Як правильно скласти семантичне ядро для оптимізації сайту

Для просування сайту в інтернеті знадобиться семантичне ядро, яке відповідає тематиці ресурсу. Складається список ключових запитів, під який оптимізується контент. До уваги береться конкурентність ключових слів та їх частотність. Розглянемо нюанси, щоб скласти ключовик правильно.

Статистика запитів користувачів пошуковика Яндекс

Інструменти Яндекса часто використовуються сеошниками і оптимізаторами для підбору ключових фраз. Безкоштовний сервіс Wordstat показує статистику будь-якого потрібного слова із зазначенням частоти показів. В залежності від тематики ресурсу можна підібрати, як середньочастотні, так і високочастотні ключові слова.

Насамперед визначте регіон, за яким потрібна статистика запитів. Яка користь від запиту, який неймовірно популярний в столиці, але зовсім не затребуваний в області. Знайдіть кнопку «Все регіони» і відмітьте регіони, на які розрахований сайт.

Підтвердіть свій вибір, натиснувши кнопку «Вибрати». Приступайте до збору статистики, просто введіть слова або словосполучення, що цікавлять Вас. Яндекс видасть не тільки безпосередньо пов’язані запити, але і схожі по даній темі – синоніми до слів та інші користувальницькі варіанти.  Наприклад, візьмемо запит «купити парасольку», Wordstat покаже статистику з точним використанням слів (купити парасольку, купити парасольку недорого, купити жіночу парасольку тощо), так і запити споріднені за тематикою (магазин парасольок, парасольки оптом, дитяча парасолька тощо).

Всі ключі підбираються із зазначенням частоти запитів за зменшенням: від більшого до меншого. Зверніть увагу на свій запит і цифру, прописану поруч. Вона вказує на загальну частотність використання слів «купити парасольку» у запитах користувачів. Всі подібні запити, навіть розбиті іншими словами (купити парасольку для чоловіків або купити дитячу парасольку) Wordstat збере в одну статистику.

Щоб отримати статистику, за словами в їх первісному вигляді, використовуйте знак оклику перед кожним словом окремо. Варто враховувати, що така техніка вплине на кількість запитів. Наприклад, у першому випадку «купити парасольку» – це 98 132 запити, а у другому «!купити !парасолька» – це 81 897 показів в місяць.

Беріть в лапки ключовий запит, якщо необхідно дізнатися частотність запитів прямого входження. Результат буде максимально наближений до реальної картини того, що відбувається. У першій таблиці буде показано частотність за прямим входження, а в другій схожі запити з використанням словоформ.

Максимально точний результат буде, якщо застосувати відразу і лапки і знак оклику: «!купити !парасолька».

Про що говорить статистика в правій таблиці

Ви впевнені у своєму виборі запитів, але Вордстат видає відразу дві таблиці статистики. У правому показані різні словоформи ключового запиту. Ці слова були введені користувачами разом з Вашими запитами.

Для хорошої оптимізації сайту доречно використовувати ключі з двох таблиць. Наприклад, у лівій колонці взяти «купити парасольку недорого», а з правої колонки буде резонно взяти «магазин парасольок». У тандемі два ключових запити відмінно спрацюють для максимального просування ресурсу.

Історія користувальницьких пошукових запитів

Скористайтесь ще одним корисним інструментом Вордстата – «Історія запитів». Існує сезонний попит на певні групи товару. Наприклад, зимові чоботи або босоніжки, популярні в різну пору року. А ось такі товари, як гаманець або сумка не особливо прив’язані до сезону, але у свята попит на них різко збільшується.

Сезонність важливо враховувати при складанні семантичного ядра сайту, щоб використовувати кращі ключі для оптимізації ресурсу.

Існує два варіанти підбору ключів:

  • Самостійно скласти ключовик з допомогою безкоштовних програм або популярних сервісів;
  • Звернутися за допомогою до професіоналів.

Складання списку ключових запитів займе чимало часу, проте всі старання не залишаться непоміченими для пошукових систем. Від того наскільки грамотно буде складено семантичне ядро залежить ефективність оптимізації. В інтернеті представлено безліч програм в допомогу сеошникам. Вони покликані полегшити процес підбору правильних запитів, автоматизована велика частина роботи. Досвідчені SEO-оптимізатори активно використовують такі сервіси для максимальної оптимізації.

У будь-якому випадку одним семантичним ядром сайт не оптімізуєш, це лише початковий рівень і далеко не найскладніший.