щоб просунути їх в топ, тоді вже платити за рекламу.

Так як ця ніша високо конкурентна, важливо якомога швидше вийти на ринок.  Якщо розробляти все з нуля, робити індивідуальний дизайн, допилювати всі бажані фішки – втратите дорогоцінний час, якого у вас немає.

Для того щоб запуститися швидко, можна використовувати готові рішення: взяти шаблон магазину плюс правильний движок – CMS (систему управління контентом), щоб відразу керувати великою кількістю товарів.  Міняти інформацію і ціни, робити імпорт і експорт даних – все зможете робити в пару кліків.

Якщо ж час не тисне і вийшли Ви на ринок надовго займіться розробкою інтернет-магазину Івано-Франківськ з нуля самостійно. Ваш магазин, ваш сайт, ваші правила.