Як подати рекламу в Яндекс директ самому

Сьогодні ми вирішили написати статтю, яка буде присвячена рекламуванню в інтернеті вашого сайту через директ. Після того, як у вас підготовлені запити для просування (детальніше було тут), то сміливо можна приступати до внутрішньої оптимізації сайту.

Тепер пояснмо чому перед тим як рекламуватися в Яндекс.Директ, бажано провести оптимізацію вашого ресурсу. Ми вже писали, що через Метрику пошукова система шпигує за вашим сайтом.

І найкращим способом дізнатися якість вашого ресурсу – це реклама. А так як ви самі маєте намір подати рекламу, то краще виконати один раз роботу і тільки потім частково допилювати юзабіліті після запуску. Як оптимізувати заголовки статей зможете прочитати в цій статті. Після того, як ви зробите всю роботу, то тільки тоді можна сміливо переходити до налаштування.

118

Як зробити рекламу в Яндекс Директ

Для роботи потрібно буде зареєструвати пошту. Сподіваємося, що ви зможете зробити це самостійно. Переходимо за адресою direct.yandex.ru. Для роботи вам потрібно бути авторизованим.

Вибираєте професійну настройку. І переходите до наступного етапу. Ви будете перебувати на кроці 1 з 3. Заповнюєте інформацію: назва кампанії, назва клієнта, час роботи кампанії, стратегію, тимчасовий таргентінг, показ оголошень по регіону.

Зі свого боку рекомендуємо не рекламуватися в РСЯ. Навіщо зливати зайвий бюджет. Краще підняти вартість кліка для клієнта в органіці. Так як відвідувач сам вказує, що саме його цікавить і що він хоче дізнатися в цей момент. Обов’язково вказуйте номер вашого лічильника.

Яку стратегію вибрати в Яндекс Директ

При заповненні інформації, звернули ви увагу чи ні, там був пункт стратегія. Так ось цей пункт дуже важливий. Нам пропонують великий вибір. Але тут все залежить від вашого гаманця і які ви цілі ставите перед рекламною кампанією.

Якщо ви ставите завдання дізнатися конверсію того чи іншого запиту, але при цьому витратите мінімальну суму, то ви можете вибрати «Найвищу доступну позицію», але при цьому обмежити максимальну ставку в ціни в пошуку.

Або ж можете вибрати «Показ в блоці за мінімальною ціною». Але ми рекомендуємо зупинитися на першому пункті. Тільки встановіть максимальну ставку, щоб не переплачувати. Нижче ще будемо піднімати це питання.

Після того, як заповнили всю інформацію, переходьте до наступного кроку 2 з 3. Перед вами завдання буде в створенні групи об’яв. Перед запуском реклами у вас повинен бути файлик із запитами. Ви завжди можете замовити список ключових слів і протестувати конверсію.

119Наприклад, ми будемо давати оголошення на такі ключові слова: «Як дати рекламу в Yandex Direct», «Як налаштувати рекламу«, «Як зробити рекламу в Яндекс Директ самому» і тд.

На прикладі цих 3 ключових запитів, ми покажемо як можна оформити оголошення. Ще звертаємо вашу увагу, що якщо у вас не адаптивний шаблон, але настійно не рекомендуємо використовувати мобільне оголошення.

Тому завжди намагайтеся слідувати останнім тенденціям. Цей пункт став одним з ключових в проведенні аудиту сайту.

Збоку ви зможете подивитися як буде виглядати ваше оголошення. Обов’язково варто додати мінус-слова (це слова, за якими ви не хочете, щоб пошукова система показувала ваше оголошення). Відмова від цих оголошень дозволяє зберегти бюджет і підвищити Ctr. Ключові слова ви повинні розглядати з точки зору конверсії.

Обов’язково використовувати потрібні вам ключові слова в заголовку оголошення та описі. Коли відвідувач вказує слово, то Яндекс підсвічує. Це дозволяє вам виділитися. Опис повинен спонукати до переходу на ваш ресурс. Якщо ви надаєте якусь послугу або вартість, то бажано вказувати вартість.

Наприклад, ви продаєте товар. Ціна, якого 2000 гривень. Але вирішили знайти клієнтів за запитами «недорого», «дешево». В цьому випадку, вказавши ціну 2000 грн на оголошенні, відвідувач перш ніж перейти прийме рішення дорого для нього чи ні. Так ви заощадите свій бюджет і його очікування.

Третій крок полягає в аналізі цін.

І ви ознайомившись з цінами по потрібним вам ключовим словам, приймаєте рішення яка ціна дозволяє вам провести експеримент по конверсії. Обов’язково, встановлюйте обмеження на максимальну ціну за клік.

Оператори ключових слів Yandex Direct з прикладами

Для того, щоб не злити ваш бюджет в рекламній кампанії варто використовувати такі оператори:

  • Знак оклику!. Цей оператор потрібен, щоб не було відмін слів. Наприклад, ви хочете дати оголошення по певній фразі, але при цьому не хочете, щоб показували з відміною. Для цього досить додати знак оклику до потрібних слів
  • Квадратні дужки[]. Цей оператор потрібен, щоб зафіксувати фрази в певному порядку
  • Лапки “”. Цей оператор потрібен, щоб не було додаткових фраз. Наприклад, як налаштувати яндекс директ і ви не хочете, щоб було слово «правильно»

Як налаштувати метрику і цілі Yandex Direct

Крім операторів важливо, щоб на вашому сайті стояв лічильник і були налаштовані цілі. Все це детально я описав в цій статті – «Як встановити Яндекс Метрика». На першому етапі досить буде додати ваш номер.

Як налаштувати Yandex Direct на певне місто для інтернет-магазину

120У попередній статті, ми порівнювали дві cms: Moguta і Ocstore. Ось сама стаття «Moguta-найкраща cms для інтернет-магазину в 2017 році». Там ви зможете зрозуміти, що має бути у вашого інтернет-магазину.

Часто магазини орієнтовані на певне місто, через те, що є офіс і економія на доставці по країні. Тому, правильніше буде давати контекстну рекламу на місто, де є офіс (склад) і тільки потім на інші території.

Клієнт буде вважати не тільки вартість товару, а й ще і доставку. Якщо ви орієнтовані на Москву, досить вибрати тільки – Москву. Це дуже важливо, щоб розуміли правильно регіон просування.