Що таке нудотність (нудота) тексту

Нудота (нудотність) сайту – параметр, який визначає рівень насиченості тексту ключовими словами і фразами. Він вираховується за спеціальною формулою і виражається у відсотках.

Нудотність і SEO

Що таке нудотність (нудота) текстуНудота є однією з основних характеристик тексту. Говорячи простими словами, цей параметр є відношенням кількості ключів до загальної кількості слів у тексті.

Просування сайту статтями, розміщеними на сторінках сайту і володіють дуже високою нудотністю, не принесе бажаних результатів і може викликати негативну реакцію з боку пошукових систем.

Висока нудотність говорить про те, що в тексті занадто багато ключових слів і цей текст створений не для користувачів, а для пошукових роботів. Читання такого тексту не принесе задоволення і не принесе особливої користі, а негативна оцінка пошукової системи стане причиною зниження позицій сайту у видачі. Тому оптимізація і просування сайтів повинно здійснюватися так, щоб нудотність текстів не перевищувала допустимий рівень – до 3% на 1 тис. символів з розрахунку + 0,5% для кожної наступної тисячі.

Низька нудотність

Негативно на результати пошукового просування позначається і низька нудота розміщених на сторінках сайту, який просувається, текстів. Вивести такі сторінки в ТОП пошукової видачі буде практично неможливо. Якщо ж нудота буде перебувати в межах норми, підвищити позиції дозволять навіть недорогі вічні посилання середньої якості, придбані спеціально для сторінки, що просуваєся. А при паралельному використанні низькоконкурентних НЧ ключів сторінка зможе вийти в ТОП без будь-яких зусиль з боку оптимізатора.

Написання текстів

Що таке нудотність (нудота) текстуНаявність хорошого контенту на сторінках сайту, який просувається, є неодмінною умовою якісної оптимізації та ефективного просування. При написанні текстів потрібно враховувати нудотність і ряд інших, не менш значимих характеристик. Для визначення цих характеристик існує безліч безкоштовних сервісів. Щоб текст був релевантним пошуковим запитом, потрібно враховувати не тільки нудоту за ключами, що просуваються, а й за іншими словами.

Деякі оптимізатори вважають, що нудотністю можна нехтувати – досить написати якісний і цікавий для користувачів текст без помилок і переспама.

Крім цього, потрібно приділити увагу кількості стоп-слів, що ж стосується інших параметрів тексту, то їх вплив на результати просування мінімальне або зовсім відсутній.