Яндекс.Вордстат

Яндекс.Вордстат – це сервіс пошукової системи Яндекс, що дозволяє аналізувати частоту використання тих чи інших ключових слів і додаткових запитів,  які вводили користувачі для пошуку потрібної їм інформації.

Використання

Яндекс.ВордстатДані, отримані з цього сервісу, використовуються веб-майстрами і оптимізаторами, вони незамінні при складанні семантичного ядра і написанні оптимізованих текстів. Надалі за цими ж ключовими словами і фразами здійснюється пошукове просування web сайтів.
Сервіс надає можливість отримати інформацію відразу по декількох схожим запитам, найбільш часто використовуваних користувачами мережі для пошуку інформації, аналогічної тій, яка є на сайті, що просувається. При цьому можна вибрати регіон, актуальний для ефективного просування.

Зробити це можна за відповідним посиланням. Крім цього, Яндекс.Вордстат дозволяє виконувати аналіз популярності пошукових запитів за регіональною ознакою і в будь-який час знімати статистичні дані з історії запитів.

Оператори

Без Яндекс.Вордстат неможливе  пошукове просування сайтів по низькочастотним запитам. В цьому випадку оптимізатор змушений підбирати найбільш підходящі пошукові фрази і точно визначати їх частотність.

Для цього при роботі з сервісом використовуються спеціальні оператори у вигляді символів, які додаються до пошукових запитів. Найбільш затребуваними є лапки і знак оклику.

Яндекс.ВордстатВся справа в тому, що за замовчуванням сервіс показує тільки загальний показник частотності введеної фрази – він враховує сукупність всіх фраз, до складу яких входить аналізоване слово або словосполучення. Для отримання інформації про частотності по конкретному слову (наприклад, слова «комп’ютер») в рядку сервісу перед ним ставиться знак оклику ( «! Комп’ютер»).

В результаті стають доступні дані про те, скільки разів це слово використовувалося за останній місяць.

Для більш ефективної роботи з цим сервісом розроблено безліч спеціальних програм, призначених для автоматизації аналізу пошукових запитів і складання семантичного ядра.