Компанія «SeoSite» вже 10 років просуває в мережі інтернет-магазини різної спрямованості. Тривалість перебування в цьому сегменті ринку дає право говорити про накопичений досвід.

Співробітниками компанії зроблено наступне:

  • встановлені контакти з обміну досвідом з розробниками проектів, що продають;
  • створена власна система інтернет-продажів, яка враховує життєвий цикл клієнта;
  • впроваджені конкурентоспроможні механіки інтернет-продажів;
  • збільшено число повторних операцій для безлічі проектів, що продають;
  • розроблені схеми для підвищення LTV клієнта.

Мінімальна вартість просування інтернет-магазину у нас з допомогою SEO – 18 тисяч гривень. Надані послуги надаються комплексно, що і визначає відносно високу ціну.

Ключові запити: що важливо знати клієнтові?

Користувачі в більшості своїй однаково підходять до пошуку в інтернеті. Уже склалися певні традиції. Всі запити можна розділити на умовні групи за структурою:

  • Магазин + Спеціалізація + Місце (Магазин сантехніки в Миколаїві).
  • Види товарів (зимові сукні, світлодіодні світильники, спортивні тренажери).
  • Технічні особливості виробів (світлодіодні лампи Е27, потужність, напруга, ємність, інше).
  • Виробник (maxus led світильник, гроубокс Jardin Secret і Hortosol).
  • Колір (червоний стілець, зелені сукні, сріблястий LED світильник, синя лампа для акваріума).
  • Мету і місце використання (фитолампы для гроубокса, led світильник для акваріума, регулятор потужності для підсилювача).

Співробітники «SeoSite»  врахують специфіку інтернет-магазину при складанні або оновленні семантичного ядра. Там, де це необхідно буде запропонована структура сайту з більш зручною, зрозумілою навігацією.

На що орієнтується користувач при виборі інтернет-магазину?

Думка покупця не завжди однакова і варіюється від типу товару, що купується. Накопичений досвід дозволяє запропонувати схему, за якою проходить практично кожен користувач після того, як визначиться з типом потрібного товару (холодильник, телефон, пилосос, тощо).

  1. Пошук йде за найбільш вигідними пропозиціями. Отже, вплив на вибір надає цінова політика.
  2. 70% користувачів відсівають магазини, перевіряючи наявність відгуків.
  3. Ще третина потенційних клієнтів залишають магазин, якщо є негативні згадки.
  4. Асортимент ресурсу також має значення, оскільки до вчинення угоди людина продовжує порівнювати моделі одного бренду, лінійки.
  5. Наявність обновок – також виступає плюсом.
  6. Порівняння сервісів (різноманітність оплати, доступність безкоштовної консультації, її корисність).
  7. Інші зручності: доставка, встановлення, умови повернення.
  8. Репутація на ринку, виражена чесністю з покупцем (достовірність даних про продукт, повнота описів, постторогові відносини тех. обслуговування).
  9. Зручність ресурсу, функціональна ясність кнопок, наявність корзини, кабінету.
  10. Необов’язковим, але додатковим критерієм вибору може стати наявність групи в соціальних мережах.

Міфи і реальні факти про просування інтернет-магазинів

Клієнти, що приходять до нас, часто мають нечіткі уявлення, які заходи вживають SEO фахівці, щоб поліпшити позиції сайту в рейтингах, і не тільки. Адже головне, що очікують замовники послуг – це зростання продажів і поліпшення комерційних показників сайту.

Поширена думка про те, що більший трафік дає збільшення числа покупців, можна вважати лише відносно вірним. При неправильній стратегії рекламної кампанії або її налаштуванні в веб аналітиці кількість відвідувачів може зростати, а продажі – ні.

Наступна омана, з якою приходять клієнти можна виразити так: достатньо додати на сторінки сайту цікаві статті, зображення і відео – продажі підуть повним ходом.

Ще одну думку, яка вимагає спростування, формулюють майже по-ленінськи: краще менше, та краще. Мається на увазі, що обмежений асортимент простіше піддається управлінню. На це відразу хочеться відповісти, що великому кораблю, таке ж плавання (і навпаки).

Мета застосування SEO-просування – залучати на сайт цільову аудиторію, вже готову до покупок. Регулювати цей процес припадає за допомогою використання ключових слів різної частотності в пропорціях, які обчислюються з аналітичних даних.

Так, якщо взяти високочастотний запит ЛЕД або LED, ваш магазин може опинитися в компанії сайтів, що дають загальні уявлення про світлодіоди. Наприклад, Вікіпедія. У конкретному випадку, додадуться портали, де є повідомлення про всесвітньо відомугрупу LED Zeppelin. Просуватися по такому ключовому слову досить важко і вийти на ТОП-3 вийде не менш, ніж через 6 місяців.

Але не варто засмучуватися. Запити середньої і низької частоти, розміщені в потрібній видачі, приведуть на сайт достатньо клієнтів.

Наведемо кілька прикладів:

НЧ

  • Купити ЛЕД від виробника в Київі.
  • Купити світлодіодні лампи для офісу в Харкові.

СЧ

  1. Купити LED в Київі.
  2. Світлодіодні світильники для виробництва.

Очевидно, що ці запити приведуть більше цільової аудиторії, ніж варіанти ознайомчого плану. З іншого боку, просування по запитам різної частоти не рівноцінно і в різних випадках співвідноситься як 1:100 або 1:1000. Простіше кажучи, просунутися по одному ВЧ ключовому слову в грошах еквівалентно розкручуванню за сотні або навіть 1000 запитам НЧ/СЧ. Чим більше товарів у інтернет-магазині, тим ширше можливості оптимізаторів. Допускається одночасне просування по 5 і більше тисяч НЧ/СЧ запитів.

Ще раз про критерії вибору: чому важлива пошукова репутація

Значимість наявності відгуків про товар, сайт, бренд виділена в нашому переліку другим пунктом. Це не перебільшення. Для деяких видів продукції вплив публічних згадок посилюється: нерухомість, обладнання, складна техніка, транспорт, інше. Для більшості порталів трудність полягає в додаванні користувачами негативних відгуків. Завдання пошукової репутації нейтралізувати небажану інформацію, приховати її від очей цільової аудиторії. З позитивними відгуками необхідно вчинити навпаки, забезпечити доступ до них усіма можливими шляхами.

Грамотна робота зі згадками про товар або бренд дозволяє покращувати ефект від пошукового просування, одночасно з цим збільшувати посилальну масу. Якщо говорити виключно про пошукову систему Google, треба відзначити наступний факт: для деяких сторінок сайтів, введені і опубліковані нові критерії якості. Серед іншого згадується пріоритетна наявність позитивної репутації для авторів. Для інтернет-крамниць до сторінок особливої групи (YMYL) відносяться форми оплати товару, записи з контактними даними. Без детальної інформації про продавця частина сторінок або навіть весь сайт можуть опинитися під санкціями системи.

Замовлення послуги з управління репутацією в мережі швидше і краще забезпечує дотримання правил Google, особливо в сукупності з SEO оптимізацією. Сьогодні стає все більш очевидною необхідність грамотно позиціонувати компанію, перетворювати навіть недоліки в плюси.

Чому «SeoSite»?

Робота над просуванням сайту – це безперервний процес, який вимагає від підрядника більшого часу, ніж 5-6 годин на тиждень. На жаль, подібна тенденція в галузі присутня. Курси з реклами в інтернеті обіцяють майбутнім фахівцям тисячні доходи за пару годин в день. Як результат, фріланс надає послуги низької якості. Агентства стикаються з напливом клієнтів. Як наслідок, їх сервіси теж зводяться до виключно автоматичних обробок і налаштувань.

Ми використовуємо у своїй роботі всі необхідні інструменти для аналізу даних сайтів з метою підвищення їх місць в рейтингах пошукових систем. Кожному проекту приділяється індивідуальна увага. Автоматизація процесів використовується там, де це доречно. Але навіть при 5000 ключових запитів проводиться ручна вибірка мінус слів, що затягують портали в небажаному напрямку.

Крім того, інтернет-магазин – це особливий об’єкт для просування. На його вітрині може виявитися набагато більше товарів, ніж в гіпермаркеті. Від команди, яка працює з сайтом, потрібно забезпечити видимість кожної пропозиції ресурсу.  При цьому задіюються всі можливі інструменти, головним чином, поліпшення структури сайту і створення зручної SiteMap.

Ознайомтеся з прикладами наших робіт з обслуговування і просування інтернет-магазинів.  Консультуйтеся у наших менеджерів і замовляйте послуги.