Чому пошукове просування вигідніше контекстної і банерної реклами?

Чому пошукове просування вигідніше контекстної і банерної реклами?Існує кілька основних способів залучення відвідувачів на сайт:

  • Забезпечення прямих заходів, коли користувач набирає назву сайту в браузері і здійснює прямий перехід на нього. Спосіб хороший, особливо якщо ваш сайт у всіх «на слуху» і всі знають, що якщо хочеш продати машину, то набирай потрібний сайт, а якщо ні? Якщо компанія недавно з’явилася і ніхто ще про неї не знає? Звичайно, можна розмістити назву сайту на візитці і в оффлайновій рекламі, це теж дасть певний приплив відвідувачів, але дуже маленький і дуже повільно.
  • Переходи з інших сайтів по банерах або по посиланнях з текстів, коли користувач бачить рекламний банер або читає рекламну / інформаційну статтю і переходить по розміщених в ній посиланнях на ваш сайт. Цей спосіб дуже популярний і існують компанії, що пропонують подібний вид залучення відвідувачів. Метод має право на життя і досить широко використовується, але має пару істотних недоліків:
  • Обмеження ефективності за часом. Банери працюють, і відвідувачі по ним клацають тільки до тих пір, поки ви оплачуєте розміщення, як тільки фінансування закінчується, банер зникає, відвідувачі перестають приходити до вас на сайт.
  • Менше охоплення цільової аудиторії. Хто бачить ваш рекламний банер – всі відвідувачі того сайту, де він розміщений. А який відсоток з них зацікавиться – невідомо, адже по яскравій картинці можна клікнути просто «заради інтересу», а заплатите ви за цей перехід, як за цільовий.
  • Переходи по контекстній рекламі, тобто по рекламі, яку розміщує пошукова система у відповідь на певний запит користувача. Тут здавалося б все в порядку з цільовим трафіком – набрав відвідувач «ремонт стільникових», йому показали оголошення відповідних компаній. АЛЕ контекстна реклама буде працювати тільки до тих пір, поки ви оплачуєте розміщення оголошень, тільки закінчаться кошти, зникне і трафік.

Чому пошукове просування вигідніше контекстної і банерної реклами?Якщо порівнювати описані вище способи з пошуковим просуванням сайту, то:

  • просування в першу чергу направлено на поліпшення сайту у всіх сенсах, і ці поліпшення є невід’ємними: виправлення технічних недоліків, переробка контенту, поліпшення юзабіліті сайту і розробка нового функціоналу залишиться навіть у разі припинення фінансування.
  • робота по поліпшенню позицій в пошуковій видачі, також має більш тривалий ефект, ніж розміщення банерів або тематичних реклам. Навіть при повній зупинці просування сайт буде ще 1-2 місяці зберігати позиції приблизно по 30% запитів.
  • вартість просування набагато нижче і працює воно в перспективі з більшою віддачею, приблизно 70% вкладеного в просування назавжди залишиться з вашим сайтом.

Наприклад, при бюджеті в  8 000 грн. можна:

  • Просувати сайт по 40 запитам 1 місяць
  • В Яндекс Директі замовити 2-3 дня на найвигідніших позиціях (при умові не дуже високою конкуренцію з даної тематики)
  • Розмістити банер на одному сайті з відвідуваністю 1000 чоловік в день на 1 місяць, як тільки ви перестанете оплачувати розміщення банера, трафік по ньому зникне.

Пошукове просування сайту приводить тільки цільових відвідувачів, які можуть стати потенційними покупцями.