Якщо задумалися, щоб створити свій сайт на prom.ua, але ще думаєте варто вам починати чи ні, то рекомендуємо вивчити цю статтю, де буде представлений повний аналіз всіх за і проти. А після, якщо переконайтеся, що вам підходять всі умови, то сміливо можете пробувати. Так як щоб відкрити інтернет-магазин на пром.юа – досить пройти реєстрацію і внести оплату.
План
- Аналіз prom.ua
- Як створити сайт на пром.юа
- Які використовувати канали для отримання трафіку
- Як торгувати на prom.ua
- Як просувати сайт
Аналіз prom.ua
Найголовніше – вивчити саму площадку, а саме який трафік генерує ресурс і які використовує канали, а щоб це зробити, ми звернулися за допомогою до Similarweb. Так ось сайт пром.юа складається з основного домену, так і піддоменів. Загальна відвідуваність (з доменами на вересень-листопад 2018 роки) – 59-61 млн чол в місяць, без доменів – 45-47 млн чоловік.
Основний канал (дані ПК) – близько 69%. Це означає, що на сайт prom.ua потрапляє аудиторія в основному через пошукові системи (Google і Яндекс). І лише близько 15% – постійні користувачі, які заходять через закладки.
Що це означає для тих, хто планує створити сайт, використовуючи prom. В першу чергу потрібно зрозуміти – яку частку органічного пошукового трафіку займає сам майданчик у вашій ніші. Якщо у пром дуже хороша видимість, то однозначно варто відкрити інтернет-магазин, використовуючи цю площадку.
Як створити сайт на пром.юа
Всім нам відомо, що у будь-якого проекту є дохідна і видаткова частини. Так ось, якщо ви вирішили відкрити інтернет-магазин, то мнімальний тариф – 4900 грн на рік. (актуально на 4 січня 2019)
Сам пром – це конструктор, де основний функціонал вже готовий. Від вас лише потрібно вибрати шаблон, які запропонують зі списку, залити товари, додати ціни.
Згідно з даними EVO в 2018 році найчастіше купували:
- Одяг і взуття
- Техніку та електроніку
- Товари для дому та саду
- Косметику та парфумерію
Дана статистика добре показує, що якщо ви плануєте створити сайт на prom.ua, то в більшості випадків повинні торгувати найбільш популярними товарами, які входять в ці категорії. Але в свою чергу – це накладає і певні труднощі, а саме рівень конкуренції.
Наприклад, ви вибрали напрямок – одяг. Наприклад, нехай будуть чоловічі пуховики. І зліва будуть фільтри. Ці всі фільтри повинні будуть бути у вашого товару, щоб відвідувач зміг швидко відфільтрувати:
- стан
- фасон пуховика
- вид утеплювача
- розмір чоловічого одягу
- тип тканини
- колір
- країна виробник
- виробник
Що потрібно, щоб створити інтернет-магазин на пром.юа:
- Доменне ім’я (рекомендуємо, щоб було в зоні «ua»).
- Семантичне ядро (підбір ключових запитів) (категорії, які є на самому prom + що шукають в Google).
- Залити товари, зробити до них опис, додати фото і розподілити в потрібні категорії, згідно семантичному ядру.
- Додати в Google і Яндекс вебмастер.
- Визначити майбутні канали: Google, Prom, FB, Instagram, Rozetka, Hotline (якщо в пошуковій видачі Google є Rozetka і Hotline, то ваші товари там повинні бути).
- Отримати в перспективі статус «Сертифікована компанія».
- Наявність відгуків.
- Вивчити відвідуваність сайтів за останній рік. Перебувати в розділі – «Статистика відвідувань компаній України»
- Наявність документів
Які використовувати канали для отримання трафіку
Однією з ідей, якщо ви створюєте інтернет-магазин на пром.юа, то потрібно використовувати цей канал – максимально. І тут як варіант вивчити топові сайти, які є в в розділі – «Статистика відвідувань компаній України». Візьмемо для прикладу два сайти – fashop.com.ua і opt-club.com.ua
Аналіз інтернет-магазину fashop.com.ua
- В індексі Яндекса – 16562 стр
- Посилання (домени) – 138
- Відвідуваність вересень-листопад 2018 – близько 60000 в місяць
- Основні канали (аналіз ПК): прямі заходи – 35%, соціальні мережі – 25%, пошта – 5%, пошукові системи – 23%, переходи з інших сайтів – 9% (частка пром.юа – 71%).
А тепер вважаємо, що якщо в місяць у нас відвідуваність сайту 60000 чол, де з них 9% – 5400, а вже з них частка prom – 3800 чол.
Аналіз інтернет-магазину opt-club.com.ua
- В індексі Яндекса – 1749 стjр
- Посилання (домени) – 36
- Відвідуваність вересень-листопад 2018 – 45000 в місяць
- Основні канали (аналіз ПК): прямі заходи – 41%, соціальні мережі – 5%, пошта – 1%, пошукові системи – 42%, переходи з інших сайтів – 11% (частка пром.юа – 47%).
А тепер вважаємо, що якщо в місяць у нас відвідуваність сайту 45000 чол, де з них 11% – 4950, а вже з них частка prom – 2326 чол.
Згадуємо витратну частину і після ви повинні порахувати – вигідно чи не вигідно, якщо у топових ресурсів prom.ua займає всього 5-6% від загального трафіку. Тому і потрібно знати, який відсоток займає серед ваших прямих конкурентів.
Складність в аналізі спостерігається ще в наступному, що при замовленні немає переходу на сам інтернет-магазин. Наприклад, ви потрапили в розділ «Сукні жіночі» і перейшли в саму картку товару. Є кнопка купити, все пропозиції продавця. А ось сам інтернет-магазин доступний тільки в розділі «Контакти». І перехід буде зарахований лише в цьому випадку! Ясна річ, що відвідувач в більшості випадків, цього просто не буде робити.
Як продавати на prom.ua
Щоб успішно торгувати в інтернеті – існують загальні правила. У вас повинен бути унікальний товар або дуже відомий. І тут вже кожен продавець вибирає свою модель.
Наприклад, ви можете продавати чоловічі пуховики відомого бренду в Україні або знайти нового постачальника, який тільки вийшов на ринок. Найкращий варіант – це комбінувати.
Але дуже важливо, коли в розділі «Чоловічі пуховики» картинки, назва товару однакові у десятків сторінок, то щоб виділитися включається – демпінг. Ваше завдання як продавця дивувати відвідувачів, пропонуючи їм: хороші відгуки про вашу роботу, опис + якісну картинку, може ви придумаєте бонуси. Одним з мінусів пром.юа – немає можливості пропонувати постійним відвідувачам знижки за оборот (накопичувальні знижки).
Щоб успішно продавати на майданчику prom.ua потрібно:
- Якісний опис товару, щоб він міг брати участь в фільтрації пром.юа.
- Якісні фотографії, щоб відвідувач міг вивчити ваш товар.
- Середні ціни на ринку.
- Наявність відгуків про роботу інтернет-магазину.
- Хто обслуговує інтернет-магазин.
- Додаткові бонуси (брелоки і тд з емблемою сайту).
- Через 1-2 тижні попросити залишити відгук про роботу сайту та якість товару.
- Продавати свій товар на різних майданчиках і формувати свій міні-бренд.
Як просувати сайт на prom.ua
- Відкрити інтернет-магазин на cms і / або prom.ua.
- Вивчити нішу і канали конкурентів.
- Визначити бюджет на 6-12 місяців.
- На старті використовуйте максимальну кількість каналів, щоб визначити найбільш вигідні.
- Ви можете розглянути альтернативу і вибрати створення сайту на своїй cms. Детально описано в цій статті – «Як створити інтернет-магазин з нуля»
Ви завжди можете замовити просування вашого інтернет-магазину у нас.