Просування бізнесу в інтернеті вимагає професійних навичок. Єдине, з чим варто визначитися підприємцю це з вибором виконавця, враховується вартість послуг з оптимізації ресурсу і досвід виконавця. Кращим варіантом є наявність послуги «Просування по позиціях», яка розрахована на якісне і швидке просування бізнесу в мережі інтернет. Така послуга передбачає індивідуальний підхід, конкретно під потреби замовника. У відповідності з тематикою ресурсу і амбіціями підприємцями підбирається команда фахівців.
Що входить в тариф «Просування по позиціях»
На першому етапі, фахівці становлять семантичне ядро, яке включає, як високочастотні запити, так і середньочастотні. Після затвердження замовником списку ключових запитів, визначається кількість сторінок для оптимізації. На наступному етапі здійснюється технічна частина завдання для просування вибраних сторінок. Досвідчені SEO фахівці створюють тексти з грамотним використанням затверджених ключових запитів. Особлива увага приділяється навігації сайту, зручності використання.
Далі відбувається оптимізація сторінок для пошукових систем Google і Yandex з допомогою раніше підібраних ключових фраз. Одночасно з цим, фахівці розробляють план для подальшого розвитку проекту. Щотижня замовник отримує детальний звіт про виконану роботу по всіх позиціях. Щомісяця зазначається вільна статистика по результативності SEO оптимізації.
Що входить в пакет «Просування по запитах»
Вартість пакету «Просування по запитах» вказується за один місяць. Які ключі застосовується для просування ресурсу, в якій кількості? Якщо мова йде про тариф «БЕТА», тоді використовується близько 50 ключів з задовільним показом в місяць. Такі ключі найкраще відображають вимоги замовників, складаються з двох або кількох слів, які найчастіше вводять користувачі, потенційні клієнти. Крім того в тариф входять приблизно 10 середньочастотних ключів з гарним показником «ціна-якість». Наприклад, в якості ключів будуть використовуватися фрази «купити смартфон» або «оформити страховку» і т. ін.
Переваги роботи з професіоналами
Протягом чотирьох місяців проводиться аналіз виконаної роботи. Якщо результати не будуть відповідати раніше заявленим і в пошуковій видачі не показано 65% обраних ключових фраз, тоді клієнт отримає 30% оплати. Підсумки виконаної роботи підводяться на п’ятому місяці після старту робіт з оптимізації. Далі результати будуть показуватися кожен місяць. Які обмеження є в цьому тарифі? Щоб використовувати тарифний план для оптимізації сайту потрібно враховувати деякі нюанси:
- Регіон, в якому оптимізується ресурс;
- Залежно від тематики сайту існують обмеження в обраних ключах. Так, в тарифному плані «Бета» для теми «Туризм» доступні тільки 4 напрямки;
- На ресурсі замовника повинно бути опубліковано як мінімум 50 проіндексованих пошуковою системою Яндекс сторінок;
- На сайті повинні бути опубліковані тільки унікальні статті;
- Доменне ім’я сайту, який просувається, має існувати як мінімум рік.
Якщо замовник обмежений в коштах на оптимізацію ресурсу, даний тарифний план є оптимальним варіантом.