Якщо задумалися, щоб створити свій сайт на prom.ua, але ще думаєте варто вам починати чи ні, то рекомендуємо вивчити цю статтю, де буде представлений повний аналіз всіх за і проти. А після, якщо переконайтеся, що вам підходять всі умови, то сміливо можете пробувати. Так як щоб відкрити інтернет-магазин на пром.юа – досить пройти реєстрацію і внести оплату.

План

  1. Аналіз prom.ua
  2. Як створити сайт на пром.юа
  3. Які використовувати канали для отримання трафіку
  4. Як торгувати на prom.ua
  5. Як просувати сайт

Аналіз prom.ua

010Найголовніше – вивчити саму площадку, а саме який трафік генерує ресурс і які використовує канали, а щоб це зробити, ми звернулися за допомогою до Similarweb. Так ось сайт пром.юа складається з основного домену, так і піддоменів. Загальна відвідуваність (з доменами на вересень-листопад 2018 роки) – 59-61 млн чол в місяць, без доменів – 45-47 млн чоловік.

Основний канал (дані ПК) – близько 69%. Це означає, що на сайт prom.ua потрапляє аудиторія в основному через пошукові системи (Google і Яндекс). І лише близько 15% – постійні користувачі, які заходять через закладки.

Що це означає для тих, хто планує створити сайт, використовуючи prom. В першу чергу потрібно зрозуміти – яку частку органічного пошукового трафіку займає сам майданчик у вашій ніші. Якщо у пром дуже хороша видимість, то однозначно варто відкрити інтернет-магазин, використовуючи цю площадку.

Як створити сайт на пром.юа

Всім нам відомо, що у будь-якого проекту є дохідна і видаткова частини. Так ось, якщо ви вирішили відкрити інтернет-магазин, то мнімальний тариф – 4900 грн на рік. (актуально на 4 січня 2019)

Сам пром – це конструктор, де основний функціонал вже готовий. Від вас лише потрібно вибрати шаблон, які запропонують зі списку, залити товари, додати ціни.

Згідно з даними EVO в 2018 році найчастіше купували:

  1. Одяг і взуття
  2. Техніку та електроніку
  3. Товари для дому та саду
  4. Косметику та парфумерію

Дана статистика добре показує, що якщо ви плануєте створити сайт на prom.ua, то в більшості випадків повинні торгувати найбільш популярними товарами, які входять в ці категорії. Але в свою чергу – це накладає і певні труднощі, а саме рівень конкуренції.

Наприклад, ви вибрали напрямок – одяг. Наприклад, нехай будуть чоловічі пуховики. І зліва будуть фільтри. Ці всі фільтри повинні будуть бути у вашого товару, щоб відвідувач зміг швидко відфільтрувати:

  • стан
  • фасон пуховика
  • вид утеплювача
  • розмір чоловічого одягу
  • тип тканини
  • колір
  • країна виробник
  • виробник

011Що потрібно, щоб створити інтернет-магазин на пром.юа:

  1. Доменне ім’я (рекомендуємо, щоб було в зоні «ua»).
  2. Семантичне ядро (підбір ключових запитів) (категорії, які є на самому prom + що шукають в Google).
  3. Залити товари, зробити до них опис, додати фото і розподілити в потрібні категорії, згідно семантичному ядру.
  4. Додати в Google і Яндекс вебмастер.
  5. Визначити майбутні канали: Google, Prom, FB, Instagram, Rozetka, Hotline (якщо в пошуковій видачі Google є Rozetka і Hotline, то ваші товари там повинні бути).
  6. Отримати в перспективі статус «Сертифікована компанія».
  7. Наявність відгуків.
  8. Вивчити відвідуваність сайтів за останній рік. Перебувати в розділі – «Статистика відвідувань компаній України»
  9. Наявність документів

Які використовувати канали для отримання трафіку

Однією з ідей, якщо ви створюєте інтернет-магазин на пром.юа, то потрібно використовувати цей канал – максимально. І тут як варіант вивчити топові сайти, які є в в розділі – «Статистика відвідувань компаній України». Візьмемо для прикладу два сайти – fashop.com.ua і opt-club.com.ua

Аналіз інтернет-магазину fashop.com.ua

  • В індексі Яндекса – 16562 стр
  • Посилання (домени) – 138
  • Відвідуваність вересень-листопад 2018 – близько 60000 в місяць
  • Основні канали (аналіз ПК): прямі заходи – 35%, соціальні мережі – 25%, пошта – 5%, пошукові системи – 23%, переходи з інших сайтів – 9% (частка пром.юа – 71%).

А тепер вважаємо, що якщо в місяць у нас відвідуваність сайту 60000 чол, де з них 9% – 5400, а вже з них частка prom – 3800 чол.

Аналіз інтернет-магазину opt-club.com.ua

  • В індексі Яндекса – 1749 стjр
  • Посилання (домени) – 36
  • Відвідуваність вересень-листопад 2018 – 45000 в місяць
  • Основні канали (аналіз ПК): прямі заходи – 41%, соціальні мережі – 5%, пошта – 1%, пошукові системи – 42%, переходи з інших сайтів – 11% (частка пром.юа – 47%).

А тепер вважаємо, що якщо в місяць у нас відвідуваність сайту 45000 чол, де з них 11% – 4950, а вже з них частка prom – 2326 чол.

Згадуємо витратну частину і після ви повинні порахувати – вигідно чи не вигідно, якщо у топових ресурсів prom.ua займає всього 5-6% від загального трафіку. Тому і потрібно знати, який відсоток займає серед ваших прямих конкурентів.

Складність в аналізі спостерігається ще в наступному, що при замовленні немає переходу на сам інтернет-магазин. Наприклад, ви потрапили в розділ «Сукні жіночі» і перейшли в саму картку товару. Є кнопка купити, все пропозиції продавця. А ось сам інтернет-магазин доступний тільки в розділі «Контакти». І перехід буде зарахований лише в цьому випадку! Ясна річ, що відвідувач в більшості випадків, цього просто не буде робити.

Як продавати на prom.ua

012

Щоб успішно торгувати в інтернеті – існують загальні правила. У вас повинен бути унікальний товар або дуже відомий. І тут вже кожен продавець вибирає свою модель.

Наприклад, ви можете продавати чоловічі пуховики відомого бренду в Україні або знайти нового постачальника, який тільки вийшов на ринок. Найкращий варіант – це комбінувати.

Але дуже важливо, коли в розділі «Чоловічі пуховики» картинки, назва товару однакові у десятків сторінок, то щоб виділитися включається – демпінг. Ваше завдання як продавця дивувати відвідувачів, пропонуючи їм: хороші відгуки про вашу роботу, опис + якісну картинку, може ви придумаєте бонуси. Одним з мінусів пром.юа – немає можливості пропонувати постійним відвідувачам знижки за оборот (накопичувальні знижки).

 

Щоб успішно продавати на майданчику prom.ua потрібно:

  1. Якісний опис товару, щоб він міг брати участь в фільтрації пром.юа.
  2. Якісні фотографії, щоб відвідувач міг вивчити ваш товар.
  3. Середні ціни на ринку.
  4. Наявність відгуків про роботу інтернет-магазину.
  5. Хто обслуговує інтернет-магазин.
  6. Додаткові бонуси (брелоки і тд з емблемою сайту).
  7. Через 1-2 тижні попросити залишити відгук про роботу сайту та якість товару.
  8. Продавати свій товар на різних майданчиках і формувати свій міні-бренд.

Як просувати сайт на prom.ua

  1. Відкрити інтернет-магазин на cms і / або prom.ua.
  2. Вивчити нішу і канали конкурентів.
  3. Визначити бюджет на 6-12 місяців.
  4. На старті використовуйте максимальну кількість каналів, щоб визначити найбільш вигідні.
  5. Ви можете розглянути альтернативу і вибрати створення сайту на своїй cms. Детально описано в цій статті – «Як створити інтернет-магазин з нуля»

Ви завжди можете замовити просування вашого інтернет-магазину у нас.