Як вибрати нішу для інтернет-магазину

Сьогодні разом з вами поміркуємо на тему: «Як вибрати нішу для інтернет-магазину». Кожному з нас хоч іноді приходила в голову думка про створення свого міні-бізнесу, а так як частка інтернет-користувачів зростає в Росії і Україні, тому багато хто замислюється про створення свого інтернет-магазину.

Пошук ніші для інтернет магазину

001

Адже, що може бути простіше, коли ви купуєте в одному місці за однією ціною і відразу продаєте з націнкою.

Безумовно, це було б дуже вигідно, якщо ваша ніша не зайнята і при цьому є попит, але часто підприємці вибирають вже ті ніші, які зайняті і там є досить сильна конкуренція.

Але чим більше конкуренція на ринку, тим нижче буде у вас маржа! І не варто забувати про купівельну спроможність у населення. У статті «Самостійне просування сайту в пошукових системах», ми вже піднімали це питання і рекомендували на старті вашого інтернет-магазину вивчити інформацію про середню зарплату по країні (регіону). Щоб проаналізувати всі ніші, ми вирішили скористатися інформацією від Proma.ua (Україна).

Крім вибору ніші для вашого інтернет-магазину, у вас буде дуже багато завдань, які краще проаналізувати перед створенням:

  1. Регіон просування (Наприклад, у вас офіс знаходиться в Києві чи Москві, а клієнт через запит вказує, що йому потрібен товар в певному місті, тому Вам доцільніше просуватися за певним великим містом і вже далі по всій країні);
  2. Майбутні 2-3 прямих конкуренти і лідери ніші (дозволить Вам зрозуміти шлях просування конкурентів і приблизні терміни. А також, що вони використовують для залучення клієнтів і маркетингові хитрощі, які вони використовують у своїй практиці);
  3. Який у вас є бюджет на рік (Наприклад, ви тільки в пошуку вибору ніші інтернет-магазину і вам крім створення інтернет-магазину потрібні будуть витрати на просування не тільки в пошукових системах, а й соціальних мережах, агрегаторах і тд. Тому, найкраще буде скласти кошторис на рік, щоб рухатися за наміченим планом);
  4. Цілі по проекту (відвідуваність через 3, 6, 9, 12 місяців. Який оборот і прибуток, збільшення асортименту і тд).

Також, ми Вам порекомендуємо ознайомитися з цими статтями: «Як створити інтернет-магазин з нуля в Україні», «Розкрутка інтернет-магазину своїми руками в топ-10».

Аналіз ніші «Електроніка і побутова техніка»

Тепер трохи конкретики на певних нішах, які вже представлені в інтернеті. Візьмемо нішу «Електроніка і побутова техніка».

002

Можна побачити, що ця ніша навіть трохи перенасичена учасниками + є явний лідер, який взяв близько 45% ринку. А частка інших інтернет-магазинів за все 7.8%. Тому, якщо ви плануєте заходити в цю нішу, то перед вами буде поставлене тільки одне завдання – крутий сервіс.

Що може входити в цей сервіс: безкоштовна доставка, розстрочка, усунення зауважень від клієнта, відгуки, гарантія, знижки і т.д. У цьому випадку, ви повинні будете бути хорошим маркетологом, щоб постійно вивчати конкурентів і вдосконалювати свій інтернет-магазин.

Аналіз ніші «Fashion (одяг і взуття)»

Тепер пропонуємо для вашого ознайомлення іншу нішу для вашого інтернет-магазину. Нижче представлений скріншот з ніші «Fashion (одяг і взуття)».

003

Тут ви можете помітити, як сильно ринок змінюється в порівнянні з «Елетронікою і побутовою технікою». Частка інших становить 24.1%, що тільки радує + частка лідера ніші всього 21.3%.

Крім вибору ніші для інтернет-магазину, вам варто буде знайти хороших постачальників. Тому що чим вищою буде якість ваших товарів в порівнянні з іншими інтернет-магазинами з вашої ніші, тим краще для Вас. Для постійного зростання, вам потрібно буде побудувати інтернет-магазин на 3 китах: якість товару, доступні ціни, відмінний сервіс.

Ви поступово будете обростати постійними клієнтами, а кращий вид реклами – повторні покупки. Тому, завжди намагайтеся прислухатися до клієнтів. Тому, завжди працюйте над інформацією, яку ви отримуєте від своїх клієнтів.

Якщо ваш інтернет-магазин буде таким ж як у всіх, тоді краще відразу відмовитися від цієї ідеї. І в цьому випадку, направити ваш капітал в інший напрямок, де від нього буде більше користі.