Найголовнішим інструментом в просуванні блогу – це інформація на сайті (контент). Чи замислювалися ви чому на одних сайтах ви сидите годинами і вам хочеться отримувати все більше і більше нової інформації?
Тільки прохання не враховувати соціальні мережі типу Вконтакте або Фейсбук, які «пожирають» весь вільний ваш час. Ми зараз говоримо про звичайні контент-проекти, де автори викладають крутий контент.
Реалії просування кожного сайту – це своя родзинка. Сьогодні seo все більше перетворюється в seo-маркетинг, де вже завдання ставляться зовсім інші.
Наприклад, для інтернет-магазину важливо співвідношення його видимості в інтернеті і щомісячний оборот. А хтось використовує свій блог для продажу курсів або просто «зливає» трафік, але основа – інформація. І вже багато що залежить від того як Ви цю інформацію піднесете.
План статті:
- Як навчитися писати статті з нуля
- Навіщо потрібні тільки унікальні тексти
- Як підбирати і писати ключові слова до сайту
- Як аналізувати видимість статті
Як навчитися писати статті з нуля
Якщо ви роздумуєте про те, щоб швидко навчитися писати якісні статті – помиляєтеся. Як і в будь-якій справі, все приходить з досвідом. Для росту, вам буде потрібно постійно розвиватися в своєму напрямку. Ми б рекомендували зі свого боку читати якомога більше літератури. Це дозволить Вам розширювати словниковий запас.
У квітні 2017 року пошукова система Яндекс внесла істотні зміни в свій алгоритм по переспаму. Цей фільтр отримав назву – Баден-Баден. Після цього багато оптимізаторів стали більш ретельно підходити до написання контенту.
Навіть з’явилися спеціалізовані сервіси, які покажуть бідність словникового запасу автора і його водність. Чим більше буде у вас практики, тим відповідно більше шансів на зростання. Читайте лідерів вашого напряму і завжди в статті розкривайте «секретну» інформацію з вашої практики.
Навіщо потрібні тільки унікальні тексти
Унікальний контент буде мати популярність в усі часи життя пошукових систем. Але в чому полягає унікальність тексту? Хтось скаже в цифрах, які можуть виміряти спеціальні сервіси. Наприклад, Advego Plagiatus. Так, вони будуть праві частково.
Унікальність тексту – це на 90% інформація, яка раніше не викладалася в інтернет і представлена в досвіді іншої людини. Вище ми вже піднімали це питання. Світ влаштований так, що ваша безкоштовна інформація повинна представляти цінність, щоб в майбутньому люди хотіли її отримувати за гроші.
Якщо зможете все реалізувати на практиці, отримаєте можливість отримувати відвідувачів з пошукових систем. Для цього вам достатньо буде дотримуватися кількох правил:
- До кожної статті підбирати ключові запити
- Вивчати топ-10 в Яндексі і Google
- Давати краще контент, чому вже є у конкурентів
Як підбирати і писати ключові слова до сайту
Найчастіше автор блогу і не підозрює про те, що потрібно спеціально підібрати ключові слова, з метою отримання трафіку з пошукових систем. Кожна стаття має свою структуру, а саме:
- Заголовок сторінки або title
- Опис або мета тег description
- Теги h1, h2, h3 і тд. Все це детально я описав у статті – «Title, description і теги h1, h2, h3»
Вимоги для всіх сторінок – ідентичні. У підборі запитів, рекомендуємо вивчати в РФ базу Яндекса, а в Україні – Google. Після того, як ви визначилися з темою за статтею, потрібно дізнатися попит і проаналізувати топ-10. Для цього нам знадобитися кілька сервісів.
Для повноцінного підбору і аналізу, використовуйте наступні сервіси (програми):
- Кей Collector (інформація в статті – «Як зібрати семантичне ядро для сайту»),
- pixelplus.ru/tools/top-10 (аналіз топ-10 в Яндексі і Google).
- Якщо ви не плануєте використовувати Key Collector, можете використовувати serpstat.com/?ref=9847 (можна використовувати не тільки для підбору ключів, але і для аналізу видимості сторінок конкурентів).
Наведемо наочний приклад, яка була пророблена робота для написання цієї статті:
- Шукали майбутні формулювання
- Додавали всі варіанти Key Collector для того, щоб Яндекс показав на що є попит
- Так ми вийшли на запит «Як писати статті і різні формулювання цього запиту»
- Якщо у вас немає Key Collector, можете використовувати Serpstat
- Вивчаємо топ-10 через tools.pixelplus.ru/tools/top-10
- Додаємо сторінки конкурентів в Serpstat і дивимося по яких запитах вони ранжуються, тим самим ми зможемо розширити семантику
- Формуємо майбутню структуру і вже після пишемо повноцінну статтю
І не забувайте, що бажано перевірити ваші запити на наступні моменти:
- Геозалежний запит чи ні (топ-10 повинна відрізнятися від регіону в Яндексі)
- Інформаційний або комерційний запит
- Мінімальний обсяг для розкриття теми
- Фото та відео по-можливості
Як аналізувати видимість статті
Після того, як ви опублікували свій матеріал, потрібно, щоб пошукові системи проиндексировали. А після можете моніторити ваші позиції у видачі через 1-1.5 міс. Інформація тут. І не забувайте, що крім Баден-Баден ваш матеріал повинен сподобатися відвідувачам. Дізнатися зможете поставивши Яндекс Метрика і Вебвізор
Це дозволить аналізувати поведінковий фактор і в майбутньому покращувати контент. Унікальність зможете заміряти через 2 ці сервіси: content-watch.ru і advego.ru/text/seo/ (аналіз тексту).