Ми розуміємо, що розробка інтернет-магазину біжутерії Чернівці — справа не з простих, враховуючи необхідність спочатку вкладати гроші тільки в технічні питання, оплачуючи послуги програмістів, дизайнерів, копірайтерів, контент-менеджерів і т. ін. Але погодьтеся, гра варта свічок, адже таке рішення дозволить залучити набагато більше аудиторії, навіть якщо б ви мали відмінний офіс в центрі міста. Тільки якщо ваш бізнес представлений в інтернеті, ви можете надалі розраховувати на високі доходи.

За роки існування компанії «alexsmokinof.lviv.ua»  нами було створено безліч інтернет-магазинів, у тому числі біжутерії, тому ми знаємо, які моменти є ключовими для відвідувача. У даній статті ми спробуємо розкрити секрети, які допоможуть не тільки з мінімальними витратами відкрити інтернет-магазин, але також і в самі стислі терміни зробити так, щоб він почав приносити перші прибутки.

Плюси і мінуси створення інтернет-магазину біжутерії

Біжутерія — популярні вироби, які користуються попитом не тільки у жінок, але також і відносяться до важливого атрибуту сучасної субкультури. Ексклюзивні «фішки» і прикраси, здатні підкреслити стиль молоді. Ще одна важлива особливість бізнесу — підвищення попиту через те, що в останні роки відзначається деяке зниження рівня доходу громадян. Як наслідок, частіше наші співвітчизники йдуть за покупками в магазин біжутерії, ніж в ювелірний.

Наприклад, у 2018 році більше 80% всіх прикрас, які реалізовані на території України, були виготовлені із срібла. Це пояснюється тим, що метал більш дешевий, якщо порівнювати його з золотом або платиною. Самими популярними прикрасами були недорогі кільця, а не кулони і браслети.

У той же час, 2019 рік ознаменував підвищення вартості прикрас зі срібла з огляду на те, що збільшилася кількість пробіровання та клеймування виробів з дорогоцінних металів. Така тенденція призводить до того, що ринок біжутерії за різними оцінками зростає на 30-40% в рік. Виходячи з цього, існує більш ніж достатньо економічних приводів відкрити інтернет-магазин прикрас.

Якщо говорити про практичну вигоду, то зокрема варто відзначити такі переваги відкриття:

  • Автоматизація процесу продажу.
  • Надання більш повного звіту клієнту про наявність продукції.
  • Більш просте відстеження наявності товарів.
  • Підвищення лояльності покупців завдяки маркетинговим ходам.
  • Можливість системно управляти всім бізнесом.

У той же час, перед відкриттям варто ознайомитися з усіма плюсами і мінусами даного рішення. В першу чергу до позитивів слід віднести мінімальні витрати, і зокрема стартового капіталу. В середньому, щоб запустити бізнес з продажу біжутерії, необхідно 150-250 доларів.

Також біжутерія — малогабаритний товар, для зберігання якого не знадобиться багато місця. Така особливість дозволить заощадити на оренді складу. Крім того, доставка прикрас не буде дорогою.

Якщо ж говорити про недоліки відкриття інтернет-магазину біжутерії Чернівці, то головним буде велика конкуренція, яка існує через величезний попит на продукцію. При цьому, купити подібні прикраси можна не тільки за допомогою інтернету, але навіть в звичайному торговому центрі, стаціонарному магазині прикрас або просто на вулиці. Але боятися конкуренції теж не варто, тому що при грамотному підході можна організувати всі бізнеспроцеси на свою користь, досягаючи високих результатів. Саме про таких секрети і піде мова далі.

Що зробити перед створенням інтернет-магазину прикрас

Як і перед початком відкриття будь-якої власної справи, перед тим як запускати свій інтернет-проект з продажу біжутерії, підприємцю потрібно провести деякі підготовчі роботи. В даному випадку мова йде про такі моменти:

  • Проаналізувати ринок. Якщо говорити про ринок в країні, то ця статистика може бути доступна у вигляді графіків, які розміщуються на багатьох сайтах. Але оскільки доставка може здійснюватися не тільки за допомогою поштових служб, але і власними силами, необхідно провести аналіз компаній-конкурентів у вашому регіоні.
  • Визначитися з асортиментом. Популярністю біжутерія користується як у жінок, так і дівчат, тому в списку доступних товарів обов’язково повинні бути такі прикраси як кольє, кулони, намиста, сережки (у різному стилістичному виконанні), браслети, кільця, рукавички, шарфи, шапки, брошки, окуляри, декоративні гумки і шпильки для волосся.
  • Вибрати надійного постачальника. Цей пункт дуже важливий, оскільки від впевненості у ньому буде залежати і стабільність роботи інтернет-магазину. Як правило, існує кілька варіантів: створення біжутерії самостійно, залучення до роботи фрілансерів у сфері хенд-мейду, покупка готових прикрас на інших ринках.
  • Познайомиться зі своєю цільовою аудиторією. «Клієнта потрібно знати в обличчя» — так можна інтерпретувати одне з головних правил роботи в інтернеті. Щоб надавати послуги з максимальною конверсією, необхідно дізнатися якомога більше про вашого покупця: стать, вік, уподобання. Наприклад, біжутерія може бути популярна серед дівчат певного віку, або шанувальниць одного із трендів у світі моди. Щоб скласти портрет покупця, треба орієнтуватися на такі показники:
  • стать:
  • вік;
  • дохід;
  • інтереси.

Слідуючи цій схемі, можна, наприклад, отримати такий результат — жінка 35-40 років із середнім доходом і інтересами в галузі хенд-мейду та прикрас.

  • Оформіть індивідуальне підприємництво. Як би не хотілося заощадити на цьому пункті, робити цього вкрай не рекомендується, оскільки штрафи за незаконну підприємницьку діяльність набагато вище очікуваної економії. Тим більше, що в середньому, щоб зареєструватися в державних органах буде достатньо всього лише виділити пару днів.

Створення сайту з продажу прикрас

Якщо всі вищевказані пункти виконані, можна приступати до безпосереднього процесу створення сайту. На цьому етапі вибір буде знаходитися між кількома популярними варіантами створення веб-ресурсу:

  • CMS. Зважаючи на велику кількість доступних движків для сайтів, можна зупинитися на тому, який найбільше підходить під вимоги вашого інтернет-магазину. У цьому ключі примітною є OpenCart.
  • Сайт на агрегаторі. Великою популярністю користуються агрегатори сайтів або веб-конструктори, такі як Wix, Site123 та ін. Простота роботи з ними підвищує попит на такий вид послуг. Втім, якщо порівнювати можливості сайту на агрегаторі і на CMS, то останній варіант має набагато більше можливостей, зокрема: редагування контенту, інтеграція з SEO-інструментами, можливість підв’язати до сайту всю бухгалтерію і т. ін.
  • Індивідуальний дизайн. Найдорожчий спосіб створення сайту, але в той же час він і найбільш авторитетний, так як в мережі ви не знайдете більше схожих сайтів на ваш. Популярну платформу OpenCart є можливість використовувати свій ексклюзивний дизайн, тим самим підвищивши впізнаваність сайту, інтернет-магазин на OpenCart  це одне з найкращих рішень для бізнесу.
  • Готовий шаблон. Якщо ви створюєте сайт на популярному движку, то, як правило, в інтернеті можна знайти велику кількість готових шаблонів, які застосовні до інтернет-магазину.

Ось ключові параметри, на які варто звернути увагу при виборі CMS:

  • Зручність вивантаження каталогу товарів.
  • Наявність готових шаблонів дизайну.
  • Оформлення замовлення і проведення оплати.
  • Можливості для пошукової оптимізації.
  • Інтеграція з системами аналітики.

Яким має бути функціонал сайту

Від того, наскільки якісно будуть реалізовані самі ключові функції інтернет-магазину прикрас в платформі залежить і ефективність бізнесу. Звичайно, однозначної відповіді на це питання немає, оскільки його можна знайти тільки в тому випадку, якщо ви вже знаєте свою аудиторію, але все ж є певний список, який буде універсальним.

  • Пошук товару. Чи не найголовніший інструмент, який повинен бути присутнім на сайті. Для швидкого замовлення необхідно надати відвідувачеві можливість максимально просто знайти те, що він шукає. Для цього необхідна наявність таких функціоналів: рядок пошуку, сортування й фільтр.
  • Зручна корзина. Саме на етапі формування замовлення велика кількість потенційних клієнтів залишає інтернет-магазин, тому необхідно зробити цю сторінку лаконічною і без зайвих полів, обов’язкових для заповнення.
  • Оповіщення про замовленняі. Інструмент необхідний, щоб відвідувач сайту був упевнений в тому, що його замовлення прийняте і знаходиться в обробці.
  • Адаптивний шаблон. Оскільки з року в рік зростає кількість користувачів мобільних пристроїв, то не дивно, що замовлення часто здійснюють саме з них. Тільки наявність зручної мобільної версії сайту дозволить підвищити конверсію відвідувачів, які хочуть зробити покупку.
  • Наявність фільтрів. Як і говорилося вище, завдяки такому інструменту клієнт може знайти у великому асортименті той товар, який він шукає. Це скорочує витрати часу на пошук і швидше призводить до оформлення замовлення.
  • Різні СЕО-інструменти. Щоб вивести сайт в топ пошукової видачі, необхідно мати під рукою всі необхідні можливості, такі як автоматичне формування унікальних URL, мета-тегів Title, Description і Keywords.

Оформлення карток товару

У різних гайдах по створенню картки товару описуються безліч важливих елементів цієї сторінки вашого інтернет-магазину, їх грамотне розташування, необхідність a/B тестування, важливість якості картинок і т. ін. От тільки ніде не знайти чіткого формулювання того, що саме повинно в обов’язковому порядку бути присутнім у картці.

Для початку варто дати визначення, що ж собою являє картка товару. Найбільш простим буде тлумачення, відповідно до якого карткою називають детальний опис товару з наявністю функціональних елементів (кнопки «Купити» або «Додати в корзину»).

Правильно складена сторінка повинна виконувати кілька функцій:

  • Фокусувати увагу відвідувача сайту.
  • Залучати до купівлі.
  • Підтверджувати мотивацію потенційного покупця.
  • Викликати впевненість у виправданості вибору.
  • Робити бажану дію максимально простою.

Відомий маркетолог Брайан Айзенберг стверджує, що головне питання, яке задає собі гість сайту, який планує зробити покупку: «У чому полягає вигода особисто для мене?».

Виходячи з цього, при оформленні картки товару потрібно слідувати декільком правилам:

Правильна послідовність. Згідно з дослідженнями Якоба Нільсена користувач не шукає на сторінці конкретну інформацію, а просто досліджує сторінку і погляд його рухається по траєкторії, що нагадує букву «F». Знаючи це, варто розташувати контент за правилом «eye tracking».

Підтвердження необхідності в покупці. Щоб допомогти клієнтові зробити вибір варто розмістити максимум корисної інформації: картинки, відео, гарантії, відгуки і т. ін.

Хлібні крихти. Опція, яка дозволить клієнтові швидко повернутися на кілька кроків назад, а також зрозуміти, де саме він знаходиться на сайті.

Назва продукції. Згідно технології eye tracking» користувач починає переглядати сторінку з верхнього лівого кута, тому саме це місце буде найбільш підходящим для розташування назви.

Якісна картинка. «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути» — ця приказка має бути взята на озброєння при створенні картки товару. Використовуйте зображення з високою роздільною здатністю, так ви викличете більше довіри. Ефективним ходом буде додати ще варіанти зображень, де ви покажете кінцевий продукт, в даному випадку, прикраса на людину, адже так потенційний клієнт зможе оцінити те, як товар виглядатиме на ньому.

Корисні поради з оптимізації сайту

Оптимізація сайту — етап, який включає в себе безліч факторів, але ключовим є створення якісного контента. Зовсім не випадково у американців навіть є такий вираз “content is the king”, що українською звучить як “контент – це король”. Насправді, наповнення сайту корисним і головне якісним контентом здатне в рази збільшити релевантний трафік. Для цього краще скористатися послугами досвідченого копірайтера, який до того ж повинен чудово знати тонкощі бізнесу. Ідеально буде знайти автора статей, в резюме якого відображається досвід роботи з тематикою біжутерії.

Не варто недооцінювати і користь популярних соціальних мереж. Це чудовий спосіб залучити відвідувачів на сайт.

Тут є один секрет оновлення потрібно робити постійно. Тільки коли фоловери будуть з дня на день бачити у своїй стрічці новин ваші пости, можна буде розраховувати на їх активність.

Звичайно, не обійтися і без SEO. З цим інструментом потрібно бути гранично акуратним, оскільки якщо закупити велику кількість низькопробних лінків, то молодий сайт може запросто потрапити під фільтри пошукових систем. Найбільш безпечним є просування по ключовим словам і метатегам. Щоб цей процес був систематизованим, рекомендується розробити план дій ще на етапі складання семантичного ядра.

Як правило, привернути користувача на сайт не так складно, як його там утримати. У чому кількість корисного часу, проведеного гостем на сайті, залежить від юзабіліті. Щоб підвищити цей показник рекомендуємо приділити належний час дизайну, а також скоротити швидкість завантаження сторінок.

Виправданим буде і створення блогу, в якому можна розміщувати корисну інформацію про біжутерію, а також методом перелінковки підвищувати відвідуваність певних сторінок сайту. Те ж саме стосується і такого ефективного інструменту як акції та новини компанії. Завжди акційна ціна викликає у відвідувача особливу зацікавленість, тому доцільно використовувати для залучення уваги кольорові маркери і значки. В розділі новин можна інформувати відвідувачів про новинки в діяльності компанії, так і, наприклад, про розширення асортименту виробників.

Що робити після відкриття інтернет-магазину

Якщо на питання як розробити свій інтернет-магазин біжутерії Чернівці ви отримали відповіді, то вкрай важливо зрозуміти, що далі варто вирішити ще декілька важливих моментів, а саме його просування. З моменту, як тільки сайт стане доступним в пошуку, починається копітка робота над його виведенням в топ пошукової видачі, щоб біжутерію знаходило більша кількість людей. На цьому етапі слід використовувати всі можливі способи, починаючи з SEO і закінчуючи рекламою. Якщо говорити про останню, то на даний момент існує кілька найбільш дієвих видів рекламних кампаній:

  • контекстна;
  • реклама в соцмережах.

Контекстна реклама має на увазі під собою текстові оголошення, які будуть показуватися користувачам, якщо ці запити були додані в рекламну кампанію. Існує два види контекстної реклами:

  1. Пошукова. Оголошення показується в результатах пошуку найбільших пошукових систем (Google, Яндекс, Рамблер) або ж безпосередньо з сайту (вертикальний пошук). Останній варіант ідеально підходить для спеціалізованих сайтів, де доводиться шукати товар в різних категоріях.
  2. Тематична. Оголошення відображається на сторінках сайтів, що входять в партнерську мережу рекламних систем. У такому випадку інформація буде показуватися як додаткова, навіть якщо користувач не вводив ключовий запит.

При замовленні контекстної реклами ви платите, по суті, за діяння, яке максимально наближене до покупки, тому що найбільш популярним видом є CPC (Cost Per Click) — оплата за перехід по розміщеним оголошення. Таким чином, оплата відбувається за потенційного покупця, а не просто за показ оголошення. Також з переваг можна назвати і аукціонний спосіб ціноутворення, який має на увазі під собою те, що рекламодавець самостійно визначає ціну за клік. У результаті користувачу спочатку будуть показуватися найдорожчі оголошення. Важливий момент — можливість таргетингу. Тобто можна максимально точно вказати цільову аудиторію, якій буде показана реклама.

Головний плюс такого виду просування — швидка віддача вкладених грошей. На відміну від пошукової оптимізації, тут ви зможете побачити результат відразу — дзвінки, замовлення, листи на електронну пошту. Правда, щоб це спрацювало, необхідний професійний підхід до налаштування контекстної реклами. Якщо ж говорити про рекламу в соцмережах, то це порівняно новий спосіб просування, який на сьогоднішній день, проте, дуже ефективний.  В першу чергу привертає в такому способі просування можливість сегментувати цільову аудиторію (стать, вік, професія, місце проживання і т.ін.).  Завдяки цьому рекламний бюджет використовується більш раціонально.  Крім того, досить привабливо виглядає і ціна таких послуг.  З недоліків можна назвати складність вибору відповідного майданчика, а також визначення її авторитетності, оскільки досить часто кількість фоловерів не є показником їх активності через наявність спеціальних способів накрутки їх кількості.