Інструменти для просування вашого бізнесу в Facebook

Маркетинг в соціальних медіа (далі SMM) стає все більш необхідним для просування малого бізнесу. Відповідно до недавнього дослідження, 55% компаній, що відносяться до малого бізнесу, ведуть свій блог. З 462 опитаних компаній 43% приділяють соціальним медіа як мінімум 6 годин на тиждень, і у 90% з них є сторінка на Facebook. Значне число, чи не так?

Інструменти для просування вашого бізнесу в FacebookНе дивно, що Facebook займає лідируючу позицію в цьому секторі соціального маркетингу. Показове зростання малого бізнесу підштовхує їх до створення нових інструментів, які можуть допомогти компаніям збільшити охоплення аудиторії і привернути більше потенційних клієнтів.

Якщо ви дивитеся на SMM як на невід’ємну частину ведення бізнесу, вам потрібно бути в курсі всіх маркетингових новинок, що випускаються Facebook. Почати можна з вивчення списку недавно запущених додатків, які ви могли б використовувати.

Додаток Facebook Pages Manager

Хочете почати працювати через Facebook? Робити це з телефону або іншого девайса буде досить проблематично. Стандартний додаток Facebook відмінно справляється з веденням персональних сторінок, але якщо ви хочете ефективно керувати брендовою  сторінкою, вам потрібно Інструменти для просування вашого бізнесу в Facebookвикористовувати зовсім інший підхід. Для цього Facebook випустили в минулому році спеціальний додаток Менеджер Сторінок Facebook для iOS і для Android. Менеджер Сторінок – це оптимальний інструмент для ведення сторінки на Facebook і відстеження дій ваших передплатників. Робота над багатьма завданнями одночасно часом може вийти з під контролю, тим більше якщо ви займаєтеся бізнесом самі; можливість же вирішити частину питань через додаток в телефоні дасть вам набагато більше свободи. Ось кілька функцій, які може виконувати Менеджер Сторінок:

  • Опублікувати нові пости і фотографії;
  • Відповідати на коментарі передплатників;
  • Отримувати повідомлення про недавню активності на вашій сторінці;
  • Переглядати статистику популярності сторінки.

Збільшить охоплення за рахунок публікацій, що просуваються

m3Facebook почав пропонувати послугу публікацій, що просуваються, в травні 2012 року, надаючи брендам і компаніям можливість збільшити охоплення аудиторії через просування постів. Обнародувані публікації з’являються на сторінках ваших передплатників після натискання кнопки «Подобається», а також в новинній стрічці їхніх друзів, що дає можливість збільшити число потенційних передплатників. Маркетингові інструменти Facebook поширюються на всі пости, опубліковані після 21 червня 2012 року, так що ви можете вибрати найбільш перспективний, з вашої точки зору, пост і використовувати його для розширення можливостей вашої сторінки.

Як працюють публікації, що просуваються:

Виберіть пост і натисніть «Посилити публікацію» (Promote Post). Ви побачите перелік цін за просування публікації в залежності від розміру охоплення аудиторії.

Ваш пост відобразиться в новинній стрічці обраних передплатників як «публікація, що просувається».

Далі ви можете відстежувати результативність ваших постів. Facebook дає інформацію про кількість ваших передплатників і їхніх друзів, що переглянули вашу публікацію і розповіли про неї.

Соціальний пошук

m4Соціальний пошук (англ. – Graph Search) це новий інструмент, нещодавно створений Facebook і який поки що знаходиться на стадії тестування для неангломовних користувачів. Даний інструмент дозволяє знаходити в Facebook пости, пов’язані з чотирма темами: люди, місця, фотографії та інтереси. Соціальний пошук збирає інформацію зі сторінок друзів і інших користувачів Facebook. Користуватися ним так само просто, як і будь-яким іншим пошукачем, але результати його видачі засновані на інтересах користувачів. Наприклад, якщо ви летите в Нью-Йорк, ви можете задати в пошуку наступний запит: «Ресторани Нью-Йорка, страви від шеф-кухаря, які подобаються моїм друзям». Соціальний пошук може бути запущений для російськомовних користувачів вже восени, вважають аналітики, але багато хто вже пророкують його приголомшливий успіх серед маркетологів. У власників брендових сторінок з’явиться можливість по-новому подивитися на своїх передплатників і ще точніше відбирати цільову аудиторію. Якщо вам відомо, що багато ваших передплатників люблять якусь групу або телепередачу, вам буде набагато легше надати їм контент, здатний привернути їхню увагу і викликати дискусію на вашій сторінці.

Розробка сайтів Львів – 0632381495