Для якісного просування ресурсу без посилань не обійтися. Ефективний метод для генерації трафіку системи є обмін посиланнями. Раніше, до появи пошуковий систем Yahoo, Bing і Google, це був єдиний спосіб знайти необхідний сайт – переходити за посиланнями з інших ресурсів. Причина малого трафіку – це невелика посилальна вага сайту, мало посилань, що вказують на Ваш ресурс.

Пошуковики як і раніше використовують посилання, щоб визначити авторитет сайту. Тому нарощування посилальної маси є ефективним інструментом для додання значущості ресурсу. Розглянемо типи обміну посиланнями.

Три основних способи для обміну лінками:

  • Взаємні лінки – обмін посиланнями з іншими ресурсами. Взаємовигідний обмін, при якому Ви ставите посилання на своєму сайті на сторонній ресурс, на якому вже розміщена Ваше посилання.
  • Ресурс посилається на Вашу статтю. При цьому зовсім не обов’язково, що Ви будете посилатися на інший сайт. Швидше за все, розміщене посилання свідчить про якісний контент, з яким хочеться поділитися. Такі посилання найбільш привабливі для пошукових систем, тому що підтверджують якість представленого контенту.
  • Штучний тип обміну посиланнями. В основі методу лежить ідея сформувати трикутник з лінків. У роботі беруть участь три сайту, які являють собою співдружність. На кожному ресурсі розміщується посилання на інших учасників трикутника. Обмінюючись посиланнями за годинниковою стрілкою, навколо трикутника, сайти утворюють односторонній штучний набір добровільних посилань.

Всі описані методи нарощування посилальної маси сайту, успішно використовує наше СЕО-агентство. Ми має все необхідне для ефективного розкручування Вашого ресурсу.

Правила каталогу посилань

Є нюанси, які необхідно враховувати при створенні каталогу посилань, щоб отримати максимум ефекту:

  1. Обмін посиланнями повинен здійснюватися між співпричетними один одному сайтами. Наприклад, якщо ви займаєтесь реалізацією взуття, абсолютно нелогічно буде поміщати лінк на сайт з продажу шин. Більше ваги для пошукових систем мають посилання, які пов’язані з контентом іншого ресурсу по темі. Вони будуть вважатися більш важливими, ніж посилання на сайт про надання перукарських послуг піде на сайт садово-городнього інвентарю. Це не логічно і буде таке посилання виглядати в контенті сайту, як щось чужорідне. Відвідувачі ресурсу також віддають перевагу переглядати корисні посилання, які доповнюють контент, не далеко пішли від головної теми ресурсу. Наприклад, якщо це салон краси, тоді дуже до речі буде посилання на магазин косметики по догляду за волоссям або інтернет журнал теми Beauty.
  2. Посилання краще розміщувати на самому початку сторінки.

Наші фахівці мають багаторічний досвід у сфері інтернет просування компаній. При нарощуванні посилальної маси сайту, ми спрямовуємо всі зусилля на довгостроковий результат.

Ми гарантуємо:

  • Високау якість контенту для Вашого ресурсу. У роботі застосовуються найбільш ефективні маркетингові інструменти для поширення контенту.
  • Оптимізація сторінок сайту в пошуковій видачі по ключовим запитам користувачів.
  • Присутність у соціальних мережах.

Для розвитку бізнесу, контент-маркетинг – це довгостроковий підхід до виконуваних робіт. Ефективність даного способу в можливості генерувати гласність одночасно з одної контент-маркетингової кампанії. Як правило, для розкрутки ресурсу необхідний час, навіть декілька місяців. Звернувшись в нашу СЕО-агенцію, ми подбаємо про вміст сторінок Вашого сайту.

Оптимізація сайту в пошуковій видачі – це метод, який працює в довгостроковій перспективі і тривалий час приносить результат. Підсумуємо, контент-маркетинг є ефективним за всіма параметрами з-за своєї результативності та довгостроковості.

Враховуючи вимоги пошукових систем, інструкціями Google, СЕО є безпечним методом, який дає видимі результати. Дотримуючись обраного шляху простої оптимізації, результат буде видно вже протягом декількох місяців. Завдяки багаторічному досвіду роботи в розкручуванні ресурсів, навіть самий трудомісткий процес ми виконуємо в максимально короткі терміни. Наші СЕО-спеціалісти та експерти різних сфер діяльності, зроблять все необхідне, щоб вивести сайт, якомога вище в пошуковій видачі.

Соціальні Медіа протягом багатьох років є дієвим інструментом для просування ресурсу. Визначено у цього методу є перспектива для залучення користувачів і стимулювання продажів. Такий спосіб маркетингу вимагає регулярної уваги, своєчасної реакції на будь-які зміни та постійний моніторинг ситуації. Такі вимоги не є практичними для підприємців, щоб самостійно займатися проектом.

Як правило, бізнес забирає багато часу, тому на онлайн маркетинг практично немає часу.У конкретній ситуації це досить затратно в фінансовому плані.  Особливо, якщо для цього Вам знадобиться спеціально найняти СЕО-спеціаліста, виділити окреме робоче місце і вимагати від нього виконувати повний комплекс заходів контент-маркетингу в поодинці.  І по нервах, і по грошах це не вигідно.  Ми готові виконати всю необхідну роботу за короткі терміни і за розумними цінами.