Прийшов час вивчити таке питання «Як збільшити відвідуваність сайту». Для аналізу цього питання, ми підготували план, який повинен буде допомогти розібратися в цьому питанні.

Кожен ресурс в інтернеті створюється для отримання трафіку, щоб в подальшому його можна було конвертувати від уже поставлених завдань. А ось яку мету ставить власник ресурсу, тут вже потрібно запитати у нього (неї). Хтось створює блог, щоб розширити свою аудиторію і вигідно «продати» себе. А хтось створює інтернет-магазин, щоб заробити на продажу товарів.

План:

  1. Що таке трафік (відвідуваність) сайту
  2. Джерела трафіку (відвідуваності) на сайт
  3. Як збільшити відвідуваність сайту або як підвищити трафік сайту
  4. Як подивитися відвідуваність свого і чужого сайта

Що таке трафік сайту

109Трафік (відвідуваність) сайту – певна кількість відвідувачів, які зайшли на ваш ресурс за певний час (добу, тиждень, місяць), з метою отримати відповідь на своє питання. А вже від того яке це було питання (інформаційне або комерційне) і визначається напрямок сайту.

До комерційних сайтів відносяться ресурси з продажу послуг і товарів. А інформаційні допомагають вирішити поставлене запитання. Найчастіше інформаційні сайти заробляють на рекламі (контекстна реклама від пошукових систем, банерна реклама, написання оглядів і тд).

Тому, перш ніж створювати свій ресурс варто визначитися, яку проблему відвідувачів повинен вирішувати ваш сайт і до якого напрямку його буде варто віднести. Так ви відразу визначите на чому можна буде в перспективі отримувати дохід.

Наприклад, якщо думаєте про створення свого інтернет-магазину, то рекомендую прочитати статтю «Як вибрати нішу для інтернет-магазину», а вже після «Як відкрити свій інтернет-магазин» і «Просування бізнесу, товару і послуг в інтернеті».

Джерела відвідуваності на сайт

Після того, як ви дізналися, що таке трафік (відвідуваність) сайту варто дізнатися які є джерела. Для цього нам допоможуть самі пошукові системи Google і Яндекс. Ми покажемо вам на прикладі лічильника відвідуваності – Яндекс.Метрика. Так ось ви можете спостерігати, що є 5 джерел трафіку на сайті:

Переходи з пошукових систем

Найбільш важливе джерело трафіку для будь-якого ресурсу в інтернеті, так як будується на переходах відвідувачів з пошукових систем: Google, Яндекс, Mail.ru і тд. Але в свою чергу підрозділяється на такі види: платний і органічний. Платний має на увазі, що ви даєте рекламу по потрібних запитах і тим самим збільшуєте відвідуваність сайту. Яскравий приклад, як це відбувається описано в статті «Як подати рекламу в Яндекс Директ».

А ось вже органіка відрізняється від платної, що ви не платите спеціально пошуковій системі, щоб вона показувала ваші запити. Якщо ви не знаєте, що таке пошукові (ключові) фрази і для чого вони потрібні, то можете почитати статтю «Як скласти семантичне ядро для сайту (інтернет-магазину)». Цей процес можна віднести до просування вашого ресурсу в інтернеті.

110

Прямі заходи

Це коли відвідувач заходить на ваш сайт за прямим набору доменного імені. Наприклад, ви залишили адресу вашого сайту на сторонньому ресурсі, але з причин політики цього ресурсу, посилання не може бути активним. У підсумку користувача зацікавило вашу пропозицію або повідомлення, і він копіює адресу вашого сайту в адресний рядок браузера (Chrome, Mozilla Firefox, Opera). Лічильник зараховує це за прямою візит.

Внутрішні переходи

Це найцікавіший вид трафіку (відвідуваності) для вашого сайту, так як він будується на тому, що відвідувач читав інформацію, але з певних причин змушений відкласти читання. Тому, він додає ваш ресурс в закладки тепер можна повернеться після того, як з’явитися вільний час. Якщо у вас є такі користувачі, то це може говорити, що людям інформація цікава і вони додають її в закладки.

111Переходи з соціальних мереж

Найбільш популярні соціальні мережі в СНД: Вконтакте, Фейсбук, Однокласники і ін. Для того, щоб розуміти, де ваша аудиторія зосереджена, ви можете проаналізувати ваших конкурентів на джерела трафіку. У цьому нам допоможе стаття «Аналіз сайту конкурента» і сервіс – Similarweb.

У перспективі потрібно буде аналізувати аудиторію. У цьому нам зможе допомогти лічильник від Яндекса- Яндекс.Метрика. Наприклад, видає аналіз даних по інтересам, за віком, за статтю і тд. Це дозволить розуміти яку аудиторію формує ваш ресурс і які соціальні мережі можуть бути цікаві.

Переходи по посиланнях на сайтах

Наприклад, ви розмістили на форумі свій пост або може на сторонньому ресурсі розмістили спеціально огляд про ваш товар (послугу) і так все добре закрутилося, що це дає вам на місяць певну кількість трафіку (відвідуваності). Для себе ми визначили, що найкращий варіант для будь-якого ресурсу, якщо 50-60% від загального трафіку будуть пошукові системи, а вже все інше (соціальні мережі, посилання на інших ресурсах і тд).

Як збільшити відвідуваність сайту або як підвищити трафік сайту

Якщо коротко, то перед вами буде стояти завдання – розвивати ваш проект в інтернеті через різні джерела трафіку. Як ми вже писали, що для цього вам знадобитися аналіз ніші і конкурентів. Потім оптимізація вашого ресурсу (від складання семантичного ядра до написання статей і нарощування посилальної маси). Докладний представлений в статті «Просування інтернет-магазину своїми руками в топ-10».

Але якщо ще раз пройтися, то буде потрібно:

  1. Бажання розвивати свій ресурс
  2. Вивчати інформацію по просуванню
  3. Просувати через різні канали
  4. Виділяти бюджет і грамотно його розподіляти
  5. Аналізувати інформацію і усувати помилки

112А тепер детальний план як збільшити відвідуваність сайту або як підвищити трафік сайту:

  1. Аналізуєте вашу нішу і конкурентів
  2. Визначаєте потрібний вам регіон
  3. Купуєте доменне ім’я та хостинг
  4. Складаєте широке семантичне ядро (ключові запити)
  5. Проводьте оптимізацію проекту «Оптимізація сайту на wordpress, joomla, opencart», дивлячись на який cms зроблений проект
  6. Нарощування посилальної маси
  7. Публікація анонсів в соціальних мережах
  8. Публікація анонсів на сторонніх ресурсах

Всі ці дії повинні в перспективі привести до підвищення відвідуваності. А зі збільшенням трафіку (відвідуваності) на сайт – дозволить його монетизувати і частину доходів спрямовувати на подальше просування. І не забувайте, що ринок очікує від вас щось нового, що не змогли надати конкуренти. Що унікальніша буде у вас продукт, тим вище у вас шанси, що залучити трафік буде легше!

Як подивитися відвідуваність свого і чужого сайта

Для того, щоб подивитися відвідуваність свого сайту, вам досить буде встановити лічильник від пошукової системи. Ось ці статті «Як встановити лічильник яндекс метрика на сайт» і «Як підключити, налаштувати Вебвізор в Яндекс.Метрика».

З чужим сайтом буде складніше, тому що доступ вам ніхто не дасть. Тому, який вихід із цієї ситуації ми описали у статті «Аналіз сайту конкурента». І вже інформацію використовувати для своїх цілей.