121У попередніх статтях ми обіцяли вам показати-як встановити лічильник яндекс метрика на сайт. Але так як відвідувачі Яндекса цікавляться більш детально, то було прийнято рішення розширити тему від установки на cms до як користуватися. Таке рішення було прийнято після аналізу ключового слова. Про те, як скласти семантичне ядро сайту для Яндекс Директ (органічної видачі), ви можете прочитати  тут.

Трохи теорії і відразу переходимо до практики. Після того як Яндекс «удосконалює» свої алгоритми, кожен раз дивуючи вебмайстером, досить корисним інструментом для аналізу відвідувачів вашого сайту став лічильник-Яндекс.Метрика. Основне призначення «злити» інформацію по вашому ресурсу і постійно покращувати видачу. Хоча з останнім йде туго.

Саме цю інформацію про всіх рухах відвідувачів, ви і передаєте Яндексу. Але в цьому нічого немає поганого. Так як це завжди буде підтримувати вас у тонусі.

Як підключити, додати (встановити) лічильник яндекс метрика на сайт

122Для підключення необхідно перейти на сайт  metrika.yandex.ru. Потім ввести логін і пароль. Для отримання логіну потрібно зареєструвати поштову скриньку від Яндекса.

Ось ми ввели всі потрібні нам дані і знаходимося в самій Яндекс.Метрика. Найчастіше ми використовуємо старий інтерфейс. Можливо, через звичку. Тут все на любителя.

Наступний етап полягає в тому, щоб натиснути на «Додати лічильник».

Ви придумуєте назву, вписуєте адресу. Заповнюєте в загальному всю потрібну інформацію. У розділі «Код лічильника» рекомендуємо виставити налаштування: Вебвізор, карта кліків, точний показник відмов, зовнішні посилання. Галочку навпроти інформер – не потрібно. Навіщо вам зайве посилання на сайті.

Як налаштувати цілі в яндекс метриці

Обов’язково будь-який проект, який створюється в інтернеті, має комерційний характер. Тому нам важливо відстежити конверсію. Покажемо налаштування на інтернет-магазині rozariy.com. Наприклад, ми будемо вважати за мету – кошик. Адреса кошика – https://rozariy.com/index.php?route=checkout/simplecheckout. Значить всі хто натиснуть на це посилання, Яндекс.Метрика зарахує за мету. Щоб зробити це він необхідно перейти в розділ «Мета» і вибрати відповідні налаштування.

Ви вже будете налаштовувати, виходячи із специфіки вашого сайту. Якщо раптом у вас щось не вийде, ви завжди зможете звернутися до нас за консультацією.

Як налаштувати Вебвізор в яндекс метриці

Крім цілей, важливо ще налаштувати – Вебвізор. Цей сервіс дозволяє вам «шпигувати» за вашими відвідувачами. І потім приймати рішення, що потрібно налаштувати на сайті, щоб поліпшити юзабіліті.

Як встановити лічильник яндекс метрика на wordpress (для блогів) і opencart (для інтернет-магазинів)

Отриманий код варто розмістити в футер сайту. Для wordpress в налаштуваннях вибрати «Зовнішній вигляд» – «Редактор». Справа знайти «Підвал» або «footer.php». Ось саме туди ми встановимо наш код. У опенкарті варто вибрати в адмінці: «Система» – «Налаштування» – «Змінити» – «Сервер» – «Код Google Analytics».

Як працювати з яндекс метрикою

123Після того, як ми встановили благополучно на наш сайт Яндекс.Метрику, налаштували цілі і Вебвізор – чекаємо відвідувачів. Спочатку статті ми писали, що без оптимізації і просування сайту, ви просто можете не дочекатися своїх читачів. А вони зі свого боку не впізнати про ваш сайт. Тому після запускаємо рекламу в Яндекс.Директ по потрібних запитах і починаємо аналізувати поведінку відвідувачів.

Ми завжди ставимо в перспективі, щоб у сайту завжди «Джерела трафіку» складалися 50-70% пошукові системи. Відвідувачі з ПС – це нова аудиторія. Ваше завдання зробити, щоб вони стали постійними читачами вашого ресурсу. Решта 50-30% бажано, щоб були прямі заходи, відвідувачі з соціальних мереж та інших майданчиків. Вся ця інформація доступна в розділі Метрики «Джерела» – «Зведення».

Варто звернути увагу на кількість часу проведеному на вашому ресурсі. Для цього рекомендуємо переглядати поведінку людей через Вебвізор. Обов’язково, на перспективу встановіть онлайн-консультанта. Щоб кожен бажаючий зміг оперативно вам задати питання і отримати відповідь.

Обов’язково дивіться глибину перегляду. Чим більше тим краще. Наприклад, до вас «прийшов» відвідувач по якомусь запиту, він прочитав статтю і через 1-2 хв – покинув сайт. Ваша ж задача – максимально зробити так, щоб читач зацікавився іншим матеріалом. І замість 1-2 статей, прочитав 4-7. І в підсумку підписався на ваш канал зв’язку.