Що таке семантичне ядро сайту?

Що таке семантичне ядро сайту?
Щоб ефективно вести пошукове просування сайту, необхідно зібрати для нього масив ключових слів, що відповідають тематиці  і контенту сайту, який просувається. Такий список слів отримав назву семантичне ядро, воно рівномірно розподіляється по всьому сайту відповідно до його структури.

Пропорційно масштабу сайту розмір семантичного ядра може бути величезним, нараховуючи десятки, а в деяких випадках навіть сотні тисяч ключових слів різної довжини, а може обмежитися лише кількома десятками ключів.

Процес складання та збору семантичного ядра

Весь процес складання семантичного ядра сайту можна розділити на дві стадії:

  • підбір ключових слів (для отримання максимального ефекту він повинен бути досить грамотним і скрупульозним)
  • розподіл зібраних ключових слів по сайту відповідно до його структури.

Кожну категорію сайту, будь то сторінка або розділ, потрібно заточити під відповідний пошуковий запит. В середньому для одного розділу або сторінки підбирається від п’яти до двадцяти п’яти ключових слів, але ця кількість може істотно змінюватися для різних типів сайтів.

Загальне правило: «чим більше – тим краще», тобто більше число ключових слів, що просуваються, збільшують можливість зростання відвідуваності з пошуковиків.

Як грамотно скласти семантичне ядро для сайту

Що таке семантичне ядро сайту?Для складання семантичного ядра, необхідно вибрати найважливіші напрямки для подальшого пошукового просування. Потім під кожний з цих напрямків потрібно зібрати відповідні ключові слова.

Слід розуміти, що для підбору ключових слів потрібно певні ресурси часу і грошей. Для великих сайтів потрібно використовувати платні бази слів, для більш ефективного і швидкого складання семантичного ядра. Поки конкуренти використовуватимуть безкоштовні інструменти, ми їх будемо обганяти.

 Семантичне ядро інформаційного сайту

Що таке семантичне ядро сайту?Чим відрізняється інформаційний або новинний сайт від інших? Тим, що він дуже часто оновлюється, а значить і створення семантичного ядра має свої особливості і складається з двох етапів:

  • статичне ядро ключових слів, які забезпечать стабільний трафік, воно створюється один раз
  • динамічне, тобто відповідне поточним трендам або сезонним або подієвим запитам, а значить, над ним потрібна постійна і активна робота.

Семантичне ядро – це найнеобхідніша частина пошукового просування сайту. При складанні семантичного ядра можна виділити три найважливіші стадії:

  • визначення головних напрямків,
  • підбір відповідних ключових слів,
  • грамотний розподіл їх по сайту.

Щоб правильно, якісно і звичайно ж швидко скласти семантичне ядро потрібно:

  • чітке розуміння завдань і пріоритетів,
  • достатні знання, як в предметній області, так і в пошуковому просуванні,
  • спеціальні інструменти – SEO софт, SEO сервіси та бази ключових слів.