Однією з ніш в інтернеті є квітковий бізнес. Особливість цього бізнесу, що не покупці отримують емоції від покупки, а ті, для кого призначена ця покупка (це може бути день народження, 8 березня або будь-який інший день, в який ви захотіли проявити увагу).
Звідси і появляється у багатьох підприємців-початківців таке питання «як продати квіти в інтернеті». Ось на це питання ми і спробуємо відповісти у своїй статті «Як відкрити і розкрутити інтернет-магазин по доставці квітів».
План
- Вивчаємо нішу квіткового бізнесу (який регіон роботи сайту, стартовий капітал, майбутні відмінності)
- Створюємо інтернет-магазин за доступною ціною на старті
- Переходимо до наповнення і просування
Квітковий бізнес або чому так важливо вивчити нішу в інтернеті
Для будь-якого старту потрібно сформувати свій міні-бізнес по якому ви будете діяти. Саме він дозволить зрозуміти чого очікувати в майбутньому і чи варто взагалі саме цим вам займатися. Одним з ключових моментів буде – регіон роботи вашого інтернет-магазину.
Наприклад, ви працюєте тільки з певного міста (Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Львів і тд) або у вас буде мережа, яка зможе працювати відразу з 2-3 містами і тд. Це дуже важливий момент. Так як від цього буде залежати вхід в бізнес, тобто чим більше попиту в місті на ваші послуги або товар, тим більше охочих увійти в цей ринок.
Рекомендуємо вивчити кількість населення в тому чи іншому місті. І за останні 5-10 років населення в цьому місті зростає чи ні. Так увійшовши один раз в цей ринок і закріпившись в ньому, ви будете мати позитивну динаміку щодо попиту, за умови, що населення в цьому регіоні зростає. Припустимо ви визначилися, що працювати будете по місту Київ.
Головним ключовим запитом для цього регіону буде – доставка квітів Київ. Після ми звертаємося з цим запитом до пошукової системи Google, щоб дізнатися середню частоту за останній рік і отримуємо цифру – 8100 показів. Тобто для населення в 2 934 522 чол (2018 рік) попит на цю послугу становить 8100 показів на місяць (усереднені цифри).
Після цього, вам буде потрібно вивчити топ-10 сайтів в Google на цей запит, щоб зрозуміти який у них трафік, з яких країн, який асортимент квітів, умови з доставки та оплати, наявність різних бонусів і тд.
Вивчення ніші з доставки квітів на прикладі 1 сайту
Візьмемо для аналізу – lepestki.kiev.ua. Домен був зареєстрований 15 грудня 2011 року. Має регіональну зону, що підтверджує орієнтир на Київ. На момент написання статті в індексі Google – 3170, Яндекс – 2820 стр. Це означає, що у вашого інтернет-магазину повинно бути не менше 2000 сторінок, то є великий асортимент (не означає, що всі сторінки це товари, так як часто є ще розділ блог і тд).
Інший важливий момент – відвідуваність ресурсу і канали. При аналізі були отримані наступні дані (жовтень 2018 року):
- Близько 53% трафік з мобільних телефонів
- Середній час на сайті – близько 3 хв. Тобто відвідувач виділяє близько 2-3 хв на пошуки букета квітів, а це означає, що вплинути на його думку у вас буде стільки часу.
- Загальна відвідуваність за місяць – близько 18000 чол.
- Частки країн (дані тільки по ПК): 85% – Україна, близько 5% – РФ, 3% – Іспанія, близько 3% – Німеччина, по 2% – Канада і Англія. Це означає, що система оплати на вашому сайті повинна підтримувати ці країни.
- Аудиторія по статі: 63% – жінки, 37% -чоловіки.
- Частки каналів: 21% – прямі заходи, органічний трафік + реклама -74% (Google + Яндекс), соціальні мережі – 2%, електронна пошта – 1.2%.
Якщо ви плануєте «воювати» з подібними ресурсами в органічній видачі Google, то потрібно звернути увагу на контрольний профіль. За даними сервісу Majestic Seo – 130 доменів. А далі вже математика.
Якщо у вас буде через рік відвідуваність інтернет-магазину від 10000-15000 люд. на місяць, де середній чек – 500 грн, конверсія – 2% і ви будете заробляти з кожного букета 30% і більше від ціни. Разом оборот – 100000 грн, а ваш профіт – 23000 грн. Якщо вам це буде вигідно, то можете пробувати входити в цей бізнес.
Як створити інтернет-магазин з доставки квітів
- Спеціально для наших читачів ми шукали оптимальний варіант для старту в квітковому бізнесі. І вибір припав на cms Хорошоп. Володіє широким функціоналом і дозволяє ефективно здійснити старт. А для визначення майбутніх витрат ми можемо використовувати ці дані:
- Cms Хорошоп – 10000 грн + 500 грн абонплата.
- Шаблон – безкоштовно.
- Домен – 276 грн.
- Наповнення – самостійно чи ні.
- Просування – на старті потрібно буде створити посадкові сторінки (категорії). А після вже від вашого бюджету отримувати трафік з соціальних мереж (FB, Instagram) і переходити до Google.
Що входить в ціну:
- Шаблон, який відмінно працює на ПК і смартфонах + бистра швидкість завантаження;
- Зручне адміністрування сайту;
- Підтримує наступний функціонал: зворотний дзвінок; купити в 1 клік; накопичувальні знижки; експорт і імпорт yml; фільтри товарів; комплект товарів; seo-генерація за шаблоном заголовків, описів;
- Приват24 і оплата картою (LiqPay);
- Інтеграції з Новою Поштою, Делівері, Укрпоштою, Автолюксом, Інтаймом;
- Інтеграція з 1С, RetailCRM, ТОРГСОФТ, amoCRM;
- Налаштування robots.txt, sitemap;
- Експорт товарів в Google Merchant;
- Інтеграція з Rozetka.ua;
- Вивантаження товарів на Prom, Hotline, Price.ua;
- Багатомовність і мультивалютність;
- Вивантаження електронних пошт клієнтів в MailChimp і Unisender;
- Терміни створення 2-3 дня
Не відкладайте свою мрію в довгий ящик! Відкрийте свій інтернет-магазин вже сьогодні.
Який вибрати шаблон для інтернет-магазину з доставки квітів
Так як аудиторія буде переважати з мобільних телефонів, то рекомендуємо звернути увагу, щоб шаблон був адаптивним. Якщо на старті ваш бюджет дозволяє створити унікальний дизайн, то в такому випадку, ви можете замовити дизайн, але звертаємо вашу увагу, що крім того, що вам повинні будуть намалювати дизайн, його буде потрібно зверстати і натягнути на саму cms, тобто потрібно буде оплатити послуги дизайнера і верстальника.
Як розкрутити інтернет-магазин по доставці квітів
Тут вже сильно залежить від того, що на старті зможете запропонувати ринку і який стартовий капітал є. Повинна бути дуже хороше опрацювання фотографій. Особливість цього ринку в тому, що в основному у всіх різні товари. Наприклад, ми шукаємо мобільний телефон xiaomi redmi note 5, отож при виборі продавця ми будемо дивитися на ціну, відгуки про цей інтернет-магазин, умови доставки і оплати.
У разі ж з квітковим бізнесом, клієнт вибирає по фото, яка ціна за це фото, умови доставки (безкоштовна доставка на всі товари або від певної суми), бонуси (замовлення від 1000 грн – знижка 5% і тд), промо-коди (якщо клієнт залишає свою пошту, то ви йому періодично можете надсилати знижкові промо-коди на 5-10%, але обмеження в 5 днів). Все залежить від вашої фантазії.
Які канали ви можете використовувати:
- Пошукова система Google.
- Соціальні мережі. Якщо у вас виходять класні букети, то пробуйте свої сили в Instagram.
- Форуми. Цей канал згасає, але не варто відмовлятися.
- Домовитися з іншими інтернет-магазинами. Це може бути сувенірна продукція, парфумерія, косметика.
Що потрібно зробити на старті:
- Зібрати семантичне ядро
- Seo-оптимізація сайту (сформувати структуру на підставі семантичного ядра і впровадити посадочні сторінки: ТЗ для копірайтера, Title, description і теги h1, h2, h3)
- Додати на індексацію
- відслідковувати динаміку
Ви завжди можете замовити просування вашого інтернет-магазину у нас