Сьогодні ми вирішили, що варто докладно висвітлити тему з просування вашого ресурсу в інтернеті в одній з найпопулярніших пошукових систем світу. Частка Google в РФ – 35-38%, в Україні – 80%.
А ось ситуація у Яндекса в РФ – 60%, правда сумна історія в Україні – всього 18%. Тому, оптимізатори і власники своїх сайтів намагаються, щоб їх проекти якнайкраще ранжувались не тільки в Яндексі, а й Гуглі.
План розкрутки сайту в Google:
- Проаналізувати нішу конкурентів
- Зібрати семантичне ядро для вашого майбутнього сайту
- Оптимізація сайту, з урахуванням вимог Google
- Нарощування посилальної маси
- Постійний аналіз аудиторії
Якщо ви не знаєте, як просунути свій сайт в Гуглі, рекомендуємо детально ознайомитися з матеріалом і виділити на прочитання інформації 5-10 хвилин, які в подальшому вам допоможуть.
В іншому випадку, ви втратите не тільки кошти, а й час. Так як просування вашого сайту в будь-якій пошуковій системі – дуже тривалий процес, який вимагає зусиль. На жаль, кнопки в топ-10 – не існує, а значить потрібно буде багато працювати над проектом + інвестувати час і капітал.
Проаналізувати нішу конкурентів
В одній зі своїх статей, ми вже піднімали питання про аналіз ніші. Чому це так важливо на старті? Аналіз ніші дозволяє зрозуміти оцінити часові та грошові витрати.
Основний трафік для будь-якого сайту дають пошукові системи, а це означає, що чим старший проект і сильніше розкручений, тим він більше зможе давати відвідуваність.
А завжди дізнатися приблизний трафік ви зможете, якщо звернетеся до similarweb.com. Це дозволить оцінити лідерів в ніші, у яких переважає відвідуваність з пошукових систем.
У статті «Як вибрати нішу для інтернет-магазину», ми акцентували увагу на тому, що ви якщо не зможете запропонувати унікальний товар вашим відвідувачам і у вас немає «великих» інвестицій – це буде не дуже добре для вашого майбутнього бізнесу. Крім аналізу ніші, важливо ще проаналізувати своїх прямих конкурентів. А в цьому нам допоможе стаття «Аналіз сайту конкурента».
Буває так, що вам варто відмовитися від створення свого інтернет-магазину на старті, а тимчасово скористатися різними майданчиками. І вже, якщо буде попит на вашу товар, тоді варто подумати про створення свого інтернет-магазину.
Зібрати семантичне ядро для вашого майбутнього сайту, використовуючи ключові слова з бази Google
Основа будь-якого просування в інтернеті – це семантика. І ось чому, ми так наполягали на тому, що дуже важливо проаналізувати ваших конкурентів. Так як часто на старті використовується семантичне ядро ваших прямих конкурентів + додаткове розширення.
Це можна назвати «випалюванням семантики». Дуже детально ми розписали це в статті «Як скласти семантичне ядро для сайту (інтернет-магазину)».
Є ряд факторів, які будуть «гальмувати» ваш проект:
- молодий вік домену,
- відсутня посилальна маса,
- немає ваг у сторінок,
- немає інформації про поведінкові чинники.
Тому, завжди з нуля дуже важко починати, але тут головне – терпіння і час. Щоб на старті не витрачатися на моніторинг позицій, після того як будуть проведені всі роботи по сайту (інтернет-магазину), рекомендуємо додати – goo.gl/FSuQ1n
А там уже сервіс буде автоматично збирати інформацію про ваш домен. Це дозволить вам бачити зростання вашого проекту в інтернеті. А запити, які потраплять в топ 20-30 самостійно, ви вже додатково будете «допомагати», щоб вони надалі потрапили в топ 3-5 Google.
Оптимізація сайту, з урахуванням вимог Гугл
Після того, як ви проаналізували ваших конкурентів і зібрали семантичне ядро для вашого сайту потрібно сформувати посадкові сторінки. Структура будь-якої сторінки складається:
- Тема сайту (тег title)
- Мета тег description
- Теги h1, h2, h3
- Сам текст + малюнки
- Можете додати ще відео з ютуб
Детально все описано в статті «Тема сайту (тег title), мета тег description і теги h1, h2, h3». Після того, як кожна сторінка буде сформована і оптимізована під відвідувача, рекомендуємо вивчити ще статтю «Seo оптимізація інтернет-магазину» + швидка витримка нижче:
- «Чисте» доменне ім’я
- Стабільний хостинг
- Адаптивний шаблон
- Зручне юзабіліті
- Висока швидкість завантаження сторінок
- Налаштування файлу robots.txt
- Створення файлу sitemap.xml
- Відсутність дублів
- Перелінковка сторінок
- Цікавий продукт (послуга) або інформація
- Портфоліо (відгуки)
- Додавання всього сайту на індексацію в Гугл
Нарощування маси посиланнь
Після того, як ви закінчили внутрішню оптимізацію по сайту, варто вивчити контрольний профіль ваших конкурентів. Це питання піднімалося в статті «Аналіз сайту конкурента» і «Аналіз зовнішніх (зворотних) посилань». Але не забувайте розвивати і інші канали, які можна використовувати для збільшення відвідуваності. Наприклад, ви можете використовувати такі канали:
- Пошукові системи (Google і Яндекс).
- Спеціалізовані форуми.
- Соціальні мережі (Вконтакте, Фейсбук, Однокласники).
- Прайс-агрегатори (hotline.ua (Україна), market.yandex.ru (РФ)
Постійний аналіз аудиторії
На старті, ви можете скористатися контекстною рекламою від пошукових систем.
Але не забувайте, що для роботи з сайтом (інтернет-магазином) потрібно використовувати лічильники. Ви можете встановити лічильник від Яндекса – Яндекс.Метрика. Особливістю цього лічильника, що він записує поведінку відвідувачів і ви зможете аналізувати їх поведінку.
На жаль, лічильник від Google не володіє такими можливостями, але якщо ви будете використовувати контекстну рекламу, вам обов’язково потрібно буде встановити – Google Analytics. Разом вони дозволять вам оцінити ефективність ваших вкладень в рекламу. І привчайте себе до щотижневих аналізам аудиторії.
Якщо у вас регіональний сайт, то це означає, що вам важливі відвідувачі тільки з певних міст + ви повинні розуміти які сторінки найбільше користуватимуться популярністю + не забудьте налаштувати цілі.