Сьогодні ми трохи поговоримо про продажі в Інтернеті. Багато хто намагається заробити в Інтернеті через інтернет-магазини. Здавалося, що може бути простіше. Всього то потрібно створити сайт, наповнити його товаром і від покупців не буде відбою.
Головна проблема будь-якого сайту – це наявність аудиторії. Якщо ми зараз спробуємо просунути інтернет-магазин, то зіткнемося з декількома факторами: платоспроможність аудиторії і конкуренція. Ми ще забули сказати, що важливо правильно розрахувати свої сили (бюджет) і мати бізнес-план.
Можливо, варто ще згадати, що багато власників сайтів – намагаються продати сам товар. Хоча вони забувають, що для клієнта важливо наявність декількох факторів: ціна, якість, обслуговування. У зв’язку з тим, що платоспроможність населення продовжує падати, то ви як власник сайту повинні розуміти, хто буде вашими покупцями (приблизний портрет).
Знаючи всю цю інформацію на старті, ви не вилетете в трубу. Ми вирішили поміркувати на тему: «Як збільшити продажі в інтернет-магазині». Тема досить складна і вимагає проведення експериментів від вас.
Кожен сайт, який намагається щось продавати в Інтернеті: одяг, годинники, меблі, картини, іграшки та багато іншого, повинен розуміти, що перед ними стоїть одне завдання – продажу (оборот). Але що робити в цій ситуації, якщо у вашій ніші велика конкуренція і ви не можете демпінгувати ціни?
Відповідь дуже проста-максимально розширювати аудиторію і збільшувати не тільки відвідуваність вашого ресурсу, а й середній чек клієнта.
У статті «Просування інтернет-магазину», ми рекомендували звернути увагу на такі способи просування: seo, контексная реклама, агрегатори, спеціалізовані форуми. Поступово ви прийдете до думки, що потрібно сформувати бренд. В seo його називають вітальний трафік. Тому, якщо в майбутньому плануєте залучати контекстна рекламорганічний трафік, то чи не забуваєте про формування бренду.
Не знаю, чи працюєте ви зараз з інструментом від Яндекса – Яндекс.Метрика та Яндекс.Вебвізор. Рекомендуэмо. Це дозволить вам дізнатися відвідуваність вашого ресурсу, дізнатися інформацію про ваших відвідувачів (скласти приблизний портрет) і проаналізувати їх поведінку.
Рекомендації по підняттю продажів в інтернет-магазині
Однією з частих помилок, які допускають власники інтернет-магазинів і потім задають такі питання «як підвищити продажі »- неправильна або заплутана структура сайту. А можливо і проблеми з юзабіліті. Щоб зрозуміти багато причин, вам потрібно буде використовувати контекстну рекламу.
Загальноприйнято вважати, що такі запити «купити», «ціна», «відгуки» – це конверсійні запити, де найбільша ймовірність – продати товар. Виходячи із загальної статистики, ми візьмемо конверсію в 2-3%, а це означає, що якщо до нас зайшло на сайт 100 відвідувачів і ми навіть не отримали цих 2-3%, то це говорить – про серйозні проблеми.
А ось який діагноз у вашого інтернет-магазину, тут вже потрібно аналізувати всю інформацію. В першу чергу – вартість товарів. Не варто забувати про сам опис товару, зручнысть замовлення і його оформлення. Часто можна спостерігати складності в замовленні.
Для розширення аудиторії (відвідуваності) можливо варто задуматися про просування вашого ресурсу в пошукових системах (Яндекс і Google). Обов’язково, потрібно провести аудит, оптимізацію сайту. Якщо вже є у інтернет-магазину своя аудиторія, в тому числі з пошукових систем, то бажано «підтягнути» позиції і продовжувати розширювати семантику сайту
Аналіз клієнтського інтернет-магазину спортивної продукції, з метою підвищити продажі
Додаємо сайт, вивчаємо і робимо певні висновки ru.megaindex.com/info/sport-safe.ru.
- Ресурс не використовує контекстну рекламу від пошукових систем, тільки органіку
- Основне джерело трафіку – органіка (81%). Дуже маленький відсоток від закладок і соціальних мереж (інші канали не просуваються). Закладки сигналізують про повторний інтерес з боку клієнтів і те, що погано працює e-mail маркетинг
- Інтернет-магазин як сам бренд – погано представлений (низька частотність).
- Клієнти дуже погано залишають відгуки. Магазини, які орієнтовані на РФ – Яндекс Маркет, а для України – Хотлайн потрібно використовувати по формуванню свого рейтингу на цих майданчиках.
- Відсутність відгуків у товарів.
- Якщо основа органічний трафік, то ви повинні дати кращі умови на ринку, щоб клієнт повернувся на ваш ресурс. А це ціна, сервіс, доставка і оплата. Якщо у всіх майже однакові умови, значить ви повинні «тиснути» на сервіс і це прямо вказувати з товаром: БЕЗКОШТОВНО даєте можливість приміряти перед покупкою, консультацію від лікаря, високий рейтинг на сторонньому сервісі (Яндекс Маркет), працюєте з 2013 року і тд.
- Не побачили накопичувальної системи. Завдання: змусити купувати тільки в вашому магазині.
- Немає комплекту товарів, що дозволить збільшити чек. Наприклад, виходячи з попередніх замовлень за останній рік, що купують разом – зробити «разом дешевше». Це дозволить збільшити чек з одного клієнта.
Підведення підсумків
- Вивчити нішу (видимість конкурентів, їх відвідуваність, відмови, глибину переглядів)
- Які використовують джерела трафіку ваші конкуренти
- Що вони пропонують (асортимент, ціни, види оплати та доставки товару)
- Постійно покращуйте сервіс обслуговування. Якщо щось не хочуть робити ваші конкуренти – робіть Ви, за умови, що це дасть свої результати в перспективі
- Примусьте клієнта «підсісти» на ваш ІМ. Ваша основа – це повторні продажі!
- Формуйте свій бренд. Скільки клієнтів приходить через пошук назви сайту
Докладайте максимально зусиль для формування бренду і розширення аудиторії. І не забувайте, що акції можуть допомогти вам у збільшенні середнього чека.