У даній статті ми розглянемо найбільш дієві методи, які допоможуть залучити максимальну кількість відвідувачів на сайт.

Як розкрутити сайт за допомогою трафіку

Використовуючи такий метод, власник ресурсу не платить за просування сайту в пошуковій видачі, а за кількість відвідувачів, які зайшли через пошук. Всі зусилля будуть спрямовані на залучення потенційних клієнтів або покупців. Щоб робота дала потрібний результат необхідно почекати.

Як оптимізувати ресурс, використовуючи соціальні мережі

Для досягнення швидкого результату, потрібно чимало зусиль, капіталовкладень і часу. Розберемося, які інструменти залучення клієнтів дійсно ефективні.

  • Банери. Даний інструмент принесе результат відразу, але більшість відвідувачів не мають відношення до рекламованого продукту або послуги, тому не є цільовою аудиторією.
  • Прямі посилання. Ефект діє поки є посилання, якщо його видалити всі раніше отримані результати пропадають.
  • Реклама на телебаченні і радіо. Охоплює максимальну кількість людей, але така реклама дуже дорога.
  • Контекстна реклама. Виключає випадкових відвідувачів на сайт переходять тільки зацікавлені користувачі. Результат не доведеться довго чекати, дуже швидко видно ефективність такої реклами.
Інші популярні способи рекламування проекту

Для залучення відвідувачів і просування сайту в пошуковій видачі використовують різні варіанти розкрутки:

  1. Найдешевший і ефективний спосіб залучення аудиторії – трафік з пошукачів.
  2. З допомогою соціальних мереж, закладок на сайті можна просувати ресурс.
  3. Можна зробити обмін посиланнями між сайтами партнерами.
  4. З допомогою інформаційного текстового контенту, написання тематичних статей.
  5. Користуючись авторитетом, можна залишати коментарі на інших ресурсах із зазначенням першоджерела (посилання на просувний сайт).
  6. На сайтах з подібною тематикою або в популярних блогах можна залишати відгуки. Обов’язково в кінці відкликання потрібно ставити посилання на рекламований сайт. Цей метод добре діє, якщо мова йде про розкручування блога.
  7. Заявляйте про себе на професійних форумах, станьте експертом у конкретної темі, особисто створюйте цікаві публікації.
  8. Крім участі у форумах і дискусіях, створіть профіль, де буде вказано посилання на Ваш ресурс.
  9. Робити розсилку прес релізів, використовуючи ресурси зразок Subscribe.ru.
  10. Застосовуючи ресурси за типом content.mail.ru можна зробити розсилку.
  11. Коли проект досить розкручений можна почати реєструватися в рейтингах blogs.yandex.ru і top.mail.ru.
  12. Можна використовувати соціальні новини для розкрутки бізнесу.
  13. Розмістити посилання у відповіді на сервісах Відповідей і Запитань типу otvet.mail.ru.
  14. Контекстна реклама.

При правильній розкрутці ресурсу, компанія отримає прибуток, а користувачі користь. Щодо прибутку це окрема тема для статті, як монетизувати ресурс. Ви можете зробити Ваш сайт джерелом доходу, який буде приносити прибуток незалежно від Ваших зусиль.

Що необхідно зробити, якщо немає відвідувачів сайту

Проблему відсутності відвідувачів потрібно вирішувати всебічно і комплексно. Проаналізуйте ситуацію, чому користувачі не хочуть заходити на Ваш сайт. Можливо, потрібно оновити контент, додати кілька цікавих статей, які будуть корисні людям. Користувачів приваблює барвисте оформлення, цікава подача інформації, наявність відео, не забувайте про наочну ілюстрацію текстового контенту.

Якщо у Вас немає належних навичок, можна замовити цю статтю у професійного копірайтера. Прочитайте вміст сайту з позиції звичайного користувача, рядового відвідувача веб-сторінки. Визначте, за якими пошуковими запитами користувач перейде на сайт і чизможе він знайти відповідь. Наскільки тексти інформативні і легко читати. Як відображається вміст з монітора комп’ютера, планшета і інших мобільних пристроїв. Якщо проблема виявлена, постарайтесь усунути в найкоротші терміни.

При написанні текстів, зверніть увагу на складанні ключовиків. Запити користувачів повинні бути прописані в тексті, при цьому стаття залишається читабельною. Якщо у матеріалу буде низька унікальність, вона залишиться непомітною для пошукових машин і точно не вийде в ТОП пошукової видачі.

Постарайтеся систематично оновлювати контент цікавими статтями, щоб стимулювати користувачів підписатись на RSS-стрічку. Таких відвідувачів проекту легко можна перетворити в потенційних покупців або клієнтів. Визначте, які сторінки сайту привертають більшу увагу користувачів. Враховуючи інтерактивність, постарайтеся відповісти на всі запитання користувача.

Приділіть належну увагу іміджу проекту, зробіть все необхідне, щоб дотримуватися заданої планки. Тримайте під контролем не тільки публікацію цікавих статей, але і появу позитивних коментарів. Таким чином, в геометричній прогресії зросте число відвідувань і лайків цільової аудиторії.

Після того, як Ви знаєте, що необхідно зробити для залучення відвідувачів. Передплатники в перспективі можуть стати потенційними клієнтами або покупцями. Вони можуть стати «живою рекламою» для поширення інформації про Ваш ресурс у вигляді коментарів і відгуків. Створення позитивного іміджу дуже трудомісткий процес, але саме хороші відгуки реальних покупців сприяють зростанню продажів.