Минулого разу ми присвятили статтю про просування сайту (інтернет-магазину) в Google. Якщо хто не пам’ятає ось вона «Просування сайту в гуглі (google)». Так ось в ній, було вказано, що левова частка ринку України належить – Google і всього лише близько 30% – Яндекс.

Але ми не повинні забувати, що багато трафіку не буває + ще деякі спеціально роблять проекти під РФ, де поки лідером залишається  Яндекс. Тому ми вирішили, що варто присвятити цілу статтю по просуванню вашого сайту під Яндекс.

План:

  1. Просування молодого сайту (інтернет-магазину) в Яндексі
  2. Скільки коштує розкручування сайту в Яндексі
  3. Просування сайту в Яндексі самостійно або як просунути за короткий термін
  4. Яндекс реклама для сайту або чому на старті потрібно використовувати Яндекс.Директ

Просування молодого сайту і інтернет-магазину в Яндексі

062Якщо ви читали минулі статті, то ви повинні були пам’ятати, що основа будь-якого успішного проекту в інтернеті – це вивчення конкурентів і ніші.

Перед кожним молодим проектом буде стояти одна єдина задача – задовольнити попит відвідувачів на інформацію (товар). Якщо це у вас буде добре виходити, в перспективі буде означати тільки одне – успіх.

Так, звичайно, на старті все здається складним і часто просто не знаєш, що робити і куди бігти. Тому, нам потрібно буде запастися терпінням і «орати» старанно перші 6-9 місяців.

Безумовно, для пошукової системи Яндекс, одними з основних чинників ранжирування було і буде  інформація на посадкової сторінці + поведінковий фактор, а якщо говорити більш простими словами «ви задовольняєте попит чи ні».

Наприклад, ви створили посадкову сторінку. На цій сторінці ви щось продаєте, якщо це інтернет-магазин, а якщо у вас сайт (блог) – пропонуєте послуги. І від того, як ви успішно  це робите, можна і буде говорити, а чи буде влаштовувати пошукову систему Яндекс ваша сторінка чи ні.

В першу чергу, рекомендуємо звернути увагу на такі статті: «Як скласти семантичне ядро для сайту (інтернет-магазину)» і «Просування сайту по низькочастотних запитах». А якщо ваш проект орієнтований на РФ, тоді і «Просування сайту по регіонах РФ».

Сподіваємося, що прочитавши ці статті, ви зможете хоч трохи на старті зрозуміти основи і вже далі пробувати свої сили. Але буває так, що багато хто просто не хочуть розкручувати свій сайт в Яндексі  самостійно. І в цьому випадку, єдиним варіантом залишається тільки звернутися до фахівців.

Але як завжди, власники проектів орієнтуються на вартість просування. А так як гарантій сео-фахівець не може дати, тоді єдиним виходом власники вважають  знайти дешевого фахівця.

Скільки коштує просування сайту в Яндексі

Ця відповідь складна, як і безліч інших, за якими криється просування сайту. Основна причина досить банальна – вартість фахівця + додатковий бюджет. Якщо говорити дуже спрощено, то фахівець визначає на око обсяг робіт і вважає вартість свого часу.

Ось так і виходить підсумкова сума (ціна), яку просить сео-фахівець за свої послуги по розкрутці вашого проекту в Яндексі або інший пошукової системи. Хоча я всім рекомендую підходити до просування проекту  комплексно!

Якщо у вас інтернет-магазин, тоді краще залучати трафік не тільки з пошукових систем (органічний і платний трафік), але і з соціальних мереж + агрегаторів товарів. А вже далі потрібно буде працювати над юзабіліті + формуванням бренду і отриманням відгуків від клієнтів.

Самостійне просування сайту в Яндексі

063Припустимо, ви ознайомилися з цінами на послуги фахівців і вирішили, що дешевого спеціаліста – не хочу, а на дорогого – немає грошей. І щоб не витрачати гроші на вітер, вирішуєте, що найкращим рішенням буде, якщо ви самостійно займетеся просуванням свого проекту в інтернеті.

Так спеціально для вас, ми склали міні-план, який ви можете використовувати для себе:

  1. Проаналізувати нішу для вашого сайту або інтернет-магазину
  2. Проаналізувати ваших прямих конкурентів
  3. Створити ваш сайт або інтернет-магазин
  4. Купити хостинг і домен
  5. Сформувати широке семантичне ядро
  6. Прописати мета-теги (Тема сайту (тег title), мета тег description і теги h1, h2, h3)
  7. Написати унікальний і інформативний текст для ваших відвідувачів (Як правильно писати статті для просування сайту)
  8. Встановити Яндекс.Метрику і Яндекс.Вебвізор
  9. Реклама в Яндекс.Директ
  10. Нарощування маси на  сторінки, що просуваються
  11. Постійний аналіз інформації та модернізація посадкових сторінок

Дуже сподіваємося, що ці 11 пунктів вам зможуть допомогти в розкрутці вашого проекту. Безумовно, самостійне просування вимагає часу, як вашого, так і для збору інформації пошуковими системами.

Якщо у вас не буде щось виходити, тоді рекомендуємо в першу чергу порівнювати ваші посадочні сторінки з конкурентами. І не варто забувати про інформацію, яку вам буде «зливати» лічильник від Яндекса. Обов’язково, дивіться на відмови, глибину, час, повернення відвідувача і тд. Це повинно вам допомогти в перспективі.

Просування сайту в пошуковій системі Яндекс через Директ

Як оцінити за короткий термін пошуковій системі, що у вас високі або низькі відмови від користувачів? Ви не знаєте?

064Краще рішення – це дати рекламу на посадкові сторінки і проаналізувати інформацію, яка буде доступна в Метриці.

Дати рекламу – це справа не хитра, але хочеться, щоб це ще й окупилося і принесло прибуток. У цій ситуації, для Вас буде оптимальним варіантом – використання вашого семантичного ядра, яке ви сформували для органічного трафіку.

Тільки варто дізнатися вартість ключових фраз і приблизно оцінити окупність реклами.

Але тільки  просимо вас – не давайте рекламу на високочастотні запити. Намагайтеся використовувати максимально конкретизовані ключові фрази від користувачів + попередньо оціните аналогічні пропозиції конкурентів.

Про те, як на старті використовувати рекламу від пошукової системи Яндекс, ви зможете прочитати в цій статті «Як подати рекламу в Яндекс директ».