Black-list (чорний список)

Black-list  (чорний список)Blacklist  (блеклист, чорний список) – це список сайтів, які пропонують неякісні зовнішні посилання. Купівля посилань на цих сайтах (сайтах-донорах) негативно впливає на позиції ресурсу в пошукових ведучих і істотно ускладнює подальше просування сайту.

Чорні списки дуже допомагають оптимізаторам, які не мають можливості перевірити якість сайтів-донорів в ручному режимі і здійснюють купівлю великої кількості посилань в автоматичному режимі за допомогою посилальних бірж.

Причини занесення сайтів в чорний список

  • Вік. До чорного списку вносяться всі молоді сайти, які не мають власної маси посилань, в першу чергу – ті ресурси, які призначені для продажу посилань. Для того, щоб визначити надійність кожного конкретного сайту, потрібен певний час спостереження за його просуванням: якщо його позиції залишаються стійкими, він має всі шанси уникнути занесення в чорний список. Не застраховані від чорного списку і цілком «дорослі» сайти, які довгий час не потрапляють в ТОП-15 пошукової видачі. Низькі позиції можуть говорити про те, що сайт потрапляв під фільтри пошукових систем або він просто нецікавий користувачам.
  • Якість. Якість ресурсу залежить від співвідношення кількості проіндексованих сторінок до загального їх числа. Чим менше їх проіндексовано, тим більша частка ймовірності того, що ресурс у чомусь порушує вимоги пошукових систем. Ще одна характеристика, за якою Black-list  (чорний список)оцінюється якість сайту – максимальна кількість зовнішніх посилань на одній сторінці. Якщо їх більше 10, сайт автоматично потрапляє в чорний-лист.
  • Рівень доменного імені. До чорного списку автоматично потрапляють сайти з доменним ім’ям другого і третього рівня, які практично не мають маси посилань. Винятком є популярні у користувачів блоги.
  • Санкції пошукових систем. До чорного списку потрапляють сайти, що знаходяться під фільтрами пошукових систем, які складають свої власні чорні списки, заносячи в них неякісні ресурси і одночасно поміщаючи їх під фільтри. Для того, щоб не помилитися при купівлі посилань, веб-майстру досить подивитися, які сайти знаходяться під фільтрами пошукових систем і виключити їх з числа потенційних продавців.

Як правило, посилальні біржі пропонують власні фільтри з гнучкими настройками, використовуючи які можна захистити себе від покупки посилань з підозрілих майданчиків. Єдиного чорного списку не існує – будь-який з них складається самостійно кожним користувачем-оптимізатором.