Хто такий унікальний відвідувач?

Унікальний відвідувач – це візит на той чи інший сайт користувача з унікальними і які неповторюються  на момент заходу характеристиками. Для визначення унікальності відвідувача використовуються різні реєстраційні дані, тип браузера і його версія, IP-адреса та інші індивідуальні параметри.

Особливості

Хто такий унікальний відвідувачКількість унікальних відвідувачів, які зайшли на сайт за певний проміжок часу, є дуже важливим в пошуковому просуванні  сайту параметром, який характеризує рівень інтересу до ресурсу з боку користувачів. Як правило, трафік на сайті оцінюється за двома показниками:

  • Кількість переглянутих сторінок за проміжок часу.
  • Кількість унікальних відвідувачів за проміжок часу.

Перший параметр показує, скільки разів користувачі запитували ті чи інші сторінки сайту, тобто визначає активність відвідувачів. Другий параметр відображає кількість користувачів, які зайшли на сайт за розрахунковий період – добу, місяць або рік. Звідси випливає, що один унікальний відвідувач – це одна і більше сторінок, що передивлялися, перша з яких називається точкою входу користувача на сайт.

Якщо число відвідувачів на сайті приблизно дорівнює числу переглядів, то це означає, що або оптимізатор «накручує» показники, або користувачам цей ресурс не цікавий: вони заходять на сайт і тут же залишають його, не заглиблюючись і не переходячи на інші сторінки. Захід унікального відвідувача і його відхід з першої ж сторінки в проміжку часу до 15 секунд називається відмовою. Високий рівень відмов говорить про низьку якість розміщеного на ресурсі контенту або його неповну відповідність тематиці сайту. Залежно від особливостей сайту відношення унікальних відвідувачів до числа переглядів може варіюватися в межах від 1: 3 до 1: 10000. Найбільш високі показники характерні для браузерних онлайн-ігор.

Унікальні відвідувачі і SEO

Хто такий унікальний відвідувачСучасні методи просування сайтів вимагають використання різних інструментів і обліку самих різних моментів, в тому числі і поведінкових факторів. Привабливість сайту для користувачів допомагає пошуковим системам оцінювати кількість унікальних відвідувачів, але більш важливий для просування показник – це кількість відмов. Тому для поліпшення поведінкових факторів під час пошукового просування дуже важливо залучати на сайт унікальних відвідувачів і створювати якісний контент, що сприяє скороченню кількості відмов. Якщо уважно стежити за цими параметрами, рівень довіри пошукових систем до ресурсу, що просувається, буде зростати, в результаті будуть зростати і позиції сайту в пошуковій видачі.