Оптимізація ресурсу необхідна для збільшення позицій в пошуковій видачі та залучення користувачів. Для цього сеошники одночасно використовують інструменти зовнішньої і внутрішньої оптимізації. Найбільш популярним методом є збільшення кількості посилань з використанням ключів в анкорі. У цій статті ми розглянемо, де беруть посилання і як грамотно їх використовувати для просування сайту.

Купівля на біржі посилань

Найпоширеніший спосіб придбання посилань – це робота на біржі. Так можна дістати посилання з будь-якого потрібного сайту. Більше значення для пошукачів мають посилання з високим рівнем PR і ТіЦ, у яких є запит в анкорі. Такі посилання будуть кращі, ніж кілька з менш популярних каталогів. Вибирайте популярні і перевірені біржі для покупки посилання, наприклад Sape.

Як перевірити вже куплені посилання

Перш ніж приступити до оптимізації сайту для початку варто проаналізувати вже існуючі зовнішні посилання, які направляють на Ваш сайт. За цими показниками можна визначити, в якому напрямку рухатися. Так, якщо посилання не приносять належного результату, тоді слід жорсткіше поставитися до вибору сайтів, де купити посилання.

Якісні лінки, дозволять зменшити час на розкрутку і скоротити витрати. Всупереч думці, що лінки вже не використовуються для оптимізації, на поточний момент пошуковик Яндекс дуже сприйнятливий до посилальної маси. Крім того, пошукова система реагує на швидкість додавання зовнішніх посилань. Тому необхідно продумувати стратегію для розкрутки сайту. Ризик потрапити під фільтри пошукової системи великий, якщо не продумувати кожен свій хід і користуватися якісними лінками. Особливо це важливо для новоспечених сайтів.

Нарощування посилальної маси потрібно робити поступово і регулярно. Якісне посилання з плином часу тільки збільшить свою ефективність. Наприклад, велику перевагу має посилання куплене рік тому, ніж нещодавно придбане.

За яким принципом купуються посилання

Перед здійсненням покупки слід точно розуміти, який бюджет Ви готові виділити під покупки посилань і скласти ключовик.

Що необхідно для реалізації задуманого:

  1. Формування анкорів;
  2. Підібрати гарні майданчики;
  3. Здійснення покупки на обраній Вами біржі;
  4. Аналіз уже набутої посилальної маси.

Професійні сеошники мають навички створення гарної посилальної маси сайту. Для ефективної роботи посилань потрібно враховувати різні нюанси, застосовувати фільтр майданчиків і регулярно відслідковувати існуючі лінки. Якщо Ви не маєте належних навичок краще довірити посилальну оптимізацію професіоналам.

Де знайти хорошого донора для нарощування посилальної маси

Потрібно мати хоча б мінімальне розуміння, які сайти підходять для розміщення лінків. Основним критерієм аналізу є оцінювання домену і ресурсу-домену. Сайти для розміщення посилань не повинні мати санкцій пошукових систем. Такі сайти мають багато сторінок та публікацій, які пройшли індексацію. Високі показники ТІЦ та PR будуть перевагою, також як і присутність в каталозі пошукачів Яндекса і DMOZ. Всі необхідні дані можна перевірити на популярних біржах посилань. Для більш глибокого аналізу сайту-донора, застосовуються більш прогресивні способи. Наприклад, фільтрації сайтів по стоп словами або URL.

Більшість сервісів надають гарний функціонал, який набагато краще опцій на біржах посилань. На третьому рівні фільтрації за допомогою перевірки трафіку, а іноді і аналізу факторів SMM, відсіваються сайти з поганою репутацією. Завдяки сервісу Лайвінтернет можна перевірити трафік сторонніх сайтів. Соціальний вплив можна оцінити за допомогою аналізу коментарів, лайків, унікальних плагінів і іншого. Підведемо підсумки, якісний ресурс має наступні показники:

  • Не потрапляв у фільтр пошукових машин;
  • Не піддавався санкціям пошукових систем;
  • Має багато публікацій і багато сторінок, які пройшли індексацію;
  • Високі показники PR і ТІЦ;
  • Багато згадок в соціальних мережах;
  • Багато трафіку.

На думку SEO-оптимізаторів, сайт з такими показниками заслуговує уваги і придатний для донорства посилань ресурсу, що просувається.