Як збільшити продажі в інтернет-магазині

Сьогодні ми трохи поговоримо про продажі в Інтернеті. Багато хто намагається заробити в Інтернеті через інтернет-магазини. Здавалося, що може бути простіше. Всього то потрібно створити сайт, наповнити його товаром і від покупців не буде відбою.

031Головна проблема будь-якого сайту – це наявність аудиторії. Якщо ми зараз спробуємо просунути інтернет-магазин, то зіткнемося з декількома факторами: платоспроможність аудиторії і конкуренція. Ми ще забули сказати, що важливо правильно розрахувати свої сили (бюджет) і мати бізнес-план.

Можливо, варто ще згадати, що багато власників сайтів – намагаються продати сам товар. Хоча вони забувають, що для клієнта важливо наявність декількох факторів: ціна, якість, обслуговування. У зв’язку з тим, що платоспроможність населення продовжує падати, то ви як власник сайту повинні розуміти, хто буде вашими покупцями (приблизний портрет).

Знаючи всю цю інформацію на старті, ви не вилетете в трубу. Ми вирішили поміркувати на тему: «Як збільшити продажі в інтернет-магазині». Тема досить складна і вимагає проведення експериментів від вас.

Кожен сайт, який намагається щось продавати в Інтернеті: одяг, годинники, меблі, картини, іграшки та багато іншого, повинен розуміти, що перед ними стоїть одне завдання – продажу (оборот). Але що робити в цій ситуації, якщо у вашій ніші велика конкуренція і ви не можете демпінгувати ціни?

Відповідь дуже проста-максимально розширювати аудиторію і збільшувати не тільки відвідуваність вашого ресурсу, а й середній чек клієнта.

У статті «Просування інтернет-магазину», ми рекомендували звернути увагу на такі способи просування: seo, контексная реклама, агрегатори, спеціалізовані форуми. Поступово ви прийдете до думки, що потрібно сформувати бренд. В seo його називають вітальний трафік. Тому, якщо в майбутньому плануєте залучати контекстна рекламорганічний трафік, то чи не забуваєте про формування бренду.

Не знаю, чи працюєте ви зараз з інструментом від Яндекса – Яндекс.Метрика та Яндекс.Вебвізор. Рекомендуэмо. Це дозволить вам дізнатися відвідуваність вашого ресурсу, дізнатися інформацію про ваших відвідувачів (скласти приблизний портрет) і проаналізувати їх поведінку.

Рекомендації по підняттю продажів в інтернет-магазині

Однією з частих помилок, які допускають власники інтернет-магазинів і потім задають такі питання «як підвищити продажі »- неправильна або заплутана структура сайту. А можливо і проблеми з юзабіліті. Щоб зрозуміти багато причин, вам потрібно буде використовувати контекстну рекламу.

Загальноприйнято вважати, що такі запити «купити», «ціна», «відгуки» – це конверсійні запити, де найбільша ймовірність – продати товар. Виходячи із загальної статистики, ми візьмемо конверсію в 2-3%, а це означає, що якщо до нас зайшло на сайт 100 відвідувачів і ми навіть не отримали цих 2-3%, то це говорить – про серйозні проблеми.

А ось який діагноз у вашого інтернет-магазину, тут вже потрібно аналізувати всю інформацію. В першу чергу – вартість товарів. Не варто забувати про сам опис товару, зручнысть замовлення і його оформлення. Часто можна спостерігати складності в замовленні.

032

Для розширення аудиторії (відвідуваності) можливо варто задуматися про просування вашого ресурсу в пошукових системах (Яндекс і Google). Обов’язково, потрібно провести аудит, оптимізацію сайту. Якщо вже є у інтернет-магазину своя аудиторія, в тому числі з пошукових систем, то бажано «підтягнути» позиції і продовжувати розширювати семантику сайту

Аналіз клієнтського інтернет-магазину спортивної продукції, з метою підвищити продажі

Додаємо сайт, вивчаємо і робимо певні висновки ru.megaindex.com/info/sport-safe.ru.

  • Ресурс не використовує контекстну рекламу від пошукових систем, тільки органіку
  • Основне джерело трафіку – органіка (81%). Дуже маленький відсоток від закладок і соціальних мереж (інші канали не просуваються). Закладки сигналізують про повторний інтерес з боку клієнтів і те, що погано працює e-mail маркетинг
  • Інтернет-магазин як сам бренд – погано представлений (низька частотність).
  • Клієнти дуже погано залишають відгуки. Магазини, які орієнтовані на РФ – Яндекс Маркет, а для України – Хотлайн потрібно використовувати по формуванню свого рейтингу на цих майданчиках.
  • Відсутність відгуків у товарів.
  • 033Якщо основа органічний трафік, то ви повинні дати кращі умови на ринку, щоб клієнт повернувся на ваш ресурс. А це ціна, сервіс, доставка і оплата. Якщо у всіх майже однакові умови, значить ви повинні «тиснути» на сервіс і це прямо вказувати з товаром: БЕЗКОШТОВНО даєте можливість приміряти перед покупкою, консультацію від лікаря, високий рейтинг на сторонньому сервісі (Яндекс Маркет), працюєте з 2013 року і тд.
  • Не побачили накопичувальної системи. Завдання: змусити купувати тільки в вашому магазині.
  • Немає комплекту товарів, що дозволить збільшити чек. Наприклад, виходячи з попередніх замовлень за останній рік, що купують разом – зробити «разом дешевше». Це дозволить збільшити чек з одного клієнта.

Підведення підсумків

  1. Вивчити нішу (видимість конкурентів, їх відвідуваність, відмови, глибину переглядів)
  2. Які використовують джерела трафіку ваші конкуренти
  3. Що вони пропонують (асортимент, ціни, види оплати та доставки товару)
  4. Постійно покращуйте сервіс обслуговування. Якщо щось не хочуть робити ваші конкуренти – робіть Ви, за умови, що це дасть свої результати в перспективі
  5. Примусьте клієнта «підсісти» на ваш ІМ. Ваша основа – це повторні продажі!
  6. Формуйте свій бренд. Скільки клієнтів приходить через пошук назви сайту

Докладайте максимально зусиль для формування бренду і розширення аудиторії. І не забувайте, що акції можуть допомогти вам у збільшенні середнього чека.