Інтернет-реклама

Інтернет-реклама – це просування товарів і послуг в мережі Інтернет. Цей термін має на увазі всі види реклами в Інтернеті, які використовуються в даний час і дозволяють добитися добрих результатів.

Переваги інтернет-реклами:Інтернет-реклама

  • Точкова дія. Дозволяє донести потрібну інформацію до конкретного користувача відповідно до його потреб та інтересів.
  • Можливість оперативно коригувати бюджет і доступна вартість. Якщо рекламодавець сам замовляє просування сайту за допомогою онлайн-реклами, найчастіше він може самостійно встановлювати вартість тих чи інших дій.
  • Можливість оперативного аналізу та внесення змін на будь-якому етапі. Якщо рекламна компанія не дає бажаних результатів, в будь-який момент можна змінити її концепцію, збільшити бюджет або виконати інші дії.
  • Висока швидкість і ефективність. Отримати перші результати можна вже в день запуску рекламної кампанії.
  • Інтерактивність. Користувач може напряму зв’язатися з рекламодавцем через оголошення, йому не потрібно запам’ятовувати, що саме його зацікавило, не потрібно дзвонити або шукати інші способи зв’язку.

Види реклами в інтернеті

  • Медійна реклама – рекламні банери, які розміщуються на сайтах.
  • Реклама в пошукових системах – розміщення контекстної реклами в Яндекс Директ, Google Adwords. Це рекламні матеріали, що розміщуються на сторінці видачі пошукової системи і контекстних майданчиках. Це текстові повідомлення, які демонструються користувачеві в разі збігу його запиту тематиці рекламної кампанії.
  • Вірусна реклама – рекламні матеріали, які розповсюджуються цільовою аудиторією за принципом «сарафанного радіо». Це можливо завдяки їх цікавому змісту. Найчастіше це зображення, flash і відеоролики, поширювані в блогах і соціальних мережах.
  • Геоконтекстная реклама – реклама на картах, яка демонструється при пошуку певних об’єктів.
  • Реклама в онлайн-іграх – рекламна інформація, яка демонструється в ігровому полі і забезпечує прямий контакт користувача з рекламодавцем.
  • s384Рекламна розсилка – автоматична розсилка рекламної інформації, яка здійснюється за зібраними або купленим адресами. Вона може бути санкціонованою, наприклад, для колишніх клієнтів або передплатників, а може бути несанкціонованою (спам) – за незаконно отриманими адресами випадкових користувачів. Індивідуальні рекламні листи вважаються хорошим засобом просування товарів і послуг, а ось спам є незаконним.
  • Реклама в соціальних мережах – ведення груп і акаунтів в соцмережах, розміщення таргетированної реклами.
  • Пошукове просування – просування вашого сайту в органічній видачі пошукових систем.