Чорні методи оптимізації

Чорні методи оптимізаціїЧорні методи оптимізації – це просування сайтів методами, забороненими пошуковими системами. Вони мають дві переваги: мінімальні витрати і швидке досягнення високих позицій в пошуковій видачі. Але ці переваги повністю перекривають недоліки, а саме – санкції і фільтри пошукових систем, які рано чи пізно будуть застосовуватися до всіх сайтів, що просуваються чорними методами.

Чорні методи просування відрізняються від сірих методів оптимізації тим, що вони офіційно заборонені пошуковими системами.

Пошуковики вміють визначати недозволені методи розкрутки сайтів і активно з ними борються. Як правило, такі ресурси видаляються з індексу, а, значить, зникають з пошукової видачі.

Загальна кількість чорних методів просування налічує не більше десяти. Найбільш поширені з них – це:

Клоакинг (від англійського «cloaking» – приховування, маскування) полягає в підміні сторінок сайту, тобто в пропозиції пошуковому роботу сторінок з контентом, який відрізняється від контенту, доступного користувачам.

Чорні методи оптимізаціїЗвертаючись до таких сторінок, робот бачить їх повну відповідність вимогам пошукових систем, користувачі отримують потрібну їм інформацію, а оптимізатори – можливість швидкого просування. Щоб обманювати таким способом пошукових роботів, досить знати їх User-агентів  або IP-адреси – вони є у відкритому доступі.

Спамдексинг (від англ. «Spam + indexing» – пошуковий спам) – це створення спеціальних сторінок, призначених виключно для індексації і недоступних користувачам. Інформація на цих сторінках являє собою текст, який важко читається або не читатається, що складається з ключових слів і фраз.

Ключові слова можуть ховатися в контенті і в оформленні сторінок, найчастіше їх видно тільки пошуковим роботам, які потрапляють на сайт за запитами, що абсолютно не відповідають тематиці сайту, але більш ефективні  в плані пошукового просування.

Свопінг (від англійського «swap» – заміщення) – це радикальна заміна контенту вже проіндексованих пошуковими системами сторінок. Мова йде не про оновлення сторінок, а про повну заміну розміщеного на них контенту відверто рекламною інформацією.

В результаті цього в пошуковій видачі користувач бачитиме сторінку, збережену системою, а при переході по посиланню – сторінку з новим вмістом, тобто сторінку з рекламою.

Дорвеї (від англ. «Doorway» – вхідні двері) – це сайти, які створюються спеціально для перенаправлення користувачів на просувний сайт з інших ресурсів. Сайти-дорвеї можуть імітувати зовсім різні ресурси, наприклад, виглядати як сторінка пошукової системи. Така сторінка може робити вигляд, що здійснює пошук по певному запиту, потрібного користувачеві, але видає результати, які приводять його на просувний сайт.

Дорвеї – це класика чорної оптимізації: незважаючи на те, що цим методом багато років і те, що пошукові системи успішно борються з дорвеями, до сих пір залишається багато охочих скористатися цим методом просування.

Чорні методи оптимізаціїПосилальний вибух, як і посилальний спам – це не зовсім методи, а, скоріше, елементи пошукового просування – покупка великої кількості зовнішніх посилань, яка викликає стрибкоподібне зростання посилальної маси.

Пошукові системи розглядають їх як недозволені методи оптимізації. Виявивши спробу маніпулювання алгоритмами ранжирування пошукова система може знизити сайт в пошуковій видачі до його реальних позицій.

Актуальність чорних методів оптимізації стрімко знижується, оскільки пошукові системи весь час вдосконалюють свої алгоритми і вчаться визначати все більше і більше різновидів чорного просування сайтів.