Якщо ви задумалися про те, щоб відкрити свій інтернет-магазин одягу в Україні, тоді ця стаття буде вам корисна. Ми чітко розуміємо, що ця ніша дуже популярна і це підтверджують цифри. За даними Prom.ua та Bigl.ua за перше півріччя 2018 року було продано в Україні – 2.1 млн одиниць на їх майданчиках. Але не варто забувати, що якщо ніша дуже затребувана в країні, то це впливає на конкуренцію. А щоб знизити ризики і потрібно попередньо вивчити нішу.
План
- З чого почати, щоб відкрити інтернет-магазин.
- Як зробити успішний інтернет-магазин одягу.
- Як відкрити інтернет-магазин одягу та які є види (чоловічий, жіночий, дитячий).
- Скільки коштує створити інтернет-магазин одягу.
- Розкрутка інтернет-магазину одягу.
З чого почати, щоб відкрити інтернет-магазин одягу
- Вивчити нішу.
- Пошук постачальників товарів.
- Регіон просування.
- Бюджет.
- Вигідно чи ні.
1.Вивчення ніші. Перед написанням статті ми вивчили тему. І прийшли до висновку, що найбільш популярними сайтами в цьому напрямку: prom.ua, rozetka.com.ua, lamoda.ua, kasta.ua, leboutique.com.
У 2015 році lamoda.ua, kasta.ua, leboutique.com тримали 53% ринку. У 2018 році в цю гонку активно увійшли prom.ua і rozetka.com.ua. А це означає, що маркетплейси набирають популярність.
- Пошук постачальників товарів. Найоптимальніший варіант – знайти виробників одягу. Молодим виробникам потрібно «підніматися», а значить вони готові пропонувати хороші умови, якщо ви будете робити для них хороший оборот. Але не забувайте перевіряти якість! Бо якщо якість буде низька, то це позначиться на повторних продажах. А це один з ключових каналів продажів.
- Регіон просування. Ваш інтернет-магазин буде в основному працювати за певним містом (Київ, Харків, Одеса, Дніпро або Львів) та / або ви готові здійснювати доставку по всій Україні. При опитуваннях продовжує з року в роки «тиснути» пункт про те, чому ви не купуєте одяг в інтернеті. А відповідь банальна – немає можливості приміряти перед покупкою! Тому на старті, рекомендуємо перед відкриттям інтернет-магазину вирішити в якому великому місті ви відкриєте офіс (склад).
- Бюджет. Щоб відповісти на це питання, вам буде потрібно вирішити, що саме будете продавати. Так як до одягу можна віднести: сукні (сарафани), пальто, спідниці, джинси, блузки, кардигани, куртки і тд. Ви будете все відразу викуповувати у виробника або працювати з ними по системі Дропшиппінг. А повірте на початковому етапі витрат буде достатньо: створити сайт, наповнити, займатися просуванням.
- Вигідно чи ні. Ви порахували, що середній чек в ніші 800 грн, конверсія 2% і у конкурентів трафік в місяць 30000-70000 чол. А яка ж націнка?
Припустимо при відвідуваності 30000 чол в місяць у вас замовлять 600 чол на суму 480000 грн. Якщо середня націнка 30% – 111000 грн. Тепер ви розумієте, що потрібно знати конверсію, середній чек, щоб можна було прогнозувати!
Як зробити успішний інтернет-магазин одягу або чому потрібно аналізувати конкурентів
Для прикладу вибрав – modnicy.ua. Доменне ім’я було зареєстровано – 14 лютий 2017 року. Перед тим як вносити нішу, звертайте увагу на молоді проекти.
Вам дозволить зрозуміти за який період їм вдалося піднятися. І міняв доменне ім’я інтернет-магазин одягу чи ні. А тепер ключові моменти (аналіз на листопад 2018 року)
- Кількість сторінок в індексі Google – 5110.
- Загальний трафік – 53000 чол (жовтень 2018).
- Близько 68% трафіку йде з моб телефонів.
- Середній час на сайті – 4 хв 45 сек.
- Глибина перегляду – 7 стор.
- 83% відвідувачів – жінки, 17% -чоловіки.
- Основні канали: Google (органіка), прямі заходи, соц.сіті (FB, VK) (дані ПК).
- Нормативний профіль – 116 доменів.
А що робити з цими даними? У статті «Як відкрити і розкрутити інтернет-магазин квітів» ми все докладно описали. Тому, щоб не повторюватися потрібно перейти і прочитати. Не лінуйтеся! Якщо побіжно:
- Асортимент товарів.
- Ціни.
- Відгуки.
- Зручний дизайн для мобільних телефонів і навігація.
- Знижки для постійних клієнтів (за певний оборот) і тд.
Як створити інтернет-магазин одягу з нуля
Вам буде потрібно визначитися, що саме будете продавати. Наприклад, тільки жіночий одяг або ще чоловічий і / або дитячий. Якщо ви вирішите створити тільки інтернет-магазин дитячого одягу, то потрібно вивчити конкурентів, які орієнтовані на дитячі товари!
Найоптимальніший движок для старту – Хорошоп
- Движок надає велику кількість розширень, які дозволяють на старті використовувати максимальну кількість каналів для продажу.
- Вибір шаблону. Ми вже дізналися, що 50-70% трафіку йде з мобільних телефонів, а це означає, що наш шаблон повинен бути максимально адаптований під смартфони.
- Широкий функціонал. Ви повинні будете надати своїм відвідувачам великий вибір оплат, знижки, різні бонуси і тд.
Скільки коштує створити інтернет-магазин одягу
- Українська платформа для створення інтернет-магазинів Shop-Express – від 3 360 грн/рік, без абонплати.
- Тема дизайну – безкоштовно.
- Домен – безкоштовно в деяких тарифних пакетах.
- Наповнення – самостійно.
- Техпідтримка – в онлайн чаті та за телефоном.
Що входить:
- Моментальне створення інтернет-магазину після реєстрації, налаштування дизайну протягом 2-3 днів.
- Гнучка тема дизайну, яку можна змінювати під потреби вашого бренду. Експрес-дизайн безкоштовно майже у всіх тарифних пакетах.
- Десктопна та мобільна версія адмінпанелі.
- Мультимовність та мультивалютність.
- Експорт та імпорт товарних файлів.
- Seo-генерація метатегів вручну та за допомогою вбудованого ChatGPT.
- Сервіси прийому оплати та доставки.
- Інтеграції з CRM-системами.
- Експорт товарних файлів у Google Shopping та на маркетплейси Rozetka.ua, Prom, Hotline і інші.
- Інтеграція з сервісами аналітики.
- Високошвидкісний хостинг та SSL-сертифікат.
- Технічна підтримка, гарантія, технічні оновлення інтернет-магазина.
Не відкладайте свою мрію в довгий ящик! Відкрийте свій інтернет-магазин вже сьогодні.
Просування інтернет-магазину одягу
Що потрібно зробити на старті, щоб розкрутити свій сайт:
- Зібрати семантичне ядро
- Seo-оптимізація сайту (сформувати структуру на підставі семантичного ядра і впровадити посадкові сторінки: ТЗ для копірайтера, Title, description і теги h1, h2, h3)
- Додати на індексацію
- Відслідковувати динаміку
У статті «Як відкрити свій інтернет-магазин з нуля в Україні» ми говорили, що вашими основними каналами будуть:
- Пошукова система Google – «Як просунути сайт в Гуглі (Google)»
- Пошукова система Яндекс – «Як просунути сайт в Яндексі»
- Соціальні мережі (FB, Instagram)
- Агрегатори і маркетплейси (hotline, rozetka.com.ua, lamoda.ua)
Ви завжди можете замовити просування вашого інтернет-магазину у нас.