Популярна сторінка в Facebook – хороше джерело цільового трафіку на будь-який проект. У цій статті описуємо 9 способів безкоштовно розкрутити сторінку в Facebook.
Перед тим як перейти до розкручування фан-сторінки в Facebook переконайтеся, що вона:
- Якісно оформлена;
- Має базове наповнення (не менше 10 публікацій);
- У неї є інформативна назва і опис.
Крім самої сторінки потрібно мати в запасі:
- План публікацій з запасом ідей мінімум на місяць вперед;
- Розписаний до дрібниць портрет середнього представника цільової аудиторії;
- Глибокі пізнання в тематиці сторінки або контакти людини, яка буде займатися генерацією контенту;
- Мінімум 5-6 годин в тиждень вільного часу для розкрутки.
9 способів розкрутити фан-сторінку в Facebook без вкладень
- Поспілкуйтеся з цільовою аудиторією з числа своїх друзів.
Складіть 3-5 типових повідомлень з текстом: «Привіт. Я знаю, ти захоплюєшся (тематика, що просуває сторінки). Я створив сторінку на цю тему (посилання на сторінку). Пропоную тобі підписатися і взяти участь в її розвитку, адже до кого, як не до тебе звертатися з питаннями по темі (тематика сторінки) ».
Виберіть з числа друзів зі своєї сторінки тих, хто цікавиться темою фан-сторінки, що просувається, і розішліть їм повідомлення, підставляючи імена адресатів.
Не спамте, а саме пропонуйте. Давайте зворотний зв’язок і робіть максимум одну подібну розсилку. Як правило, ефективність, при грамотному підході, становить 15-18 передплатників на 100 повідомлень.
- Встановіть посилання на фан-сторінку, що просувається, в поле «роботодавець».
Цікавих людей в числі ваших друзів чимало, тому кликати по посиланню будуть. А якщо левову частку кола вашого мережевого спілкування складають люди з числа потенційних передплатників, то ефект від установки посилання в поле «роботодавець» може бути відчутним.
Для цього можна знайти в Facebook людей зі схожими інтересами (згідно з інформацією, вказаною в профайлі), а також підписатися на оновлення тематичних співтовариств.
У спільнотах, до слова, не зайвим буде набити авторитет доречними і розгорнутими коментарями. Намагайтеся коментувати публікації не частіше, а якісніше. Добре б ділитися експертною думкою по темі спільноти. Тоді є шанс зажити слави фахівця в ніші і як наслідок розширити коло друзів, яких зацікавить фан-сторінка, що просувається вами, і вони будуть охоче її рекламувати в «сарафанне радіо» за рахунок довіри до вашої персони.
Можна поекспериментувати, залишаючи коментарі від імені фан-сторінки, що просувається, (через функцію «Використовувати Facebook як …»), але іноді це дає протилежний результат і навіть цінні повідомлення власники коментованоъ спільноти можуть прийняти за спробу самопіару. Так що будьте обережні з цим способом.
Крім того, адміністратори спільнот часто йдуть на поступки активним передплатникам і дають їм можливість рекламувати себе і свої проекти на сторінках спільноти безкоштовно.
- Користуйтеся можливостями сторонніх соціальних мереж і сервісів.
Паралельно з участю в дискусіях на Facebook спілкуйтеся в тематичних блогах, спільнотах інших соціальних мереж, сервісах мікроблогів, відповідей і рекомендацій. У акаунтах вищезазначених сервісів обов’язково проставте посилання на фан-сторінку, що просувається. А там, де прийнятна публікація зовнішніх посилань, діліться посиланнями на «матеріали по темі обговорення», зрозуміло, що ведуть на публікації вашої фан-сторінки, що просувається.
Проставляти посилання на просувається фан-сторінку можна:
- У відповідях на питання в сервісах «Питання-відповідь»;
- У профайлах соціальних мереж і сервісів;
- При публікації відеозаписів на YouTube і RuTube в описі ролика;
- У коментарях на новинних ресурсах як аргумент на підтримку самого комментарія.
Цей спосіб просування сторінки до того ж допомагає підбирати актуальні теми для публікацій. І якщо постійно бути на хвилі новин в обраній тематиці, то посилатися на вашу фан-сторінку повсюдно будете не тільки ви, але і ваші передплатники.
- Просувайте фан-сторінку за допомогою офіційного сайту.
Цей спосіб добре себе зарекомендував в розкручуванні фан-сторінок інформаційних ресурсів, комерційних і некомерційних організацій, і інтернет-сервісів.
Безпосередньо на сайті або в блозі компанії / організації (інформаційному ресурсі, блозі) встановіть плагін з кнопками соціальних мереж, а в сайдбарі або шапці (в залежності від дизайну) розмістіть пропозицію підписатися на оновлення фан-сторінки з кнопкою підписки. Для цього використовуйте власні можливості Facebook або сторонні плагіни.
- Додайте посилання на просувається фан-сторінку в розсилку і підпис до вихідних email.
Власники поштових розсилок для просування сторінки можуть додати посилання на неї поруч з посиланням на сайт, який є джерелом розсилки. А ті, хто поштовими розсилками не займаються, принаймні, можуть вписати посилання на фан-сторінку, що просувається, в підпис до вихідних повідомлень з текстом типу: «Будьте в курсі всіх новин нашої компанії [посилання]».
Зберіть базу тематичних ресурсів, згодних на публікацію гостьових постів, і напишіть або замовте у копірайтера, серію якісних публікацій. Зрозуміло, в підписі до посту поділіться посиланням на фан-сторінку, що просувається. Гостьові пости можуть не дати миттєвого результату, але будуть приносити стабільний невеликий приплив трафіку протягом декількох місяців і навіть років, залежить від актуальності матеріалу.
- Займайтеся офлайн-просуванням.
Додайте посилання на фан-сторінку в нову партію своїх візитних карток. Адміністратори корпоративних сторінок збільшать охоплення, розсилаючи партнерам і клієнтам сувенірну продукцію із зазначенням посилання: календарі, магніти, ручки, кружки і т. п. Але це вже вимагає деяких вкладень, тому вважається частково безкоштовним методом.
- Відстежуйте події в ніші.
Будь-яка мало-мальська серйозна подія в ніші, в якій працює ваша фан-сторінка, має бути освітлене в публікаціях. Стосується це інформації про тематичні заходи, випуску книг, фільмів та ін.
Якщо посилання на візитці – спосіб привернути цікавих, то регулярна публікація актуальних і корисних матеріалів – спосіб їх утримати. Ви зацікавлені і в першому, і в другому.
Так, інвестуючи в розкрутку тільки свій час і енергію можна відносно швидко отримати кілька тисяч лояльних передплатників. Якщо ж додати до безкоштовного просуванню ще і ведення рекламних кампаній хоча б в онлайні, то за кілька місяців постійний приплив аудиторії буде вже самостійним і вам залишиться тільки підтримувати актуальність контенту і періодично підтверджувати свою експертність на заходах і сторонніх ресурсах.
Замовити розробку сайту у Львові – 0632381495